eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › zakup usług naprawy sprzętu komputerowego, faksów, kserokopiarek i niszczarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Olsztyn: zakup usług naprawy sprzętu komputerowego, faksów, kserokopiarek i niszczarek
Numer ogłoszenia: 47698 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5423856, faks 89 5422815, 5423022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usług naprawy sprzętu komputerowego, faksów, kserokopiarek i niszczarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług naprawy sprzętu komputerowego, faksów, kserokopiarek i niszczarek. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I - naprawa i konserwacja telefaksów (m.in. Panasonic KX FP 218, KX-FL 513, KX-FL 613) w zakresie naprawy awaryjnej, konserwacji, wymiany bębna, ewentualnego odbioru od i dostarczenia urządzenia do Zamawiającego po wykonanej naprawie wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona, z określeniem jej kosztu. Część II - naprawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe m.in. NTT, DELL, HP, notebooki m.in.: HP, DELL FUJITSU SIMENS, LENOVO; drukarki laserowe m.in.: HP, Samsung, Lexmark; drukarki igłowe m.in.: OKI, Epson; drukarki atramentowe m.in.: HP, Lexmark) w zakresie czynności obejmujących odbiór sprzętu z JW. 1106 Olsztyn, ul. Saperska 1, zdiagnozowanie usterki i ustalenie wartości części niezbędnych do jej usunięcia, uzgodnienie i zatwierdzenie kosztu części, usunięcie awarii, sprawdzenie poprawności działania sprzętu, czyszczenie i konserwacja, przekazanie sprawnego sprzętu wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona z określeniem jej kosztu. Część III - naprawa awaryjna niszczarek do dokumentów (m.in.: Cobra 240 HS, Cobra C-150 F, Cobra 260 HS, Fellowes 500) zakres czynności obejmuje: odbiór niszczarki od Zamawiającego, naprawę, przekazanie sprawnego sprzętu wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi do Zamawiającego lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona, z określeniem jej kosztu. Część IV - naprawa i konserwacja urządzeń kserokopiujących (m.in.: Develop 161, Develop 213, Canon, Sharp, Mita) zakres czynności obejmuje: konserwację urządzenia u Zamawiającego, odbiór sprzętu z JW. 1106 Olsztyn, ul. Saperska 1, zdiagnozowanie usterki i ustalenie wartości części niezbędnych do jej usunięcia, uzgodnienie i zatwierdzenie kosztu części, usunięcie awarii, sprawdzenie poprawności działania sprzętu, czyszczenie i konserwacja, przekazanie sprawnego sprzętu wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi do Zamawiającego lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona, z określeniem jej kosztu. Część V - naprawa sprzętu RTV (telewizory m.in. m-ki Thompson, Daewoo, radiomagnetofony, odtwarzacze DVD) zakres czynności obejmuje naprawę awaryjną, ewentualny odbiór od i dostarczenia urządzenia do Zamawiającego po wykonanej naprawie wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona, z określeniem jej kosztu. W przypadku nieuzasadnionej ekonomicznie naprawy Wykonawca dokona stosownego wpisu w protokole zgłoszenia - wykonania usługi, który będzie zawierał określenie stwierdzonych usterek wraz z szacowanym kosztem naprawy. Zamawiający przy wykonaniu usług zastrzega sobie prawo wskazania producenta i dystrybutora materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, wskazania ceny materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych niezbędnych do wykonania naprawy, poprzez każdorazowe uzgodnienie i zatwierdzenie kosztu części i materiałów eksploatacyjnych z przedstawicielem Zamawiającego (odnotowując ten fakt w Protokole zgłoszenia - wykonania usługi naprawy, konserwacji). W przypadku gdy koszt części lub materiałów eksploatacyjnych nie przekracza dla naprawianego urządzenia kwoty 100,00 zł. nie wymaga się dokonania uzgodnienia. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, części niesprawnych będących odpadem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 50.32.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1106, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 08:00, miejsce: JW 1106, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, bud. nr 1, pokój nr 18, w godz. 7.00 do 14.30, nie dopuszcza się składania ofert na biurze przepustek lub u oficera dyżurnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.