eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu górki wraz z najbliższym otoczeniem na placu zabaw w Parku Mirowskim w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-21

Ogłoszenie nr 47696 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.

Warszawa: Wykonanie remontu górki wraz z najbliższym otoczeniem na placu zabaw w Parku Mirowskim w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 10046-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14455-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 104969210000, ul. ul. Podwale  23, 00261   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 27 70500, faks 22 27 70503, e-mail zamowienia@ztp.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ztp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu górki wraz z najbliższym otoczeniem na placu zabaw w Parku Mirowskim w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZTP-IX.2.26.2.2017 AKO Zp-2/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu górki wraz z najbliższym otoczeniem na placu zabaw w Parku Mirowskim w Warszawie (część działki ew. nr 36/9 z obrębu 5-03-03), w zakresie którego wykonane zostaną m.in. następujące czynności: - gospodarka istniejącą zielenią, - roboty rozbiórkowe w zakresie istniejącej nawierzchni, okładziny schodów i balustrady, - roboty konserwacyjno remontowe urządzeń zabawowych, - korekta ukształtowania górki, - roboty montażowe w zakresie balustrady, gabionów, palisady itp., - remont schodów, - wykonanie nawierzchni syntetycznej oraz mineralnej, - nasadzenia materiału roślinnego. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 2. Przedmiot zamówienia określają: 2.1. Nazwa i kod CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45233340-4 Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45422000-1 Roboty ciesielskie 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 2.2. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, 2.4. Projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załączniki nr 10a, 10b, 10c, 10d, 10e, 10f, 10g do SIWZ, 2.5. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga ze względu na ciągły charakter pracy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 2 osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, to jest prac ogólnobudowlanych, przez cały okres od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych (klauzula społeczna na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 4. Zamawiający rozszerzy odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi na wykonany przedmiot umowy na: 1) roboty budowlane i nawierzchnie drogowe oraz dostarczone i zamontowane materiały budowlane drogowe na placu zabaw na okres 36 lub 48 lub 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez wad, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez wad i usterek, 2) nawierzchnię ze sztucznej trawy na placu zabaw na okres 24 lub 36 lub 48 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez wad, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez wad i usterek, 3) dostarczoną i zamontowaną balustradę, palisadę drewnianą i ścianę oporową na placu zabaw na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez wad, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez wad i usterek 5. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wykonanie przedmiotu umowy na roboty budowlane i nawierzchnie drogowe oraz dostarczone i zamontowane materiały budowlane drogowe na placu zabaw stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie 7. Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych lub równoważnych do podanych materiałów, urządzeń w SIWZ i jej załącznikach, pod warunkiem, że zamienniki będą posiadać stosowne parametry, atesty i certyfikaty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 43325000-7, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GARDEN DESIGNERS. Derkacz i wspólnicy. Spółka Jawna.,  ,  ul. Nowy Świat 30,  20-418,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245759,83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 212098,65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259831,10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.