eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2015 na terenie Miasta Katowice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Katowice: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2015 na terenie Miasta Katowice.
Numer ogłoszenia: 47682 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2015 na terenie Miasta Katowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2015 na terenie Miasta Katowice. Zamówienie dzieli się na dwa zadania (części) : Zadanie nr 1 - wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice - Las I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW PRAWNYCH 1) Sporządzanie uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego (wykazu zmian danych ewidencyjnych) -pierwsza działka w zleceniu 58 -każda następna działka w zleceniu 71 2) Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków: -pierwsza działka w zleceniu 4 -każda następna działka w zleceniu 1 b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników -od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu 73 -powyżej 10 budynków (budowli) w zleceniu 33 c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd, określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu - dla terenu o pow. do 5000m2 12 - dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 1 - dla terenu o pow. powyżej 10000m2 1 3) Badanie księgi wieczystej: 6 4) Sporządzenie uwierzytelnionego wypisu z ewidencji gruntów i budynków wg stanu na wskazany w zleceniu dzień: -wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień 3 5) Sporządzenie uwierzytelnionego wykazu zmian gruntowych wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu - pierwsza działka w wykazie 3 - każda następna działka w wykazie zmian 9 gruntowych 6) Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną) - pierwsza księga w zleceniu 1 - każda następna księga w zleceniu 1 II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ: a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu 1 zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki) b) do celów projektowych 1 III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO: -jednego budynku 6 IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ: a) wznowienie granic -do 4 punktów w zleceniu 16 -każdy następny punkt w zleceniu 25 b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem -do 4 punktów w zleceniu 2 -każdy następny punkt w zleceniu 11 -każdy rozgraniczany punkt w zleceniu 5 V. PODZIAŁ GEODEZYJNY -dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu 54 -każda następna nowopowstała działka w zleceniu 22 VI. AKTUALIZACJA UŻYTKÓW GRUNTOWYCH W TYM: wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku -dwie pierwsze działki w zleceniu 5 -każda następna działaka w zleceniu 3 VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI -dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu 4 -każda następna nowopowstała działka w zleceniu 1 -każdy rozgraniczony punkt w zleceniu 4 Zadanie nr 2 - wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Tysiąclecie, Śródmieście - Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW PRAWNYCH 1) Sporządzanie uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego (wykazu zmian danych ewidencyjnych): -pierwsza działka w zleceniu 83 -każda następna działka w zleceniu 84 2) Sporządzenie mapy dla celów prawnych wg stanu prawnego aktualnego na dany dzień a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków: -pierwsza działka w zleceniu 11 -każda następna działka w zleceniu 5 b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników -od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu 5 -powyżej 10 budynków (budowli) w zleceniu 4 c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd, określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu - dla terenu o pow. do 5000m2 32 - dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 5 - dla terenu o pow. powyżej 10000m2 3 3) Badanie księgi wieczystej: 23 4) Sporządzenie uwierzytelnionego wypisu z ewidencji gruntów i budynków wg stanu na wskazany w zleceniu dzień: -wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień 8 5) Sporządzenie uwierzytelnionego wykazu zmian gruntowych wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu - pierwsza działka w wykazie 2 - każda następna działka w wykazie zmian 3 gruntowych 6) Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną) - pierwsza księga w zleceniu 1 - każda następna księga w zleceniu 1 II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ: a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu 10 zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki) b) do celów projektowych 6 III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO: -jednego budynku 7 IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ: a) wznowienie granic -do 4 punktów w zleceniu 58 -każdy następny punkt w zleceniu 58 b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem -do 4 punktów w zleceniu 5 -każdy następny punkt w zleceniu 9 -każdy rozgraniczany punkt w zleceniu 8 V. PODZIAŁ GEODEZYJNY -dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu 46 -każda następna nowopowstała działka w zleceniu 77 VI. AKTUALIZACJA UŻYTKÓW GRUNTOWYCH W TYM: wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku -dwie pierwsze działki w zleceniu 13 -każda następna działaka w zleceniu 11 VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI -dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu 6 -każda następna nowopowstała działka w zleceniu 7 -każdy rozgraniczony punkt w zleceniu 8 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zmniejszeniu ilości usług w zależności od potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 50% w stosunku do zakresu określonego dla każdego zadania (części). 2) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : wykonywania prac geodezyjno - kartograficznych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szacunkowa wartość zamówienia: Zadanie nr 1 - 130.000 zł Zadanie nr 2 - 170.000 zł 3) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy ( załącznik nr 7 do SIWZ). 4) Ilości wskazane w załączniku nr 8 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 8). Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% ceny podanej w formularzu ofertowym..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, w wysokości nie większej niż 50%, w przypadku konieczności wykonania większej ilości prac niż Zamawiający przewiduje w punkcie 10 ust. 1. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen jednostkowych nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości: na zadanie nr 1 - 2.600 zł na zadanie nr 2 - 3.400 zł 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 3). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Katowice: ING Bank Śląski S.A. VII Oddział w Katowicach ul.Sokolska 34 nr 58 1050 1214 1000 0007 0000 5481 z dopiskiem Wadium dla zamówienia pn. Wykonywanie usług geodezyjno - kartograficznych w roku 2015 na terenie Miasta Katowice - zadanie nr ........

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia i Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadania wiedzy i doświadczenia; tj w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują usługi w zakresie prac geodezyjno - kartograficznych oraz przedłożą dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w ilości: jeśli Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia: -co najmniej 40 opracowań określonych w zakresie V (podziały geodezyjne) i zakresie VI (aktualizacja użytków gruntowych) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, co najmniej 20 opracowań określonych w zakresie II (aktualizacja mapy zasadniczej) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz co najmniej 20 opracowań określonych w zakresie I (dokumentacja geodezyjna i prawna dla celów regulacji stanów prawnych) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia -w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na jedną część zamówienia: co najmniej 20 opracowań określonych w zakresie V (podziały geodezyjne) i zakresie VI (aktualizacja użytków gruntowych) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 opracowań określonych w zakresie II (aktualizacja mapy zasadniczej) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz co najmniej 10 opracowań określonych w zakresie I (dokumentacja geodezyjna i prawna dla celów regulacji stanów prawnych) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia 2). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV niniejszej specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 16 części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA. 2. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: a) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę) b) kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby) c) nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane d) zakres udostępnianych zasobów: - wiedza i doświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku - potencjał techniczny (rodzaj, nazwa, model) - osoby zdolne do wykonania zamówienia (imię i nazwisko, funkcja lub zakres wykonywanych czynności) - zdolności finansowe i ekonomiczne e) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo). W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy należy wskazać część zamówienia, którą będzie realizował. f) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa cywilno-prawna, umowa o współpracy), g) okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ( co najmniej na czas realizacji zamówienia). 3). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) dysponują na każde zadanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, tj. - co najmniej dwoma osobami (na każde zadanie) posiadającymi uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) - oraz co najmniej dwoma osobami (na każde zadanie) posiadającymi uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.). W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia osoba wskazana do wykonania jednej części zamówienia nie może być wskazana jako wykonująca drugą część zamówienia. 2). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV niniejszej specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 16 części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA. 2. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: a) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę) b) kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby) c) nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane d) zakres udostępnianych zasobów: - wiedza i doświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku - potencjał techniczny (rodzaj, nazwa, model) - osoby zdolne do wykonania zamówienia (imię i nazwisko, funkcja lub zakres wykonywanych czynności) - zdolności finansowe i ekonomiczne e) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo). W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy należy wskazać część zamówienia, którą będzie realizował. f) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa cywilno-prawna, umowa o współpracy), g) okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ( co najmniej na czas realizacji zamówienia). 3). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie prac geodezyjno kartograficznych określonych w warunkach udziału w postepowaniu wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4) W przypadku gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt 16.3 lit. a-d a także pkt 16.4 należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno. 5) W przypadku gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt 16.4 lit. a-d, a także pkt 16.4 należy przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno, z tym że: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego należy przedstawić osobno dla spółki w zakresie podatku VAT i osobno dla wspólników w zakresie podatku dochodowego, - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS należy przedstawić osobno dla wspólników spółki oraz w przypadku gdy spółka cywilna zobowiązana jest do odprowadzania składki ZUS - również dla spółki. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz usług o którym mowa w pkt 16.2a SIWZ składają w/w Wykonawcy wspólnie. 7) Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w pkt 16.6 wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8) w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ oraz dokumentami o których mowa w poniższym punkcie 9) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; - charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału podmiotu, który reprezentuje przy wykonywaniu zamówienia 10) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; b) termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu do 31 marca 2016 r., wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, w sytuacji jeśli: - Zamawiający zleci wykonanie prac po dniu 01 listopada 2015 r; - wystąpią inne przyczyny niezależne i niezawinione przez Wykonawcę (zdarzenia losowe) uzasadniające przedłużenie czasu prowadzonych prac. 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Gospodarki Mieniem 40-098 Katowice, ul.Młyńska 4, pokój 513.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Katowwice Wydział Gospodarki Mieniem 40-098 Katowice, ul.Młyńska 4, pokój 611, VI piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.