eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wydminy › Adaptacja części pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Wydminach na pomieszczenia biura Urzędu Gminy w Wydminach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Wydminy: Adaptacja części pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Wydminach na pomieszczenia biura Urzędu Gminy w Wydminach
Numer ogłoszenia: 476808 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420874 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Wydminach na pomieszczenia biura Urzędu Gminy w Wydminach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja części pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Wydminach na pomieszczenia biura Urzędu Gminy w Wydminach polegająca na modernizacji - przebudowie części pomieszczeń GOK na parterze od strony pd-wsch ( od ul.Składowej) oznaczonych na dokumentacji programu funkcjonalno-użytkowego -rzut parteru - kolorem żółtym, wykonanie robót budowlano-montażowych, wykończeniowych i instalacyjnych zgodnie z przedmiarem Stan istniejący Budynek jest w trakcie budowy, część pomieszczeń GOK jest użytkowana, część przeznaczona do realizacji niniejszego zamówienia jest w stanie surowym - zamkniętym. Pozwolenie na budowę nr UAN-N1/8381/39/6/86 z późn. zmianami WB.7351-W/28/2001; WB.7351-W/10/2002; WB.7351-W-1-6/2009; WB.7351-W-1-10/2010; Zakres opracowania Część przeznaczona do realizacji niniejszego zamówienia jest zlokalizowana na parterze budynku GOK w Wydminach od strony pd-wsch ( od ul.Składowej) oznaczona na dokumentacji programu funkcjonalno-użytkowego -rzut parteru - kolorem żółtym; wykonanie robót budowlano-montażowych, wykończeniowych i instalacyjnych zgodnie z przedmiarem Parametry techniczne - Pomieszczenia biura Urzędu Gminy 0,04 KASA powierzchnia 16,14m2 0,05 BIURO PRZEWODNICZĄCEGO RADY GMINY I OBSŁUGA PRAWNA powierzchnia 9,72m2 0,06 BIURO OBSŁUGI RADY GMINY powierzchnia 12,97m2 0,07 EWIDENCJA LUDNOŚCI powierzchnia 12,20m2 0,08 USC powierzchnia 10,00m2 0,09 SALA ŚLUBÓW powierzchnia 33,38m2 0,10 KLATKA SCHODOWA powierzchnia 7,16m2 0,11 HALL powierzchnia 23,50m2 0,12 POM. GOSP. powierzchnia 7,29m2 0,13 POM. GOSP. powierzchnia 5,62m2 0,14 POM. GOSP. powierzchnia 4,99m2 0,15 HALL powierzchnia 65,50m2 0,16 SERWEROWNIA powierzchnia 4,85m2 0,17 HALL powierzchnia 32,25m2 0,18 WC DAMSKIE powierzchnia 15,56m2 0,19 WC MĘSKIE powierzchnia 13,47m2 Pozostałe roboty: ( nie ujęte w przedmiarze) -Obłożenie istniejących schodów wejściowych płytkami 30x30 z gresu mrozoodpornego antypoślizgowego wraz z ryflowanymi stopnicami oraz wykonanie zadaszenia nad całą powierzchnią schodów - wykonanie w pomieszczeniu kasy POM.0.04 przeszklonej ścianki działowej z okienkiem kasowym i drzwiami. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich koniecznych uzgodnień i odbiorów w celu oddania inwestycji do eksploatacji. Całość robót budowlano-montażowych wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających i dodatkowych do 30% zamówienia podstawowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gastronom - Mikuła Sp.J. 11-612 Kruklanki, ul.22-lipca 15, 11-612 Kruklanki, ul.22-lipca 15, 11-612 Kruklanki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 274894,00

  • Oferta z najniższą ceną: 274894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 589560,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.