eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont 12 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Kalisz: Remont 12 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części
Numer ogłoszenia: 47677 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 12 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont 12 lokali mieszkalnych (pustostanów), administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części: Część 1: (2 lokale) Remont lokalu nr 4 w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 30 oraz lokalu nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 29. Część 2: (1 lokal) Remont lokalu nr 18 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 19. Część 3: (1 lokal) Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 15. Część 4: (1 lokal) Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Podmiejskiej 2. Część 5: (3 lokale) Remont lokali mieszkalnych nr 9, 9A i 9B powstałych w wyniku podziału lokali nr 9 i 9A, w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35 Część 6: (3 lokale) Remont lokali mieszkalnych nr 8, 8A i 8B powstałych w wyniku podziału lokali nr 8 i 8A, w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35. Część 7: (1 lokal) Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Toruńskiej 8. Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty tynkarsko-malarskie w lokalizacjach: wszystkie lokale, b) wymianę stolarki okiennej w lokalizacjach: Śródmiejska 9 , 9A i 9B, Śródmiejska 8 , 8A i 8B, ul. Złota 19/18, ul. Widok 15/6, c) wymianę stolarki drzwiowej w lokalizacjach: Śródmiejska 9 , 9A i 9B, Śródmiejska 8 , 8A i 8B, Widok 30/4, ul. Złota 19/18, ul. Widok 15/6, d) remont podłóg w lokalizacjach: Śródmiejska 9 , 9A i 9B , Śródmiejska 8 , 8A i 8B, Widok 30/4, Widok 29/9, ul. Złota 19/18, ul. Widok 15/6, ul. Podmiejska 2/15, ul. Toruńska 8/6, e) roboty zduńskie w lokalizacjach(ul. Widok 15/6, ul. Toruńska 8/6, f) montaż pieców przenośnych w lokalizacjach: Widok 30/4, ul. Widok 15/6, g) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne w lokalizacjach: wszystkie lokale, h) roboty instalacyjne gazowe w lokalizacjach: Śródmiejska 9 , 9A i 9B, Śródmiejska 8 , 8A i 8B, ul. Złota 19/18, ul. Toruńska 8/6, i) roboty instalacyjne elektryczne w lokalizacjach: wszystkie lokale, j) roboty instalacji wod-kan: wszystkie lokale, k) roboty kominiarskie: Śródmiejska 8, 8A i 8B, l) wywóz i utylizację materiałów z remontu: wszystkie lokale. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiary robót - dla każdego lokalu osobno, b) projekt podziału mieszkań (dotyczy części 5 i 6 zamówienia), c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - łącznie dla wszystkich lokali. 2. Szczegółowy zakres prac określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 2 : 350 zł (słownie : trzysta pięćdziesiąt złotych), dla części 3 : 230 zł (słownie : dwieście trzydzieści złotych), dla części 4 : 100 zł (słownie : sto złotych), dla części 5 : 1.460 zł (słownie : jeden tysiąc czterysta sześćdziesiąt złotych), dla części 6 : 1.400 zł (słownie : jeden tysiąc czterysta złotych) dla części 7 : 280 zł (słownie : dwieście osiemdziesiąt złotych). 2. Szczegółowe warunki wnoszenia wadium zostały określone w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany `Formularz ofertowy`, którego wzór (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SIWZ, który należy złożyć w oryginale 2. kosztorys ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia (oraz w podziale na poszczególne lokale-część 1, 5 i 6) na które zostanie złożona oferta, opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej, 3. stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót, 4. zestawienie M(materiałów) i S(sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi. Informacje o których mowa w pkt. 10.2.3. SIWZ i 10.2.4. SIWZ mogą zostać zawarte w kosztorysie ofertowym. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (art. 23 ust. 2 ustawy). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Katalog dopuszczalnych zmian umowy został zawarty w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbm.kalisz.pl, zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (I piętro pok. nr 105) druk bezpłatny lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa)- koszt przesyłki pokrywa Wykonawca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter-Biuro Obsługi Interesantów-Biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania nastąpi na podstawie danych (informacji) zawartych w dokumentach i oświadczeniach, do których złożenia zobowiązany jest Wykonawca, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy oraz art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp. natomiast spełnianie warunków wskazanych w art.22 ust.1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny został zamieszczony w pkt.III.3 niniejszego ogłoszenia, Wykonawcy wykazuje łącznie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont lokalu nr 4 w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 30 oraz lokalu nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 4 w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 30 oraz lokalu nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 29, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont lokalu nr 18 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 18 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 19, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 15, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Podmiejskiej 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Podmiejskiej 2, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont lokali mieszkalnych nr 9, 9A i 9B powstałych w wyniku podziału lokali nr 9 i 9A, w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych nr 9, 9A i 9B powstałych w wyniku podziału lokali nr 9 i 9A, w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 42.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont lokali mieszkalnych nr 8, 8A i 8B powstałych w wyniku podziału lokali nr 8 i 8A, w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych nr 8, 8A i 8B powstałych w wyniku podziału lokali nr 8 i 8A, w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Toruńskiej 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Toruńskiej 8, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.