eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/8/2008- MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKACH PSYCHIATRYCZNYCH, HOTELU I WYMIANA PRZYŁACZA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Opole: P/8/2008- MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKACH PSYCHIATRYCZNYCH, HOTELU I WYMIANA PRZYŁACZA
Numer ogłoszenia: 47669 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/8/2008- MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKACH PSYCHIATRYCZNYCH, HOTELU I WYMIANA PRZYŁACZA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Psychiatrycznym A i B, Hotelu Pielęgniarek, wykonanie przyłącza sieci cieplnej do budynku Hotelu Pielęgniarek oraz wykonanie instalacji hydrantowej przeciw-pożarowej w Budynku Psychiatrii A i B obejmująca: - Wymianę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w całości , - Wymianę rur rozprowadzających w całości , - Wymianę istniejących grzejników na grzejniki panelowe higieniczne , - Wykonanie instalacji hydrantowej w Budynkach Psychiatrycznych - Wymiana przyłącza sieci cieplnej niskich parametrów z budynku głównego szpitala do Hotelu Pielęgniarek I. Podstawowe dane konstrukcyjne i techniczne obiektu budowlanego . Budynek Hotelu Pielęgniarek jest obiektem pięciokondygnacyjnym z podpiwniczeniem, zasilanym z węzła cieplnego zlokalizowanego w Budynku Głównym. Węzeł cieplny zlokalizowany jest w piwnicy budynku głównego . Dostęp do niego jest możliwy z korytarza piwnic Budynku Głównego . Przewidziana do wymiany sieć centralnego ogrzewania zostanie podłączona do zmodernizowanego w 2007 r. węzła cieplnego. Budynek Psychiatrii A i B jest obiektem podpiwniczonym dwu kondygnacyjnym zasilanym z odrębnego węzła cieplnego. II. Opis stanu istniejącego. Istniejąca instalacja centralnego ogrzewania zasilana jest z węzła cieplnego. Cała instalacja c.o. wykonana jest z rur stalowych, a jako elementy grzejne zainstalowane są grzejniki żeliwne oraz płytowe konwektorowe. Grzejniki wyposażone są zawory i głowice termostatyczne Danfoss w większości do ponownego wykorzystania. Pod pionami są zainstalowane automatyczne zawory równoważące typu ASV-PV oraz ASV-I produkcji Danfoss. III . Ogólny zakres robót do wykonania . 1.Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami. 2. Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania z przewodów miedzianych bez szwu ( piony , gałązki) . 3. Wykonanie instalacji rozprowadzającej centralnego ogrzewania z rur miedzianych ciągnionych bez szwu (rurociągi poziome) . 4. Montaż niezbędnej, określonej projektem armatury. 5. Zaizolowanie przewodów . 6. Wymiana istniejących grzejników żeliwnych i płytowych na grzejniki kompaktowe typu higienicznego . 7 . Uruchomienie, regulacja i próba instalacji. IV. Szczegółowy zakres i opis robót określają: Załącznik nr 4: - Projekt budowlany modernizacji instalacji centralnego ogrzewania (Pawilon Neuropsychiatryczny), - Projekt budowlany modernizacji instalacji centralnego ogrzewania (Hotel Pielęgniarek Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego) - Projekt budowlany wymiany przyłącza sieci cieplnej do budynku Hotelu Pielęgniarek - Projekt techniczny Wewnętrzna instalacja przeciwpożarowa Załącznik nr 5: - Przedmiary robót: a) Instalacji centralnego ogrzewania Pawilon Psychiatryczny Ai B b) Instalacji centralnego ogrzewania Hotel Pielęgniarek c) przyłącza sieci cieplnej do budynku Hotelu Pielęgniarek d) wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej Załącznik nr 6: - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót . a) centralnego ogrzewania Pawilon Psychiatryczny Ai B oraz Hotel Pielęgniarek b) przyłącza sieci cieplnej do budynku Hotelu Pielęgniarek c) wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej - hydrantowej Uwaga: Inwestor dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do ujętych w przedmiarze robót. Za materiał równoważny uważa się materiał o tych samych lub lepszych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty dokonać lustracji miejsca zlecenia , zapoznać się ze stanem istniejącym instalacji c.o. oraz uwarunkowań realizacyjnych , a ponadto dokonać porównania i oceny wniosków z lustracji z : - Opisem przedmiotu zamówienia , - Projektem budowlanym , przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót . Zamawiający umożliwia dokonanie lustracji obiektów budowlanych związanych z realizacją zamówienia po pisemnym powiadomieniu z jednodniowym wyprzedzeniem na fax nr 077-5414269 lub umówieniu telefonicznym. Planowany czas lustracji min. 30 min. Fakt lustracji musi być potwierdzony przez upoważnionego pracownika Działu Administracyjno-Technicznego. Do oferty Wykonawca musi załączyć oświadczenie, że zapoznał się ze stanem istniejącym obiektu, instalacji c.o. uwarunkowań, dokumentacją projektową oraz SIWZ i nie wnosi uwag. Wzór oświadczenia na Załączniku nr 7. V . Wymagania jakościowe . Wszystkie materiały , urządzenia i armatura użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku . Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim . Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia . Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : - Certyfikat zgodności z Polską ( Europejską ) Normą , - Deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną . Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu . Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy . Odstępstwa od dokumentacji projektowej mogą być wprowadzone wyłącznie za zgodą projektanta , wyrażoną w formie poprawki naniesionej na projekcie budowlanym i uzgodnionej uprzednio z Zamawiającym . VI . Wymagania technologiczne i realizacyjne . 1. Roboty należy prowadzić przy funkcjonujących komórkach organizacyjnych Zespołu. Może następować jedynie wyłączenie z użytkowania pojedynczych w danym pionie pomieszczeń wg ustalonego z Zamawiającym harmonogramu prac przy czym nie więcej niż dwie sale chorych jednocześnie. Kolejność wykonywanie prac remontowych należy uzgadniać każdorazowo z Inwestorem. 2. Niedopuszczalne jest jednorazowe usunięcie całej instalacji wewnętrznej z budynku, a następnie jej odtwarzanie poprzez wymianę . 3. W całym cyklu realizacyjnym należy zapewnić ciągłość dostawy ciepłej wody użytkowej na potrzeby funkcjonowania Zespołu. Przerwy w jej dostawie nie mogą przekraczać 2 godzin dziennie dla całego obiektu i 4 godzin dla pojedynczego pionu. 4. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń , a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. Podłogi w miejscach prowadzenia robót należy zabezpieczać osłonami ułożonymi na posadzce (papier, płyty pilśniowe, inne podobne materiały) . oraz sprzątać 2-3 razy dziennie , a obowiązkowo po każdych wyburzeniach i kuciach (przekuciach) . 5. Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu , a w szczególności pacjentom , odwiedzającym oraz personelowi Zespołu . 6. Przy prowadzeniu wyburzeń oraz przekuć stosować kurtyny lub odciągi ograniczające zapylenie. 7. Zamawiający zapewnia pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy i materiały z rozbiórki. 8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu potwierdzone kopie dokumentów przekazania odpadów powstałych przy realizacji robót upoważnionemu odbiorcy. Uwaga: Złom po demontażu jest własnością Zamawiającego i należy go złożyć we wskazane przez Zamawiającego miejscu. VII . Termin realizacji zamówienia . Wymianę całej instalacji c.o. oraz roboty w węźle cieplnym o zakresie umożliwiającym podanie z niego ciepła wraz z rozruchem (próbą) należy zakończyć w terminie do 3 (trzech) miesięcy od daty przekazania placu budowy, który nastąpi nie wcześniej niż po zakończeniu sezonu grzewczego (planowany na koniec maja 2008) VIII. Pozostałe wymagania. 1. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w walucie Zamawiającego - PLN 2. Termin płatności: przelew - 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego, dopuszcza się składanie faktur częściowych do wysokości 80 % wynagrodzenia umownego, za wykonany zakres prac. 3. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe. 4. Gwarancja na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. 5. Termin usunięcia wad i usterek - - max 24 godziny od daty zgłoszenia w przypadku usterek związanych z utrzymaniem wymaganych temperatur w pomieszczeniach szpitalnych i hotelowych w sezonie grzewczym - max. 14 dni od daty zgłoszenia w przypadkach niewymienionych w powyższym punkcie. 6. Oferta ma zostać sporządzona wg formularza ofertowego (załącznik nr 1) oraz ma zawierać kosztorysy ofertowe uproszczone zgodne z 4-ma przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 5. 7. Do oferty należy załączyć oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z istniejącym stanem technicznym obiektu i nie wnosi zastrzeżeń co do przewidzianego zakresu robót (załącznik nr 7). Złożenie takiego oświadczenia możliwe jest po dokonaniu wizji lokalnej w obecności uprawnionego przedstawiciela zamawiającego potwierdzonej przez Zamawiającego na druku oświadczenia (załącznik nr 7). 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. IX Kod CPV: 45332200-5 Hydraulika 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45215140-0 Obiekty szpitalne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5, 45.45.00.00-6, 45.21.51.40-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia (budowlane-instalacyjne), a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2.2. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawcy: 1. dysponujący Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych w rozumieniu art. 13 , ust 1 pkt. 2 oraz art. 14 , ust 1 . pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (jednolity tekst: Dz. U . Nr 156 , poz. 1118 z 2006 r.), Kierownik robót musi przynależeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. który wykaże się należytym wykonaniem jednej roboty budowlanej zawierającej montaż instalacji centralnego ogrzewania o wartości brutto min. 100.000. PLN a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2.1., 2.3. oraz 2.4. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy są w stanie skredytować prowadzenie robót budowlanych przez okres 2-óch miesięcy w wysokości 200.000 zł. a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i/lub dokumenty wymienione w pkt. 2.1., 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Uwaga: Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/ ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, czyli posiadające dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kierownika budowy z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2. A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole (pocztą, przesyłką kurierską, w Sekretariacie WSZN (czynny od godz. 7.25 do 15.00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.