eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › produkcja wyrobów drzewnych oraz obsługa sprzętu mechanicznego na terenie Składnic Drewna ZSLP Radom



Ogłoszenie z dnia 2005-09-13

POZYCJA 47661

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Radom: produkcja wyrobów drzewnych oraz obsługa sprzętu mechanicznego na terenie Składnic Drewna ZSLP Radom Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Składnic Lasów Państwowych, do kontaktów: Tadeusz Milczarski, ul. 25 Czerwca 68, 26-600 Radom, tel. 048 3643582, fax 048 3643582, e-mail: zslp@radom.lasy.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 27. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: Tak. 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: produkcja wyrobów drzewnych oraz obsługa sprzętu mechanicznego na terenie Składnic Drewna ZSLP Radom. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług korowania drewna średniowymiarowego, manipulacja drewna średniowymiarowego S10 z sortowaniem uzyskanych po manipulacji sortymentów, pozyskiwanie z drewna średniowymiarowego S10 surowca S11, sortowanie drewna średniowymiarowego S2, obróbka drewna średniowymiarowego poprzez toczenie i struganie oraz pakietowanie wyrobów gotowych toczonych i struganych łącznie z przygotowaniem elementów palet, przemieszczanie drewna na terenie składnicy, załadunek sortymentów manipulacyjnych, wyrobów struganych i toczonych na wagony, pojazdy. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 1 096 960,90

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 Przedsiębiorstwo Usług Leśnych Mareks, do kontaktów: Stachowicz Marek, Jaroszki 8A, 26-670 Pionki. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 63700 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 ZUL Ekodrew, do kontaktów: Wachnicki Tomasz, ul. Filtrowa 9/38, 26-600 Radom. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 34300 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3 ZUL Ekodrew, do kontaktów: Wachnicki Tomasz, ul. Filtrowa 9/38, 26-600 Radom. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 408000 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 PHUP Gębski, do kontaktów: Jan Gębski, Gostków 72, 26-120 Bliżyn. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 40500 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 5 PHUP Gębski, do kontaktów: Jan Gębski, Gostków 72, 26-120 Bliżyn. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 31500 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 6 PHUP Gębski, do kontaktów: Jan Gębski, Gostków 72, 26-120 Bliżyn. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 654500 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 7 PHUP Gębski, do kontaktów: Jan Gębski, Gostków 72, 26-120 Bliżyn. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 87360 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 8 Zakład Usług Leśnych, do kontaktów: Artur Janiec, Lubienia, ul. Starachowicka 21, 27-230 Brody. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 52030 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/U-3/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 01.04.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 6 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 22 - 21407 z dnia 01.02.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 24.08.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.