eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Prace remontowo-konserwacyjne stolarsko-ciesielskie i szklarskie w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Szczecin: Prace remontowo-konserwacyjne stolarsko-ciesielskie i szklarskie w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 47654 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Prawobrzeże" Sp. z o.o., ul. Batalionów Chłopskich 61b, 70-770 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4613692, fax 091 4612558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-konserwacyjne stolarsko-ciesielskie i szklarskie w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, prac konserwacyjnych i remontowych stolarsko-ciesielskich i szklarskich w budynkach mieszkalnych administrowanych i zarządzanych w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o.o. w Szczecinie. Zakres zamówienia obejmuje: - naprawę lub wymianę stolarki okiennej, drzwiowej i bram na klatkach schodowych, strychach i w piwnicach; - naprawę lub wymianę zamków, samozamykaczy, itp. w stolarce okiennej, drzwiowej i bramach na klatkach schodowych, strychach i w piwnicach; - flekowanie, naprawę lub wymianę desek podłogowych na klatkach schodowych, strychach oraz w lokalach mieszkalnych; - naprawę lub wymianę schodów, poręczy i tralek na klatkach schodowych, strychach i w piwnicach; - szklenie stolarki okiennej, drzwiowej i bram na klatkach schodowych, strychach i w piwnicach; - inne podobne rodzajowo prace zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 4000 zł. Szczegółowe informacje o wymaganiach dotyczących wadium zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymagania określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz którzy wykażą, iż: 1) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dotychczas, usługi polegające na bieżącej konserwacji 2)lub w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania wykonali roboty budowlane polegające na remoncie - tj. prace (dotyczy to pkt 1 i 2) związane z robotami stolarsko-ciesielskimi dotyczącymi obiektów budowlanych, o wartości minimum 450000 zł. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek powinien być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. Szczegółowe informacje o warunkach udziału oraz wymaganych dokumentach potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty, potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie lub wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt 1-2 składa każdy z wykonawców, a dokumenty, o których mowa w pkt 3 wykonawcy składają wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 1A lub za pośrednictwem poczty (do ceny doliczone zostaną koszty przesyłki). Cena 12 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego - pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.