eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. Jadwigi Grodzkiej w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Łęczyca: Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. Jadwigi Grodzkiej w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła.
Numer ogłoszenia: 476392 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczycki , ul. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 388-72-00, faks 0-24 721-32-17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. Jadwigi Grodzkiej w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. Jadwigi Grodzkiej w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy wraz z Audytem Energetycznym, Projekt budowlano-wykonawczy dla kotłowni i rozbiórki komina, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzór umowy stanowiące odpowiednio Załączniki Nr 9, 10, 11, 12, 5 do SIWZ. Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na wymianie okien, dociepleniu ścian zewnętrznych, w tym ścian piwnicy, dociepleniu stropodachów i dachu sali gimnastycznej, wymianie instalacji c.o. oraz wykonaniu instalacji c.w.u., zamontowaniu instalacji solarnej, rekuperatora w sali gimnastycznej, wymianie drzwi wejściowych z dobudową wiatrołapu. Należy również wykonać modernizację kotłowni z zainstalowaniem nowych kotłów na biomasę i gaz oraz rozbiórkę komina. Poszczególne prace wykonywane będą dla dwóch budynkach A i B wchodzących w skład Zespołu Szkół, z których budynek A wpisany jest na listę zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. Zamówienie obejmuje: - Opracowanie projektu wykonawczego na docieplenie ścian zewnętrznych, w tym piwnicy, z wymianą stolarki okiennej i drzwi wejściowych oraz docieplenia stropodachu łącznika, stropu poddasza budynku B - Opracowanie projektu wykonawczego na ocieplenie dachu wraz z remontem więźby dachowej budynku sali gimnastycznej. - Opracowanie projektu wykonawczego wiatrołapu przy wejściu do łącznika. - Opracowanie projektu wykonawczego instalacji c.w.u. z kolektorami słonecznymi, modernizacji instalacji c.o., wymuszonej instalacji wentylacyjnej w salach lekcyjnych nie posiadających kratek wentylacyjnych, instalacji odzysku ciepła z powietrza wentylowanego w sali gimnastycznej za pomocą rekuperatora. - Opracowanie projektu na uzupełnienie tynków zewnętrznych (prace niezbędne po wymianie stolarki okiennej) wraz z ich malowaniem w budynku A- obiekt zabytkowy. - Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, w tym piwnicy, z wymianą stolarki okiennej i drzwi wejściowych oraz docieplenie stropodachu łącznika, stropu poddasza budynku B. - Wykonanie wiatrołapu przy wejściu do łącznika. - Wykonanie instalacji c.w.u. z kolektorami słonecznymi, modernizacji instalacji c.o., wymuszonej instalacji wentylacyjnej w salach lekcyjnych nie posiadających kratek wentylacyjnych, udrożnienie niedrożnych kanałów wentylacyjnych w salach lekcyjnych, instalacji odzysku ciepła z powietrza wentylowanego w sali gimnastycznej za pomocą rekuperatora. - Uzupełnienie tynków zewnętrznych (prace niezbędne po wymianie stolarki okiennej) wraz z ich malowaniem w budynku A- obiekt zabytkowy. - Wymianę żarówek tradycyjnych z żarnikiem wolframowym oraz lamp oświetleniowych zewnętrznych z oprawami, na energooszczędne. - Wykonanie modernizacji kotłowni z zainstalowaniem nowych kotłów na biomasę i gaz oraz rozbiórką komina, na którą Zamawiający posiada Projekt budowlano-wykonawczy stanowiący Załącznik Nr 11, 12, 13 do SIWZ. Roboty będą realizowane w oparciu o Audyt Energetyczny, Program funkcjonalno-użytkowy, Projekt budowlano-wykonawczy dla kotłowni i rozbiórki komina, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623) 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003, Nr 47, poz. 401) 3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2011, Nr 42, poz. 217) 4. Przepisami techniczno-budowlanymi. 5. Obowiązującymi normami. 6. Zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Wykonawcy muszą uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia i uzgodnienia do prowadzenia inwestycji. Przed sporządzeniem oferty Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej miejsca remontu i dokonać ewentualnych pomiarów z natury. Wybrany Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Wykonawca udzieli min. 60 miesięcy gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczające ich użycie w rozumieniu art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w Załącznikach do SIWZ mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, parametrów technicznych, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów (atesty i dopuszczenia do stosowania, aprobaty techniczne oraz dane techniczne urządzeń, określone przez producenta lub inne dokumenty potwierdzające, że materiały równoważne posiadają odpowiednie parametry techniczne określone w Projekcie budowlanym kotłowni w załączniku nr 1 Nazwy własne materiałów i urządzeń zawartych w projekcie: Technologii komina kotłowni na drewno i gaz w Zespół Szkół im. Jadwigi Grodzkiej w Łęczycy Al. Jana Pawła II nr 1), zgodnie z zapisem § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r, Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy z załączonych do oferty dokumentów dotyczących materiałów bądź urządzeń równoważnych będzie wynikało, iż nie posiadają tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych jak wymagane przez Zamawiającego skutkować to będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca robót zobowiązany jest do: - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym realizowane będą roboty budowlane, - wykonania wszelkich robót pomocniczych i towarzyszących, - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bhp i ppoż., - usuwania na bieżąco odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza zamówień uzupełniających, w przypadku wystąpienia koniecznych prac nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wynikłych w trakcie realizacji zadania, w przypadkach określonych w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.32.70.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych 71.32.50.00 - Usługi projektowania fundamentów 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 35 000,00 zł. 2.Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3.Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.12.2012 r. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Łęczycy; nr 54 9263 0000 0600 7753 2006 0101

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku punktu 2.2. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: 1. co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu zadania w systemie projektuj i buduj tj. obejmującą wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku/ów (docieplenie ścian i dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) i wykonaniu instalacji c.o. i c.w.u. oraz wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu kotłowni na biomasę lub gaz o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru - Załącznik Nr 7 do SIWZ). lub wykonał: 2. Roboty i usługi: 2.1. co najmniej - 3 roboty, w tym: 1 robota polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku/ów (docieplenie ścian i dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej), 1 robota polegająca na wykonaniu kotłowni na biomasę lub gaz, 1 robota polegająca na wykonaniu instalacji c.o. i c.w.u. 2.2. co najmniej - 2 usługi - w okresie ostatnich 3 lat: 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej na termomodernizację, 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej na c.o. i c.w.u, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru - Załącznik Nr 7 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli: - wykaże, że: członkowie zespołu projektowego posiadają uprawnienia projektowe z zakresu potrzebnego do zrealizowania zadania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych wg wzoru podanego w Załączniku Nr 4 do SIWZ.) - wykaże, że robotami będą kierowały osoby które: - posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, niezbędnych do wykonania robót w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, a osoba pełniącą funkcję kierownika budowy posiada 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy, oraz oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych wg wzoru - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ): - ogólnobudowlanych, - Instalacyjnych wod. - kan. i co, - Instalacyjnych elektrycznych. Zamawiający uzna jako spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób (Załącznik Nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w Załącznikach do SIWZ mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, parametrów technicznych, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów (atesty i dopuszczenia do stosowania, aprobaty techniczne oraz dane techniczne urządzeń, określone przez producenta lub inne dokumenty potwierdzające, że materiały równoważne posiadają odpowiednie parametry techniczne określone w Projekcie budowlanym kotłowni w załączniku nr 1 Nazwy własne materiałów i urządzeń zawartych w projekcie: Technologii komina kotłowni na drewno i gaz w Zespół Szkół im. Jadwigi Grodzkiej w Łęczycy Al. Jana Pawła II nr 1), zgodnie z zapisem § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r, Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy z załączonych do oferty dokumentów dotyczących materiałów bądź urządzeń równoważnych będzie wynikało, iż nie posiadają tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych jak wymagane przez Zamawiającego skutkować to będzie odrzuceniem oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Podpisany i wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz wszystkich urządzeń i materiałów równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączą stosowne dokumenty zgodnie z zapisem § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) tj. z których będzie wynikało, iż zaproponowane urządzenia lub materiały równoważne są o tych samych lub lepszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych i jakościowych niż ujęte w dokumentacji projektowej, zgodnie z oświadczeniem - Załącznik Nr 8 do SIWZ wraz z załączeniem stosownych dokumentów (atesty i dopuszczenia do stosowania, aprobaty techniczne oraz dane techniczne urządzeń, określone przez producenta lub inne dokumenty potwierdzające, że materiały równoważne posiadają odpowiednie parametry techniczne określone Projekcie budowlanym kotłowni w załączniku nr 1 Nazwy własne materiałów i urządzeń zawartych w projekcie: Technologii komina kotłowni na drewno i gaz w Zespół Szkół im. Jadwigi Grodzkiej w Łęczycy Al. Jana Pawła II nr 1).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, sposobu wykonania gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie, sposobu wykonania stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie 2.Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy c) konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogąca spowodować wstrzymanie robót d) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz e) przedłużające się procedury administracyjne z przyczyn niezależnych od Wykonawcy 3. Zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiany umowy przewidziane powyżej dopuszczalne są na następujących warunkach: - pkt. 1. - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te które stanowiły podstawę wyboru oferty, a także sposobu wykonania pod warunkiem nie zwiększenia ceny - pkt. 2.lit.a - o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania - pkt. 2.lit.b - o czas trwania warunków atmosferycznych opisanych w tym pkt - pkt. 2.lit.c, d - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz - pkt. 2. lit. e - o czas przedłużenia się procedur administracyjnych - pkt. 3.- w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w granicach tej zmiany. 4. Zmiana osób personelu Wykonawcy, wymienionego w ofercie na uzasadniony wniosek Wykonawcy na osoby o równoważnym doświadczeniu po akceptacji Zamawiającego. 5. Zmiany terminów płatności wynikające z w/w zmian wprowadzanych do umowy. 6. Zmiana rachunku bankowego. Zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łęczycy; Pl. T. Kościuszki 1; 99-100 Łęczyca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łęczycy; Pl. T. Kościuszki 1; 99-100 Łęczyca, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.