eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (sprawa nr 15/13)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Koszalin: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (sprawa nr 15/13)
Numer ogłoszenia: 476298 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (sprawa nr 15/13).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych do Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 31.00.00.00-0, 29.00.00.00-0, 28.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. VAT, przepisy branżowe dla przedmiotu zamówienia, konieczność zmiany danych dotyczących stron umowy. Zmiany umowy w przypadkach ww. mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego i Wykonawcy, i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron w drodze pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , 75-351 Koszalin ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, budynek nr 3, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Koszalinie przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 - w Kancelarii Jawnej, czynnej w dni pracujące w godzinach: 7:30 - 11:00 i 13:00 - 15:30 lub przesłać pocztą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujki ruchu z wyłącznikiem zmierzchowym - 40 szt., oprawa plafoniera LED moc 16 W z mikrofalowym sensorem ruchu i czujnikiem zmierzchowym - 60 szt., oprawa plafoniera LED moc 16 W z czujnikiem ruchu i czujnikiem zmierzchowym - 28 szt., oprawy świetlówkowe natynkowe rastrowe 2x36 W - 5 kpl., oprawy świetlówkowe natynkowe rastrowe 4x18W - 74 kpl., puszki podtynkowe pogłębiane śr 60 mm ze śrubkami - 25 szt., wyłącznik podtynkowy dwubiegunowy - 5 szt., gniazdo podtynkowe podwójne - 20 szt., oprawa jarzeniowa 2x36 W natynkowa - 62 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.25.10-4, 31.52.00.00-7, 28.21.84.00-7, 31.21.42.00-1, 31.22.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica termostatyczna współpracująca z zaworem termostatycznym gat. I - 150 szt., zawór termostatyczny prosty o śr 15 mm - 150 szt., zawór powrotny grzejnikowy prosty mosiężny o śr 15 mm gat. I - 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.12-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów dekarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłaz dachowy z funkcją oświetlenia 80,0x80,0x30 cm - 2 szt., uszczelniacz bitumiczny - 30 wiader po 3,0 dm3, papa termozgrzewalna modyfikowana SBS - 820 m2 (164 rolki po 5,0 m2, izokliny styropianowe o wym. 100x100 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8, 44.83.10.00-4, 44.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kantówka sosnowa obrzynana szorstka klasa II o wym. 15x15 cm L=40 cm - 0,72 m3 (80 szt.), tarcica sosnowa obrzynana szorstka o wym.: szer. 15 cm, dł. 200 cm, gr. 50 mm - 0,96 m3 (64 szt.), profil do ścian gipsowo-kartonowych UW 75 dł. 4,0 m - 2 szt., profil do ścian gipsowo-kartonowych CW 75 dł. 4,0 m - 8 szt., płyta gipsowa zwykła gr. 12 mm o wym. 2600x1200 mm - 8 szt., wkręty fosfatowane do mocowania płyt g-k na metalowych konstrukcjach 3,5x25 mm - op. 2 po 200 szt., skrzydło drzwiowe pełne, kierunek otwierania lewy szer. 90 cm - 4 szt., skrzydło drzwiowe pełne, kierunek otwierania prawy szer. 90 cm - 1 szt., skrzydło drzwiowe pełne kierunek otwierania lewy szer. 80 cm - 2 szt., skrzydło drzwiowe pełne kierunek otwierania prawy szer. 80 cm - 1 szt., ościeżnica uniwersalna z blachy stalowej szer. 80 cm - 3 szt., ościeżnica uniwersalna z blachy stalowej szer. 90 cm - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5, 44.19.00.00-8, 44.17.10.00-9, 44.53.15.10-9, 44.22.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów izolacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty z wełny mineralnej z włókien szklanych - 57,60 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.26.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.