Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 47628 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Szczecin: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia cyklu szkoleń w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wydatek współfinansowany ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oraz Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
81014446200000, ul.
ul. Mickiewicza
41,
70383
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 256 100, e-mail
wup@unet.pl, faks
914 256 103.
Adres strony internetowej (URL): www.wup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w for mie pisemnej
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szcecin, pok. 006 (Kancelaria Urzęd)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia cyklu szkoleń w 2017 roku
Numer referencyjny: WUP.XVA.322.1.MBi.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.5) Główny kod CPV: 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego
Dodatkowe kody CPV:55300000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Minimalny poziom zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że:
Część I:
1) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 10 usług szkoleniowych wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych
i zaświadczeń, dla grupy nie mniejszej niż 20 osób każda; o wartości nie mniejszej niż 3 500, 00 zł brutto każda, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden
z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
2) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą (jednak nie więcej niż dwiema) skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usługi, która wykaże się że:
a) posiada ukończone studia min. pierwszego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 18 marca 2011 r. o zmianie ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym, ustawy o stopniach naukowych
i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. 2011 nr 84 poz. 455 ze zm.),
b) posiada 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, w tym przeprowadzenie co najmniej 300 godzin szkoleń, ( 1 h = 45 min),
c) posiada 2 letnie doświadczenie w realizacji min. 2 projektów współfinansowanego ze środków EFS na stanowisku kierownika/koordynatora lub równoważnego,
d) zrealizowała 10 szkoleń z zakresu przygotowania wniosku o dofinansowanie
w projektach EFS, dla potencjalnych projektodawców deklarujących chęć realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFS, w tym 5 szkoleń z wykorzystanie systemu SOWA i 5 szkoleń z wykorzystanie systemu LSI 2014 w przeciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty w odniesieniu do trenera przeprowadzającego szkolenie z niniejszego obszaru.
e) zrealizowała 5 szkoleń z zakresu rozliczania wniosków o płatność w projektach EFS z wykorzystaniem systemu SL2014 EFS, dla projektodawców realizujących projekty współfinansowane ze środków EFS w przeciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty w odniesieniu do trenera przeprowadzającego szkolenie z niniejszego obszaru.
UWAGA!!!
Zamawiający Wymaga aby osoba/y wskazana/e przez Wykonawcę z imienia i nazwiska brała/y udział
w realizacji zamówienia.
Osoby wymienione w Załączniku nr 10 do SIWZ w zakresie kryteriów poza ceowych, muszą być tymi samymi, które zostały wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku udziału
w postępowaniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę jednej osoby do realizacji zamówienia, należy wykazać wymaganą liczbę szkoleń z każdego ze wskazanych zakresów.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę max 2 osób do realizacji zamówienia, każda z osób musi wykazać pełen zakres określony w pkt 2 lit. a), b) i c), oraz odpowiednio w zakresie pkt. 2 lit. d)- jedna osoba; w zakresie pkt. 2 lit. e)- druga osoba.
Zamawiający nie uwzględni na poczet spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, prowadzenia zajęć dydaktycznych ze wskazanego zakresu na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych oraz wykładów przeprowadzonych
w ramach konferencji. Tym samym zamawiający uzna na poczet spełnienia warunku tylko szkolenia (kurs, seminarium). Każde wykazane szkolenie powinno obejmować minimum 7 godzin kształcenia
(1 godzina kształcenia = 45 minut).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji danego szkolenia przez więcej niż jednego trenera.
Część II:
1) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 5 usług szkoleniowych wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych i zaświadczeń, dla grupy nie mniejszej niż 20 osób każda; o wartości nie mniejszej niż 3 500,00 zł brutto każda, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden
z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
2) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą (jednak nie więcej niż trzema) skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usługi, która wykaże się że::
a) posiada ukończone studia min. pierwszego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 18 marca 2011 r. o zmianie ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym, ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. 2011 nr 84 poz. 455 ze zm.)
b) posiada 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, w tym przeprowadzenie
co najmniej 300 godzin szkoleń (1 h= 45 min),
c) posiada 3 letnie doświadczenie praktyczne (zatrudnienie na stanowisku merytorycznie związanym z zakresem danego szkolenia, doradztwo dla instytucji publicznych w danym zakresie merytorycznym) w zakresie ochrony danych osobowych i/lub zamówień publicznych i/lub pomocy publicznej i pomocy de minimis, w tym co najmniej 100 godzin (1 h= 45 min) szkoleń w danym zakresie,
d) przeprowadziła 5 szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych w odniesieniu do trenera/trenerów przeprowadzającego/ych szkolenie z niniejszego obszaru, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
e) przeprowadziła 5 szkoleń z zakresu zamówień publicznych i/lub zasady konkurencyjności
w projektach EFS dla potencjalnych projektodawców i/lub projektodawców realizujących projekty współfinansowane ze środków EFS w odniesieniu do trenera/trenerów przeprowadzającego/ych szkolenie z niniejszego obszaru, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
f) przeprowadziła 5 szkoleń z zakresu udzielania pomocy publicznej i pomocy de minimis
w projektach EFS w odniesieniu do trenera/trenerów przeprowadzającego/ych szkolenie
z niniejszego obszaru dla instytucji realizujących projekty związane z udzielaniem pomocy publicznej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA!!!
Zamawiający Wymaga aby osoba/y wskazana/e przez Wykonawcę z imienia i nazwiska brała/y udział
w realizacji zamówienia.
Osoby wymienione w Załączniku nr 11 do SIWZ w zakresie kryteriów poza ceowych, muszą być tymi samymi, które zostały wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku udziału
w postępowaniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę jednej osoby do realizacji zamówienia, należy wykazać liczbę szkoleń z każdego ze wskazanych zakresów.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę więcej niż jedną osobę a max. 3 osoby do realizacji zamówienia, każda z osób musi wykazać pełen zakres wskazany dla pkt. 2 lit. a), b) i c) oraz odpowiednio w zakresie pkt. 2 lit. d)- jedna osoba; w zakresie pkt. 2 lit. e)- druga osoba, w zakresie pkt. 2 lit. f)- trzecia osoba.
Zamawiający nie uwzględni na poczet spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, prowadzenia zajęć dydaktycznych ze wskazanego zakresu na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych oraz wykładów przeprowadzonych
w ramach konferencji. Tym samym zamawiający uzna na poczet spełnienia warunku tylko szkolenia (kurs, seminarium). Każde wykazane szkolenie powinno obejmować minimum 7 godzin kształcenia
(1 godzina kształcenia = 45 minut).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji danego szkolenia przez więcej niż jednego trenera.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
- Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 Pzp- podstawy wykluczenia stanowi wzór Formularz nr 3 do SIWZ- (Wykonawca składa osobne Oświadczenie dla Części I i II).
- Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 Pzp- warunki udziału stanowi wzór Formularz nr 4 do SIWZ (Wykonawca składa osobne Oświadczenie dla Części I i II).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/ lub dokumentów: - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku wskazania dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale V.2. SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, zgodnie ze wzorem Formularza nr 3 i 4 do SIWZ oraz składa: - Oświadczenie podmiotu czy nie zachodzą wobec podmiotu na zasoby którego powołuje się Wykonawca, podstawy wykluczenia, składa oświadczenie o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty - dotyczy ww. dokumentu/ ów. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 5 ppkt 1 do SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 do SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykazu usług wykonanych dla Części I i II, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenia wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 6 i 7 (Część I i II) do SIWZ, w celu wykonania potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 1 ppkt 2.1) SIWZ, w podziale na Część I i II.
- Wykazu osób dla Części I i II, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 8 i 9 (Część I i II) do SIWZ, w celu wykonania potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa
w Rozdziale IV pkt 1 ppkt 2.2) SIWZ, w podziale na Część I i II. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę więcej niż 1 osobę, Wykonawca zobowiązany jest złożyć przedmiotowy Formularz osobny dla każdej z osób.
UWAGA!!! Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie może wykazać powtórnie usług wykazanych w Formularzach Rozdział XIV, służących przyznaniu punktacji
w danej Części. Jeżeli Wykonawca w uzupełnionych dokumentach powtórnie wykaże jakąkolwiek usługę, którą wskazał w danej Części w kryteriach oceny ofert, Zamawiający nie uzna tej usługi z uwagi na przyznaną punktację.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 5 do niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Stosownie do przepisu art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym poniżej w ust. 3. 3. Wprowadzane zmiany mogą dotyczyć: I. Zamian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: 1. Zmiany liczby uczestników danego szkolenia: a) minimalnej liczby uczestników jednego szkolenia, warunkująca zorganizowanie szkolenia z danego tematu zgodnie z opisem Części I lub II opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zmiany/rezygnacji z części szkoleń: a) rezygnacji z części zamówienia w postaci zmniejszenia liczby planowanych szkoleń - do pięciu szkoleń w dowolnej konfiguracji, b) zmiany liczby szkoleń w ramach określonych zamówieniem tematów, poprzez zwiększenie pierwotnie planowanej liczby szkoleń z danego tematu kosztem zmniejszenia liczby szkoleń z innego tematu. II. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy: 1. Zmiana osoby/ób prowadzącej szkolenie. a) spowodowana czynnikami niezależnymi od Wykonawcy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w ust. 3, gdy wskazana osoba/y w ofercie nie będzie mogła zrealizować szkolenia, Wykonawca będzie musiał przedłożyć stosowne zaświadczenie oraz propozycję innej osoby, która spełniać będzie wymagania określone w SIWZ, tj. posiadać kwalifikacje co najmniej takie jak osoba wskazana w ofercie cenowej Wykonawcy oraz uzyskać minimum taką sama liczbę punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/03/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy do niniejszej specyfikacji, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz ofertą wyłącznie aktualnych na dzień składania ofert następujących oświadczeń i dokumentów: Formularz nr 1 i 2- Oferta cenowa Cz. I i II. Formularz nr 10- Wykaz kryteriów poza cenowych Cz. I. Formularz nr 11- Wykaz kryteriów poza cenowych Cz. II. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 4 i 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej Rozdział VII pkt 5 i 6- jeżeli dotyczy. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału IV pkt 3 ppkt 1 SIWZ - jeżeli dotyczy- wzór Wykonawcy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenie do 20 szkoleń (w tym 3 szkoleń 2-niowych) dla minimalnie 225 oraz maksymalnie 400 osób będących potencjalnymi projektodawcami lub realizującymi już projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020 oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, dla których rolę Instytucji Pośredniczącej pełni Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- rezygnacji z części zamówienia w postaci zmniejszenia ilości planowanych szkoleń - do pięciu szkoleń w dowolnej konfiguracji, bądź
- zmiany ilości szkoleń w ramach określonych zamówieniem tematów, poprzez zwiększenie pierwotnie planowanej ilości szkoleń z danego tematu kosztem zmniejszenia ilości szkoleń z innego tematu.
Zmiana tego rodzaju będzie miała miejsce w sytuacji, gdy danym tematem będzie małe zainteresowanie ze strony potencjalnych uczestników.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia ogólnej liczby szkoleń, która maksymalnie może łącznie wynieść 20, a minimalnie 15.
Wymagania merytoryczne
Uczestnicy szkoleń
Minimalna liczba uczestników jednego szkolenia, warunkująca zorganizowanie szkolenia z danego tematu, to 15 osób zaś maksymalna to 30 osób z uwzględnieniem, iż przy realizacji zamówienia zostanie przeszkolonych nie więcej niż 400 osób łącznie. Minimalna ilość osób, które zostaną skierowane na szkolenia wynosi 225 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
106750.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 35 |
Liczba szkoleń z zakresu SL2014 | 25 |
Liczba szkoleń z zakresu LSI 2014 i SOWA | 35 |
Klauzula społeczna | 5 |
Część nr: II
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie do 11 szkoleń dla maksymalnie 220 osób wyłonionych spośród potencjalnych projektodawców oraz projektodawców realizujących projekty w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020 oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, dla których rolę Instytucji Pośredniczącej pełni Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- rezygnacji z części zamówienia w postaci zmniejszenia ilości planowanych szkoleń - do trzech szkoleń w dowolnej konfiguracji, bądź
- zmiany ilości szkoleń w ramach określonych zamówieniem tematów, poprzez zwiększenie pierwotnie planowanej ilości szkoleń z danego tematu kosztem zmniejszenia ilości szkoleń z innego tematu.
Zmiana tego rodzaju będzie miała miejsce w sytuacji, gdy danym tematem będzie małe zainteresowanie ze strony potencjalnych uczestników.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia ogólnej liczby szkoleń, która maksymalnie może wynieść 11, a minimalnie 8.
Wymagania merytoryczne
Uczestnicy szkoleń:
Minimalna liczba uczestników jednego szkolenia, warunkująca zorganizowanie szkolenia z danego tematu, to 12 osób zaś maksymalna to 30 osób z uwzględnieniem, iż przy realizacji zamówienia zostanie przeszkolonych nie więcej niż 220 osób łącznie. Minimalna ilość osób, które zostaną skierowane na szkolenia wynosi 108 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 81510000-2, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
62000.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 35 |
Liczba szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych | 20 |
Liczba szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych i zasady konkurencyjności | 20 |
Liczba szkoleń z zakresu udzielania pomocy publicznej i pomocy de minimis | 20 |
Klauzula społeczna | 5 |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- Prace remontowe z dociepleniem budynku mieszkalnego położonego przy ul. Konopnickiej 45 w Szczecinie
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Wykonywanie prac remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej w lokalach i budynku mieszkalnym
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Dostawa testów CliftonStrenghts do szacowania potencjału rozwojowego kadry dydaktycznej AGH oraz realizacja warsztatów mentorskich dla kadry dydaktycznej AGH DE-dzp.272-195/24
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
- Szkolenia stacjonarne dla beneficjentów FEDS 2021-2027
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 13 części z zakresu: Microsoft oraz PostgreSQL dla pracowników Centrum Informatyki w Opolu.
- ZP/09/2024 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z personelem latającym dla 2. GPR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.