eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przedmiotem zamówienia jest remont sali nr 132 z zapleczem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9 w nw. zakresie z podziałem na zadania w tym1. Remont sali nr 132 w branżya/ budowlanej b/ wodociągowo-kanalizacyjnej c/ elektrycznej 2. Remont zaplecza sali nr 132 w branżya/ budowlanej b/ wodociągowo-kanalizacyjnej c/ elektrycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Wejherowo: Przedmiotem zamówienia jest remont sali nr 132 z zapleczem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9 w nw. zakresie z podziałem na zadania w tym: 1. Remont sali nr 132 w branży: a/ budowlanej b/ wodociągowo-kanalizacyjnej c/ elektrycznej 2. Remont zaplecza sali nr 132 w branży: a/ budowlanej b/ wodociągowo-kanalizacyjnej c/ elektrycznej
Numer ogłoszenia: 476208 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" , ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6724161, 6722509, faks 058 6724161, 6722509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont sali nr 132 z zapleczem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9 w nw. zakresie z podziałem na zadania w tym: 1. Remont sali nr 132 w branży: a/ budowlanej b/ wodociągowo-kanalizacyjnej c/ elektrycznej 2. Remont zaplecza sali nr 132 w branży: a/ budowlanej b/ wodociągowo-kanalizacyjnej c/ elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont sali nr 132 z zapleczem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9; a w szczególności: 1.0 REMONT SALI 132 1.1 Roboty rozbiórkowe - rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych (płytki) - 54,59 m2 - wykucie z posadzki korytek stalowych - 20,82 m - demontaż szafek drewnianych - 7,50 m2 - transport i utylizacja zerwanej wykładziny PCV - 0, 05 t 1.2 Tynkowanie i okładziny ścienne - Wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 10 cm na murach pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi - 102,00 mb - tynki gipsowe gr. 5 mm (cekolowanie) stropów - 54,59 m2 - tynki gipsowe gr. 5 mm (cekolowanie) ścian - 65,20 m2 - licowanie ścian płytkami ceramicznymi (fartuch przy umywalce) - 0,60 m2 - osadzenie kratek wentylacyjnych - 2 szt 1.3 Remont podłóg - oczyszczenie podłoża z resztek kleju - 54,59 m2 - gruntowanie podłoża emulsją gruntującą - 54,59 m2 - posadzka z płytek gresowych 30x30 cm wraz z cokołem - 57,54 m2 - podest z płyt MDF gr. 25 mm na krawędziakach - 9,16 m2 - oklejenie podestu wykładziną PCV - 9,16 m2 - pokrycie wykładziny PCV emulsją akrylową - 9,16 m2 1.4 Roboty malarskie - zeskrobanie i zmycie starej farby - 119,79 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - sufitów w kolorze białym - 54,59 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - ścian w kolorach pastelowych - 65,20 m2 - dwukrotne malowanie farbami ftalowymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem - 44,32 m2 - opalanie farby olejnej z drzwi - 6,75 m2 - lakierowanie stolarki drzwiowej lakierobejcą - 6,75 m2 - dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników żeliwnych - 7,02 m2 - dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50 mm - 31,86 mb 1.5 Roboty wod-kan - demontaż rurociągu stalowego - 34,70 m - demontaż rurociągu kanalizacyjnego - 4,20 m - rurociągi z rur stalowych 1/2 cal - 4,00 m - rurociągi z rur PCV 50 mm - 1,00 m - montaż umywalki ceramicznej z półpostumentem i baterią stojącą - 1 szt 1.6 Roboty elektryczne - wykucie wnęki w ścianie z cegły - 0,25 m2 - demontaż opraw świetlówkowych - 10 szt - przewód płaski - układany w tynku - YDYp 3x1,5 mm2 450/750 V - instalacja światła - 58,00 mb - przewód płaski układany w tynku - YDY żo 450/750 V 3x2,5 mm2 - instalacja siły - 56,00 mb - montaż przewodów VGA (D-SUB15, RGB High Quality) - 10,00 mb - montaż łączników instalacyjnych podtynkowych jednobiegunowych, z puszką - 2 szt - montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych 2 biegunowych, z puszką - 6 szt - montaż gniazd VGA natynkowych z podłączeniem - 1 szt - montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa 120x30 cm z rastrem parabolicznym, odbłyśnikiem i poprzeczkami z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W,malowana proszkowo- 14 szt - sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 pomiary - pomiary natężenia oświetlenia - 1 kpl 2.0 REMONT ZAPLECZA SALI 132 2.1 Roboty rozbiórkowe - rozebranie okładziny ściennej - 4,80 m2 - rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych (płytki) - 18,48 m2 - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 2 szt - transport i utylizacja zerwanej wykładziny PCV - 0, 02 t 2.2 Tynkowanie i okładziny ścienne - Wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 10 cm na murach pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi - 71,00 mb - tynki gipsowe gr. 5 mm (cekolowanie) stropów - 18,48 m2 - tynki gipsowe gr. 5 mm (cekolowanie) ścian - 66,22 m2 - licowanie ścian płytkami ceramicznymi (fartuch przy zlewozmywaku) - 1,50 m2 1.3 Remont podłóg - oczyszczenie podłoża z resztek kleju - 18,48 m2 - gruntowanie podłoża emulsją gruntującą - 18,48 m2 - posadzka z płytek gresowych 30x30 cm wraz z cokołem - 20,22 m2 1.4 Roboty malarskie - zeskrobanie i zmycie starej farby - 84,69 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - sufitów w kolorze białym - 18,48 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - ścian w kolorach pastelowych - 66,22 m2 - dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników żeliwnych - 2,34 m2 - dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50 mm - 10,62 mb 1.5 Remont stolarki okiennej i drzwiowej - okno dwudzielne drewniane zespolone dwuszybowe wzmocnione fabrycznie wykończone z łukiem górnym i szczeblinkami 1,65x2,45 m - 1 szt - osadzenie drewnianych podokienników - 1 szt - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone w okleinie drewnopodobnej CPL HQ, szer. 90 cm, kompletne - 1,85 m2 - ościeżnice regulowane 90 MDF w okleinie drewnopodobnej CPL o szer.15 cm - 1,85 m2 1.5 Roboty wod-kan - demontaż rurociągu stalowego - 2,00 m - demontaż rurociągu kanalizacyjnego - 1,50 m - rurociągi z rur stalowych 1/2 cal - 1,00 m - rurociągi z rur PCV 50 mm - 1,50 m - montaż zlewozmywaka z baterią stojącą na blacie z płyty MDF i szafce - 1 kpl 1.6 Roboty elektryczne - demontaż opraw świetlówkowych - 2 szt - przewód płaski - układany w tynku - YDYp 3x1,5 mm2 450/750 V - instalacja światła - 18,00 mb - przewód płaski układany w tynku - YDY żo 450/750 V 3x2,5 mm2 - instalacja siły - 21,00 mb - montaż łączników instalacyjnych podtynkowych jednobiegunowych, z puszką - 1 szt - montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych 2 biegunowych, z puszką - 5 szt - montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa 120x30 cm z rastrem parabolicznym, odbłyśnikiem i poprzeczkami z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W,malowana proszkowo- 2 szt - wentylatory osiowe o średnicy 150 mm i wydajności min. 200 m3/h - 1 szt - sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 pomiary.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20.2 Zamawiający przewiduje, w ciągu 3 lat od dnia udzielenie niniejszego zamówienia, udzielenie zamówień uzupełniających, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju. Zamówienia te nie będą stanowiły więcej niż 50% niniejszego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8. WADIUM. 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł PLN słownie (siedemsetzł00/100). 8.2 Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego - Bank KBS/W-wo 43 8350 0004 0003 0033 2000 0050 lub w jednej z poniższy form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 8.3 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.4 Zamawiający uzna wadium za wniesione, jeżeli: 8.5 Wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku, gdy dyspozycja przelania wadium na konto Zamawiającego zostanie dokonana przed terminem składania ofert, ale wadium nie wpłynie na konto przed upływem tego terminu, zamawiający będzie zobowiązany wykluczyć wykonawcę. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, 8.6 Wnoszone w pozostałych formach zostało złożone w oryginale w Biurze Obsługi Interesantów przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Wykonawcy, którzy w terminie nie wnieśli wadium zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.8 Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8.9 Wadium w formach innych niż pieniądz musi być wystawione na zamawiającego. 8.10 Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym zadaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu zamawiającego. 8.11 Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 8.12 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.13 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w pkt. 8.11 specyfikacji, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8.14 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.16 specyfikacji. 8.15 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.16 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.17 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.18 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt. 6.11 specyfikacji, nie złożyły dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b)którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych robót budowanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w wykazie robót budowlanych co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń o wartości co najmniej 45.000,00 zł każda. 1) Dowodami, o których mowa powyżej, są poświadczenia, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - inne dokumenty. 2) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w pakt 1). 3) Mając na względzie, że niniejsze postępowanie jest wszczynane w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w Zycie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane w miejsce poświadczeń, o których mowa w pakt 1), może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie. załącznik nr 5

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie przez wykonawcę osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika (budowy) robót oraz osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych z co najmniej 5-cio letnim stażem oraz legitymującymi się odpowiednimi uprawnieniami . Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej oraz w branży elektrycznej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr7

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

17. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 17.1 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 17.2 Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia na warunkach przedstawionych w projekcie umowy i nie może dokonać w nim żadnych zmian. 17.3 Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zaistnieją przesłanki unieważnienia postępowania. 17.4 Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana umowy będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a) gdy okaże się, że z przyczyn technicznych, technologicznych, ekonomicznych lub społecznych uzasadniona będzie zmiana lub zastosowanie innego niż pierwotnie zaprojektowano rozwiązania, w takim wypadku dopuszcza się zmianę materiałów, sposobu wykonania lub technologii bez zmiany ceny ofertowej, b) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie na podstawie protokołu konieczności, w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót, c) zmiany obowiązującej stawki VAT, przyjmuje się, że wynagrodzenie netto wykonawcy nie ulega zmianie, natomiast zostanie zmieniona stawka VAT a co za tym idzie wartość, oraz wartość umowy, d) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), e) zmiana danych teleadresowych, 17.5 W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt. 17.4 specyfikacji, termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP Orzeł ul. Strzelecka 9 94-200 Wejherowo Dział Administracji - pokój 234 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: 11.1 Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego; Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP ORZEŁ przy ul. Strzeleckiej 9 -I piętro pokój 204..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.