eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Dostawa energii elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Urzędów: Dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 476096 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410596 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. jednostek organizacyjnych oraz podmiotów posiadających osobowość prawną: - Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. W. Jagiełły w Urzędowie - Szkoły Podstawowej Leszczyna - Zespołu Szkół w Skorczycach - Szkoły Podstawowej w Bobach Kolonii - Szkoły Podstawowej w Moniakach - Przedszkola Publicznego w Urzędowie - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Urzędowie - Gminnego Ośrodka Kultury - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Urzędowie Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1.686,42 MWh (plus, minus 15 procent) w okresie od dnia 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami - płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD): PGE Dystrybucja S.A. 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 100 szt. 2. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej: 1.366,00 kW 3. Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. 4. Łączne szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 1.686,42MWh (plus, minus 15 procent) z tego: 1) Lokale i obiekty - 1.420,28 MWh (załącznik nr 1a) Strefa I 366,64 MWh Strefa II 631,00 MWh Strefa III 422,64 MWh 2) Oświetlenie drogowe - 266,14 MWh (Załącznik 1b) Strefa I 146,92 MWh Strefa II 119,22 MWh Strefa III 0,00 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. 5. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. Zamawiający w Załączniku nr 1a i 1b szczegółowo opisał terminy rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru - kolumna Okres dostaw. 6. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę-płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie-wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. 7. W Załączniku nr 1a i 1b w kolumnie Zmiana sprzedawcy Zamawiający wskazał dla których punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy lub po raz kolejny. W przypadku kolejnej zmiany sprzedawcy odbiorcy posiadają rozdzielone umowy: umowa dystrybucji i umowa sprzedaży. 8. Obowiązujące obecnie rozdzielone umowy sprzedaży energii elektrycznej wygasną z dniem poprzedzającym planowany termin rozpoczęcia dostaw - Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ kolumna Okres dostaw. 9. W przypadku umów kompleksowych umowy ulegną rozwiązaniu z dniem poprzedzającym planowany termin rozpoczęcia dostaw - Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ kolumna Okres dostaw. Wypowiedzenia umów dokonuje Zamawiający (Odbiorcy-Płatnicy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Lublinie, ul. Tomasza Zana 32A, 20-601 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 604423,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 445351,48

  • Oferta z najniższą ceną: 445351,48 / Oferta z najwyższą ceną: 460931,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.