eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnickie Pole › Organizacja wypoczynku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-21

Ogłoszenie nr 47606 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.

Legnickie Pole: Organizacja wypoczynku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Benedyktynów  4, 59241   Legnickie Pole, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 858-23-87 w. 140, e-mail sekretariat@dpslp.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy składać wyłącznie w formie pisemnej: 1) za pośrednictwem operatora pocztowego, 2)osobiście lub przez posłańca
Adres:
Sekretariat, Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, w godz.: 7.00-15.00.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku
Numer referencyjny: GŻ/230-2-3/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: usługa organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2017. Na zadanie składa się: a)zorganizowanie 3-dniowej wycieczki autokarowej objazdowej do Baranowa Sandomierskiego, Sandomierza, Opatowa, Kazimierza Dolnego i Zwolenia w terminie 8-10.09.2017 dla 130 osób. 1. Przewidywana liczba uczestników: 130-oznacza maksymalną liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba zgłoszeń, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 21 dni przed planowanym wyjazdem. 2. Miejsce wypoczynku: Baranów Sandomierski, Sandomierz, Opatów, Kazimierz Dolny i Zwoleń. 3. Termin wypoczynku: 8-10.09.2017 r. czas trwania: 3 dni 4. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający planuje wycieczkę dla 3 grup w tym terminie, program wycieczki dla każdej z grup będzie różny. a)Program wycieczki-Grupa I: Dzień 1 Godz. 6:00 Wyjazd z Legnicy Godz. 15:00 Przyjazd do Baranowa Sandomierskiego - Zwiedzanie Zespoły Pałacowo - Parkowego: Trasa Zwiedzania: o Przejście przez Park o Arkadowy Dziedziniec Zamku o Secesyjna Kaplica Zamkowa o Wnętrza historyczne I piętra Następnie przejazd przez Pacanów - wizyta w rynku u sympatycznego Koziołka Godz. 16:30 Przejazd do Hotelu/Pensjonatu w Ostrowcu Świętokrzyskim Godz. 18:00 Obiadokolacja i nocleg Dzień 2 Godz. 8:00 Śniadanie Godz. 9:00 wyjazd do Opatowa Przyjazd do Opatowa zwiedzanie: Brama Warszawska, Klasztor ojców Bernardynów, Kolegiata św. Marcina. Możliwość zakupu jedynych oryginalnych "Krówek Opatówek" Godz. 11:00 Przejazd do Ujazdu - Zwiedzanie "Polskiego Koloseum" - zamek Krzyż - Topór Ossolińskich. Godz. 12:30 przejazd do Sandomierza Godz. 13:30 Zwiedzanie miasta - Góry pieprzowe, Katedra, Rynek Starego Miasta, ul. Basztowa, Podziemna trasa turystyczna, Ucho Igielne, "Dworek Ojca Mateusza", rejs statkiem po Wiśle, następnie czas wolny w Sandomierzu Godz. 17:30przejazd do jednej ze słynnych sandomierskich winnic Godz. 18:00 - degustacja regionalnego wina i serów. następnie powrót do hotelu Godz. 20:30 Obiadokolacja i nocleg. Dzień 3 Godz. 7:00 Śniadanie Godz. 8:00 Wyjazd do Kazimierza Dolnego Godz. 10:00 Zwiedzanie miasta - przejście od starej zbrojowni, pomnik psa Werniksa, Rynek Starego Miasta - kamienice pod św. Mikołajem i św. Krzysztofem, kamienica Celejowska, jatki koszerne, Kościół św. Anny. Przejście do zamku kazimierzowskiego i na basztę, dla pozostałych osób czas wolny. Godz. 13:00 Przejazd do Zwolenia. Godz. 14:30 Zwiedzanie Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego - miejsce pochówku Jana Kochanowskiego. Godz. 16:00 Wyjazd w drogę powrotną do Legnicy Przyjazd do Legnicy ok. godz. 1:00 w nocy. b) Program wycieczki-Grupa II: Dzień 1 Godz. 5:00 Wyjazd z Legnicy Godz. 13:00 Przyjazd do Zwolenia. Zwiedzanie Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego - miejsce pochówku Jana Kochanowskiego Godz. 14:00 Przejazd do Kazimierza Dolnego Godz. 15:00 Zwiedzanie miasta - przejście od starej zbrojowni, pomnik psa Werniksa, Rynek Starego Miasta - kamienice pod św. Mikołajem i św. Krzysztofem, kamienica Celejowska, jatki koszerne, Kościół św. Anny. Następnie dla osób chętnych (trasa wymagająca stroma wstępy płatne we własnym zakresie) Przejście do zamku kazimierzowskiego i na basztę, dla pozostałych osób czas wolny. Godz. 18:00 Przejazd do Ostrowca Świętokrzyskiego Godz. 19:00 Obiadokolacja i nocleg Dzień 2 Godz. 8:00 Śniadanie Godz. 9:00 wyjazd do Ujazdu Godz. 10:00 Przejazd do Ujazdu - Zwiedzanie "Polskiego Koloseum" - zamek Krzyż - Topór Ossolińskich 11:30 Przejazd do Opatowa Godz. 12:00 Przyjazd do Opatowa zwiedzanie: Brama Warszawska, Klasztor ojców Bernardynów, Kolegiata św. Marcina. Godz. 13:00 przejazd do Sandomierza Godz. 14:00 Zwiedzanie miasta - Góry pieprzowe, Katedra, Rynek Starego Miasta, ul. Basztowa, Podziemna trasa turystyczna, Ucho Igielne, "Dworek Ojca Mateusza", rejs statkiem po Wiśle, następnie czas wolny w Sandomierzu - przejazd do jednej ze słynnych sandomierskich winnic - degustacja regionalnego wina i serów następnie powrót do hotelu Godz. 18:00 Degustacja win i serów, następnie przejazd do hotelu Godz. 20:30 Obiadokolacja i nocleg. Dzień 3 Godz. 8:00 Śniadanie Godz. 9:00 Wyjazd w kierunku Pacanowa Godz. 10:30 Przyjazd do Pacanowa - wizyta w rynku u sympatycznego Koziołka Przejazd do Baranowa Sandomierskiego 11:30 Przyjazd do Baranowa Sandomierskiego - Zwiedzanie Zespoły Pałacowo - Parkowego: Trasa Zwiedzania: o Przejście przez Park o Arkadowy Dziedziniec Zamku o Secesyjna Kaplica Zamkowa o Wnętrza historyczne I piętra Godz. 14:00 Wyjazd w drogę powrotną do Legnicy Przyjazd do Legnicy ok. godz. 23:00 . c) Program wycieczki-Grupa III: Dzień 1 Godz. 5:00 Wyjazd z Legnicy Godz. 14:00 Przyjazd do Baranowa Sandomierskiego - Zwiedzanie Zespoły Pałacowo - Parkowego: Trasa Zwiedzania: o Przejście przez Park o Arkadowy Dziedziniec Zamku o Secesyjna Kaplica Zamkowa o Wnętrza historyczne I piętra Następnie przejazd przez Pacanów - wizyta w rynku u sympatycznego Koziołka Godz. 15:30 Przejazd do Hotelu/Pensjonatu w Ostrowcu Świętokrzyskim Godz. 18:00 Obiadokolacja i nocleg Dzień 2 Godz. 7:30 Śniadanie Godz.8:30 wyjazd do Sandomierza Godz. 11:00 Przyjazd do Sandomierza. Zwiedzanie miasta - Góry pieprzowe, Katedra, Rynek Starego Miasta, ul. Basztowa, Podziemna trasa turystyczna, Ucho Igielne, "Dworek Ojca Mateusza", rejs statkiem po Wiśle, następnie czas wolny. Godz. 15:00 Wyjazd do winnicy Sandomierskiej Godz. 15:30 Degustacja win i serów Godz. 16:30 Przejazd do Opatowa Przyjazd do Opatowa zwiedzanie: Brama Warszawska, Klasztor ojców Bernardynów, Kolegiata św. Marcina. Możliwość zakupu jedynych oryginalnych "Krówek Opatówek" Godz. 19:00 Przejazd do Ujazdu - Zwiedzanie "Polskiego Koloseum" - zamek Krzyż - Topór Ossolińskich. Godz. 20:30 Przejazd do hotelu Godz. 21:30 Obiadokolacja i nocleg. Dzień 3 Godz. 7:00 Śniadanie Godz. 8:00 Wyjazd do Zwolenia Godz. 10:00 Przejazd do Zwolenia. Zwiedzanie Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego - miejsce pochówku Jana Kochanowskiego. Godz. 11:30 Wyjazd do Kazimierza Dolnego Godz. 12:30 Zwiedzanie miasta - przejście od starej zbrojowni, pomnik psa Werniksa, Rynek Starego Miasta - kamienice pod św. Mikołajem i św. Krzysztofem, kamienica Celejowska, jatki koszerne, Kościół św. Anny. Następnie dla osób chętnych (trasa wymagająca stroma wstępy płatne we własnym zakresie) Przejście do zamku kazimierzowskiego i na basztę, dla pozostałych osób czas wolny. 15:30 Zakończenie zwiedzania Godz. 16:00 Wyjazd w drogę powrotną do Legnicy Przyjazd do Legnicy ok. godz. 2:00 w nocy. 5.Wyżywienie: Wykonawca zapewni 2 x śniadanie, 2 x obiadokolacja. 6. Wykonawca zapewni uczestnikom: bilety występów do zwiedzanych obiektów: Pałac w Baranowie Sandomierskim, Kolegiata św. Marcina w Opatowie, Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego w Zwoleniu, Zamek Krzyż - Topór, Podziemna trasa turystyczna w Sandomierzu, rejs statkiem po Wiśle, Góry Pieprzowe, degustację win i serów na terenie winnicy. 7. Opieka: organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia kompetentnego pilota-przewodnika wycieczek. 8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907). a) wyjazd na wycieczkę oraz powrót nastąpią o godzinach wskazanych w programach w zależności od grupy. b) Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki transport komfortowym, klimatyzowanym autokarem (nie starszym niż 5 lat) , wyposażonym w toaletę i odtwarzacz DVD. c)Wykonawca zapewni ubezpieczenie autokaru; d) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy. 9. Ubezpieczenie: Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu rozpoczęcia wycieczki do momentu przyjazdu z wycieczki do Legnicy. 10.Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni 2 noclegi - zakwaterowanie w Hotelu/Pensjonacie w pokojach z 2/3 os. z łazienkami. b) zorganizowanie kolonii/obozu w Pogorzelicy w dniach 24.06-07.07.2017 r. dla 20 osób. 1. Przewidywana liczba uczestników: 20 oznacza maksymalna liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba skierowań, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 14 dni przed planowanym wyjazdem. 2. Miejsce wypoczynku/zwiedzania: Pogorzelica i okolice. 3. Termin wypoczynku: 24.06-07.07.2017 r. Liczba turnusów: 1, czas trwania: 14 dni. Ilość: 13 noclegów. 4.Zakwaterowanie: a) Zamawiający nie dopuszcza, aby zakwaterowanie odbywało się w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku (np. szkoły, remizy, domy parafialne itp.). Akceptowane będą obiekty hotelowe lub inne obiekty, w których są świadczone usługi hotelarskie. Wymogi jakim muszą odpowiadać obiekty reguluje rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. 2006 nr 22 poz.169 z późn. zm) b) Zamawiający zastrzega jednak, że nie dopuszcza zakwaterowania w domkach kempingowych i namiotach. c) Minimalne wymogi w zakresie budynków, w których będą zakwaterowani uczestnicy kolonii: -obiekt murowany z zapleczem sanitarnym i sportowym, ogrodzony. - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku; - obiekt powinien być wyposażony w salę TV, salę wypoczynkową, salę gimnastyczną oraz plac zabaw i rekreacji. - obiekt z własna kuchnia i stołówką. - obiekt powinien znajdować się maksymalnie 600 m od morza; - teren powinien być strzeżony 24 h na dobę. d) Pokoje dla uczestników powinny spełniać wymogi: - pokoje max.4-5 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym wyposażone w natryski i wc, ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń, - nie dopuszcza się łóżek piętrowych. e) na terenie ośrodka internet Wi-Fi 5.Wyżywienie: a) Zamawiający wymaga zapewnienia wyżywienia w ośrodku w postaci: 4 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Napoje dostępne 24h/dobę. b) pierwszym posiłkiem w ośrodku będzie obiado-kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu. c) na drogę powrotną uczestnicy otrzymają suchy prowiant (w tym napoje). d) posiłki powinny być urozmaicone i odpowiadać normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, a także bogate w witaminy, owoce i warzywa. 6.Wymogi odnośnie programu kolonii/obozu: -zabawy na sprzęcie do gier świetlicowych i terenowych -korzystanie z infrastruktury ośrodka -organizowanie dyskotek -neptunalia, spartakiada kolonijna i konkursy z nagrodami -wycieczka do Wolińskiego Parku narodowego i rezerwatu Żubrów -gra integracyjna-tematyczna gra terenowa "militarna" (manewry, strzelanie ASG, paintball, techniki linowe, wykorzystywanie elektronicznych wykrywaczy metalu, zabawy ruchowe, przejazd pojazdem wojskowym) -wycieczka do Trzęsacza kolejką wąskotorową -2 ogniska z pieczeniem kiełbasek -pamiątka dla każdego uczestnika 7.Opieka: a) organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia właściwej opieki uczestnikom wypoczynku, w szczególności: całodobowej opieki doświadczonej kadry zgodnie z przepisami MEN; b) dostęp do całodobowej opieki pielęgniarskiej; c) opieka wychowawcy i ratownika (wychowawca i ratownik z uprawnieniami i doświadczeniem) d) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców. 8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907), a) wyjazd na kolonię nastąpi 24.06.2017 r. z Legnicy, powrót 07.07.2017 r. do Legnicy. b)Wykonawca zapewni uczestnikom kolonii/obozu transport komfortowym, autokarem z nawiewem (nie starszym niż 5 lat), wyposażonym w toaletę, barek i odtwarzacz DVD. c) Wykonawca zapewni opiekę doświadczonej kadry nad dziećmi w czasie przejazdu, zgodnie przepisami MEN, e) ubezpieczenie autokaru, f) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy. 9. Ubezpieczenie: uczestnicy wypoczynku muszą mieć zapewnione ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców w miejscu zbiórki do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców po powrocie z wypoczynku. 10. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewni bilety wstępów do zwiedzanych obiektów, opłaty za przewozy i przewodników oraz opłaty klimatyczne. c) zorganizowanie kolonii/obozu w Chorwacji w dniach 08.07-18.07.2017 r. dla 30 osób. 1. Przewidywana liczba uczestników: 30 oznacza maksymalna liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba skierowań, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 14 dni przed planowanym wyjazdem. 2. Miejsce wypoczynku/zwiedzania: Split, Vela Luka, Korcula, Mostar , Sarajewo. 3. Termin wypoczynku: 08.07-18.07.2017 r. Liczba turnusów: 1, czas trwania: 11 dni. Ilość: 8 noclegów. 4.Zakwaterowanie: a) Zamawiający nie dopuszcza, aby zakwaterowanie odbywało się w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku (np. szkoły, remizy, domy parafialne itp.). Akceptowane będą obiekty hotelowe lub inne obiekty, w których są świadczone usługi hotelarskie. Wymogi jakim muszą odpowiadać obiekty reguluje rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 19.08. 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie ( Dz.U. z 2006 r. Nr 22, poz.169). b) Zamawiający zastrzega jednak, że nie dopuszcza zakwaterowania w domkach kempingowych i namiotach. c) Minimalne wymogi w zakresie budynków, w których będą zakwaterowani uczestnicy obozu: - hotel o standardzie min. 3*w miejscowości Vela Luka - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku; - obiekt powinien być wyposażony w salę TV, salę wypoczynkową. - restauracja na terenie budynku; - obiekt powinien znajdować się maksymalnie do 100 m od morza; - teren powinien być strzeżony 24 h na dobę. d) Pokoje dla uczestników powinny spełniać wymogi: - pokoje klimatyzowane max.3-4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym wyposażone w natryski i wc, ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń, - nie dopuszcza się łóżek piętrowych. e) podczas noclegów tranzytowych Zamawiający dopuszcza noclegi w hostelach lub hotelach 2 lub 3 *. 5.Wyżywienie: a) Zamawiający wymaga zapewnienia wyżywienia w hotelu w miejscowości Vela Luka 3 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, i kolacja. Napoje dostępne 24h/dobę. b) pierwszym posiłkiem w hotelu będzie obiadokolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu. c) na drogę powrotną uczestnicy otrzymają suchy prowiant (w tym napoje). d) posiłki powinny być urozmaicone i odpowiadać normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, a także bogate w witaminy, owoce i warzywa. 6.Program kolonii/obozu: Dzień 1: Wyjazd z Legnicy. Nocny przejazd przez Czechy, Austrię do Chorwacji. Dzień 2: Śniadanie w formie suchego prowiantu. Przyjazd do Splitu i zwiedzanie miasta: spacer Deptakiem Riva wzdłuż murów Pałacu Dioklecjana, katedra św. Dujama, wejście na Górę Marjan - punkt widokowy miasta. Wypoczynek na plaży, przeprawa promowa na wyspę Korcula. Następnie przejazd do miejscowości Vela Luka. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. Dzień 3-8: Wypoczynek i realizacja programu: - wycieczka do miasta Korcula śladami podróżnika i odkrywcy. Zwiedzanie stolicy wyspy, między innymi potężne mury miejskie z basztami obronnymi, dom urodzenia Marco Polo, katedra św. Marka, pałac biskupi (z zewnątrz). - wycieczka do Dubrownika: Brama Pile, Mała Braca, studnia Onorfio, Klasztor Franciszkanów, katedra oraz Pałac Sponza (z zewnątrz). W drodze powrotnej na wyspę Korcula krótkie zwiedzanie zabytków miasta Orebić z Pałacem Stowarzyszenia Marynarzy i Pałacem Muzeum Marynarzy oraz Ston, w którym znajduje się "europejski mur chiński" -rejs na baśniową wyspę Proizd - nazywaną "Wyspą miłości". Wypoczynek na plaży, leśne podchody, kąpiele w lazurowych wodach Morza Adriatyckiego. -wieczory w miasteczku Vela Luka- lody, spacer do latarni morskiej. Program animacyjny: o chińskie inspiracje - nauka jedzenia pałeczkami, chińskie koki, teatr cieni, o wieczór gier planszowych, o gra terenowa nawiązująca do miejsca pobytu i jego historii. o zajęcia sportowe i rekreacyjne, o wypoczynek nad morzem - plażowanie i kąpiele, Dzień 9: Śniadanie. Przejazd do portu w Korczuli. Przeprawa promowa na półwysep Pelješac, przejazd wzdłuż doliny rzeki Neretwy do Počitelj. Spacer po miasteczku(szkoła koraniczna meczet Hadżi-Alija). Po południu przejazd do Mostaru - stolicy Hercegowiny, W programie: XVI - wieczny, kamienny most - symbol miasta, wpisany na listę UNESCO, starówka. Przejazd do Sarajewa, obiadokolacja i nocleg. Dzień 10: Śniadanie. Zwiedzanie Sarajewa - stolicy Bośni i Hercegowiny m.in: Latinski Most - główne place Sarajewa, Bascarsija - turecki bazar z tradycyjnymi warsztatami rzemieślniczymi, cerkiew p.w. Archaniołów Gabriela i Michała (z zewnątrz), meczet Gazi Husrev-beja. Obiadokolacja, nocny przejazd do Polski. Dzień 11: Zakończenie obozu. 7.Opieka: a) organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia właściwej opieki uczestnikom wypoczynku, w szczególności: całodobowej opieki doświadczonej kadry zgodnie z przepisami MEN; b) dostęp do całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej c) opieka ratownicza (wychowawca-ratownik z uprawnieniami i doświadczeniem) d) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników obozu na sąsiadujących kondygnacjach na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców. 8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907), a) wyjazd na obóz nastąpi 08.07.2017 r. z Legnicy, powrót 18.07.2017 r.do Legnicy. b)Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki transport komfortowym, klimatyzowanym autokarem (nie starszym niż 5 lat), wyposażonym w toaletę, barek i odtwarzacz DVD. c)Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku transport do ośrodka wypoczynkowego w Vela Luka i transport powrotny. d) obsługę min. dwóch kierowców e) Wykonawca zapewni opiekę doświadczonej kadry nad dziećmi w czasie przejazdu, zgodnie przepisami MEN, f) ubezpieczenie autokaru, g) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy. 9. Ubezpieczenie: uczestnicy wypoczynku muszą mieć zapewnione ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców w miejscu zbiórki do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców po powrocie z wypoczynku. 10. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewni bilety wstępów do zwiedzanych obiektów (według programu), przewodników oraz opłaty klimatyczne. Ponadto autokar zostanie na miejscu wycieczki i organizowane nim będą wyjazdy do okolicznych miejscowości na koszt Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek
Dodatkowe kody CPV:63500000-4,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 197000
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 10/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych oraz figurować w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie usługi, polegające na: wykonanie co najmniej 2 kolonii zagranicznych lub 2 obozów zagranicznych, 2 wycieczek 3 dniowych krajowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż ceny wycieczek zaoferowanych w ofercie oraz że wykonał je należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia)oraz na podstawi wypełnionego załącznika nr 6 do Ogłoszenia- Wykaz usług.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie-na załączniku nr 6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (na załączniku nr 4), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Wniosek o dopuszczenie Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 3. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. 4. Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. 5. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę.

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

1.W toku jednoetapowej licytacji elektronicznej Wykonawcy składają oferty w postaci elektronicznej. 2.Wykonawca ma możliwość złożenia postąpienia od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 5. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda, pod ustalonym w ogłoszeniu o zamówieniu adresem internetowym, nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę netto za całość zamówienia. 7. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę netto (bez VAT) za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt II. Cena wywoławcza: 197 000,00 zł (netto). Minimalne postąpienie 50.00 PLN netto (słownie: pięćdziesiąt złotych). System nie przyjmie postąpienia, którego wartość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną poinformowani wszyscy zaproszeni Wykonawcy. W celu ustalenia zaoferowanej ceny brutto za przedmiot licytacji - wynagrodzenie netto zaproponowane w ofercie zwycięskiej zostanie zwiększone o należną stawkę podatku VAT.

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja jednoetapowa
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 29/03/2017 godzina: 10:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

5 dni po terminie przekazania zaproszeń

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

1.Termin zamknięcia licytacji upływa 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia. 2. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający na stronie internetowej http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/ poda nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zmawiającemu kalkulację ceny - wg załącznika nr 1 do umowy.


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Projekt umowy UMOWA nr............... z dnia ....2017 roku zawarta w wyniku przeprowadzonego postepowania w trybie licytacji elektronicznej o numerze 230-2-3/17, pomiędzy: Powiatem Legnickim Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica NIP 691-22-26-286 reprezentowanym przez: 1. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu Dariusza Wojtkowiaka przy kontrasygnacie finansowej Danuty Czyszczoń - Głównego Księgowego zwanym dalej "Zamawiającym". a NIP ............................... REGON .......................... PESEL*............................ Nr rachunku bankowego: ............................................ reprezentowanym przez: ............................................. zwanym dalej "Wykonawcą" Umowa stanowi co następuje: § 1 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2017 r. Na zadanie składa się: a)zorganizowanie 3-dniowej wycieczki autokarowej objazdowej do Baranowa Sandomierskiego, Sandomierza, Opatowa, Kazimierza Dolnego i Zwolenia w terminie 8-10.09.2017 r. dla 130 osób. b) zorganizowanie kolonii/obozu w Pogorzelicy w dniach 24.06-07.07.2017 r. dla 20 osób. c) zorganizowanie kolonii/obozu w Chorwacji w dniach 08.07-18.07.2017 r. dla 30 osób. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości osób biorących w organizowanym wypoczynku i zobowiązuje się poinformować o tym Wykonawcę najpóźniej na: a) 21 dni przed planowaną wycieczką określoną w § 1 pkt. 1a. b) 14 dni przed planowanym wypoczynkiem określonym w § 1 pkt. 1b-c. 3.Termin realizacji umowy: od podpisania do 10.09.2017 r. § 2 1.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zorganizowanie wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2017 r. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- załącznikiem nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu, który stanowi integralną część umowy, § 3 1.Strony uzgadniają wynagrodzenie umowne na kwotę .........zł brutto. Słownie:.........................................................................................zł. w tym: a)za zorganizowanie 3-dniowej wycieczki autokarowej objazdowej do Baranowa Sandomierskiego, Sandomierza, Opatowa, Kazimierza Dolnego i Zwolenia w terminie 8-10.09.2017 r. Wynagrodzenie umowne w wysokości .............................zł będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury (80 % wynagrodzenia w dniu wyjazdu, 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi). b) za zorganizowanie kolonii/obozu w Pogorzelicy w dniach 24.06-07.07.2017 r. wynagrodzenie umowne w wysokości .............................zł płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury (80 % wynagrodzenia w pierwszym dniu roboczym od dnia wyjazdu, 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi). c) za zorganizowanie kolonii/obozu w Chorwacji w dniach 08.07-18.07.2017 r.-wynagrodzenie umowne w wysokości .............................zł płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury (80 % wynagrodzenia w pierwszym dniu roboczym od dnia wyjazdu 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi). 2. W przypadku zmiany ilości osób biorących udział w organizowanym wypoczynku, ulegnie zmianie kwota wynagrodzenia dla Wykonawcy. 3. .Faktury będą wystawiane w następujący sposób: Nabywca: Powiat Legnicki, ul. Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, NIP 691-22-26-286, Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole. 4.Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualne (ciągłe) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu wykonywanej działalności. 5. W przypadku upływu okresu ubezpieczenia (o którym mowa w ust. 4) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca jest każdorazowo zobowiązany do niezwłocznego przedłożenia Zamawiającemu dokumentu ubezpiecze-niowego potwierdzającego objęcie w/w ubezpieczeniem na kolejny okres. § 4 1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy - w wysokości: 10 % całego wynagrodzenia umownego brutto wynikającego z § 3 pkt 1 umowy. 2.Za odstąpienie od umowy z przyczyn obciążających Wykonawcę, Wykonawca jest obowiązany zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy określonej § 3 pkt. 3.Kara powyższa nie podlega sumowaniu z innymi karami. 4.Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca nie przystąpił do wykonania przedmiotu. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy. 5.Za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego, Zamawiający wypłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy § 3 pkt 1. 6.Jeżeli kara nie pokrywa szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych. 7.Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia. § 5 1. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sądy Powszechne w Legnicy, właściwe ze względu na siedzibę Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Niniejszą umowę sporządzono w 3-ch jednobrzmiących egzemplarzach: 2 egz. dla Zamawiającego, 1 egz. dla Wykonawcy.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu we Wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie z widocznym napisem: "tajemnica przedsiębiorstwa" i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 u.p.z.p.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie Zamawiającego są: wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej- załącznik nr 1 Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu- załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia- załącznik nr 3 Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej- załącznik nr 4 Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 Wykaz usług -załącznik nr 6 Wzór umowy- załącznik nr 7

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.