eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Białystok: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 47602 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, fax 085 745 70 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno - Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku w tym: Redystylator szt.1, Łaźnie wodne szt.2, Mieszadła magnetyczne szt.3, Termocykler szt.2, Spektrofotometr szt.1, Waga analityczna szt.1, Wirówki laboratoryjne szt.2, Tlenomierze szt.2, Termostat zanurzeniowy szt.1, Mikropipety szt.2. Zakres zamówienia poniżej 206 000 tys. euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Oryginalny kod CPV: 29.24.12.30 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody Kod CPV wg słownika 2008: 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody Oryginalny kod CPV: 29.24.31.00 - Wirówki Kod CPV wg słownika 2008: 42.93.10.00 - Wirówki Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne Oryginalny kod CPV: 33.25.10.00 - Przyrządy pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: dla zadania nr 1: 4000,00 zł, dla zadania nr 2: 8 000,00 zł, dla zadania nr 3: 30 000,00 zł, dla zadania nr 4: 15 000,00 zł, dla zadania nr 5: 3 000,00 zł, dla zadania nr 6: 10 000,00 zł, dla zadania nr 7: 40 000,00 zł, dla zadania 8: 15 000 zł. a w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): OŚWIADCZENIA: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 3 do SIWZ), 2)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ), 3)oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt jest fabrycznie nowy (nieużywany) o najwyższej jakości, spełniający wymogi bezpieczeństwa i posiadający oznaczenie CE (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności tj. Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm. i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego Dz.U. Nr 259, poz. 2172) - na druku Formularza oferty, 4)zobowiązanie do zawarcia pisemnej umowy o treści przedstawionej w załączonym do specyfikacji wzorze (Załącznik Nr 6), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na druku Formularza oferty). DOKUMENTY: 1)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumentu pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) - tylko w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik inny niż prokurent; pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Jeżeli gdziekolwiek w ofercie lub składanych łącznie z nią dokumentach jest wymagany podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, podpis ten musi być tak złożony aby tożsamość osoby go składającej była identyfikowalna. 2)W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda dokumentu: a)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: dla zadania nr 1:4 000,00 zł, dla zadania nr 2: 8 000,00 zł, dla zadania nr 3:30 000,00 zł, dla zadania nr 4: 15 000,00 zł, dla zadania nr 5: 3 000,00 zł, dla zadania nr 6: 10 000,00 zł, dla zadania nr 7: 40 000,00 zł, dla zadania 8: 15 000,00 zł. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru druku - zał. nr 5 do SIWZ. 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4)Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5)Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwb.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, pokój 503..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro I, p. 105..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno - Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Redystylatora szt.1 dla Instytutu Chemii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.12.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobnej aparatury dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 łaźni wodnych, 3 szt. mieszadeł magnetycznych, 3szt. mikropipet automatycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.12.30-1, 29.56.64.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Termocyklera DNA (PCR) szt.2 dla Instytutu Biologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.54-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Spektrofotometru UV-VIS dla Instytutu Biologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.33.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Wagi analitycznej szt.1 dla Instytutu Biologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Wirówki Laboratoryjnej z chłodzeniem dla Instytutu Biologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.31.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Wirówki preparatywnej szt.1 dla Instytutu Biologiii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.31.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tlenomierzy szt.2 oraz termostatu zanurzeniowego szt.1 dla Instytutu Biologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4, 33.26.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.