Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Łodygowice: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu - Wszechstronna edukacja uczniów ZS w Pietrzykowicach
Numer ogłoszenia: 475966 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lodygowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu - Wszechstronna edukacja uczniów ZS w Pietrzykowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne i szkoleniowe, obejmujące przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych i kółek zainteresowań w ramach projektu Wszechstronna edukacja uczniów ZS w Pietrzykowicach w latach 2012- 2014 w Zespole Szkół w Pietrzykowicach. Harmonogram zajęć będzie ustalany w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły. Zajęcia będą prowadzone o różnych porach dnia - zarówno przed zajęciami lekcyjnymi jak i po ich zakończeniu. Zamówienie podzielone jest na 23 części. Realizowane będzie w roku szkolnym 2012-2013 (od grudnia 2012 do czerwca 2013), 2013-2014 (od września 2013 do czerwca 2014), 2014-2015 (wrzesień-październik 2014) Godzina zajęć oznacza godzinę lekcyjną. Zamówienie obejmuje również: Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji Koordynatorowi Projektu; Dokumentowanie zajęć w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, sprawozdaniach i listach obecności; Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu, w tym informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisła współpraca z Koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczestników zajęć w zakresie rezultatów projektu; Mierzenie rezultatów projektu za pomocą dziennika zajęć, testów kompetencyjnych, sprawdzianów itp. Sporządzenie okresowych sprawozdań z analizy rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników projektu na zajęciach oraz przeprowadzenie diagnozy uczestników we wstępnym etapie projektu i na jego zakończenie. 1. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 2. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów Gimnazjum. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 3. Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów Szkoły Podstawowej. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 4. Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów Gimnazjum. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 5. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 6. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 7. Zajęcia pozalekcyjne- kółko teatralne. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 8. Zajęcia pozalekcyjne- kółko plastyczne. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 9. Zajęcia pozalekcyjne- kółko języka angielskiego. Prowadzący-1. Liczba godzin 160.10. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Szkoły Podstawowej - kółko matematyczne. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 11. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Gimnazjum - kółko matematyczne. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 12. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Szkoły Podstawowej - kółko języka polskiego. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 13. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Gimnazjum - kółko języka polskiego. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 14. Zajęcia pozalekcyjne- kółko grafików komputerowych. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 15. Zajęcia pozalekcyjne- kółko języka niemieckiego. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 16. Zajęcia pozalekcyjne- kółko taneczne. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 17. Zajęcia pozalekcyjne- nauka pływania dla początkujących. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 18. Zajęcia pozalekcyjne- nauka pływania dla średniozaawansowanych. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 19. Zajęcia pozalekcyjne o charakterze sportowym i ruchowym - FITNESS. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 20. Zajęcia pozalekcyjne o charakterze sportowym i ruchowym - Siłownia i rekreacja. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 21. Zajęcia pozalekcyjne o charakterze sportowym i ruchowym - Gry i zabawy sportowe - chłopcy. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 22. Zajęcia pozalekcyjne o charakterze sportowym i ruchowym - Gry i zabawy sportowe - dziewczynki. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 23. Doradztwo zawodowe. Prowadzący-1. Liczba godzin 160..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które legitymują się co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych/lekcji/zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby posiadające doświadczenie zawodowe oraz następujące kwalifikacje: - dla części nr: 1-6, 9-15 - ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne - dla części nr 17-22 - ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne lub świadectwo dojrzałości i tytuł zawodowy trenera/instruktora dyscypliny sportu, której dotyczą zajęcia oraz przygotowanie pedagogiczne - dla części 7-8 - ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne lub ukończony kurs kwalifikacyjny w zakresie zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne - dla części 16 - posiadanie świadectwa dojrzałości i tytułu instruktora tańca towarzyskiego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego - dla części nr: 23 - ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne lub ukończone studia podyplomowe na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) W przypadku wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.), b) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. c) Rezygnacja przez Zleceniodawcę z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Zleceniobiorcy zostanie pomniejszone, przy czym Zleceniodawca zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Zleceniobiorca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, d) Przesunięcia terminu realizacji zajęć między latami przewidzianymi na ich wykonanie jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. choroba Zleceniobiorcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zalecenia Instytucji Pośredniczącej II stopnia); Zmiany umowy, o których mowa powyżej, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy. Zmiany umowy, o których mowa powyżej, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zleceniodawca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 7 ust. 2 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice- Biuro Obsługi Klienta, 34-325 łodygowice ul. Piłsudskiego 75.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.