eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 7/2008/ZP Dostawa, montaż i konfiguracja elementów elektromechanicznych wchodzących w skład systemów ANDOVER CONTROLS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Warszawa: 7/2008/ZP Dostawa, montaż i konfiguracja elementów elektromechanicznych wchodzących w skład systemów ANDOVER CONTROLS
Numer ogłoszenia: 47580 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Obrony Narodowej (ZO MON), ul. Puławska 4/6 (wejście od ul. Rakowieckiej 2A), 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6871745, 6871812, fax 022 6871030, 6870413.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zomon.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Obsługi MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7/2008/ZP Dostawa, montaż i konfiguracja elementów elektromechanicznych wchodzących w skład systemów ANDOVER CONTROLS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów elektromechanicznych wchodzących w skład systemów ANDOVER CONTROLS oraz konfiguracja zamontowanych części i uruchomienie systemów powiązanych. Kod numeryczny wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 29852000-6 - systemy ochrony

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie: Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu: a) złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy, b) akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Wykonawca nie może powierzać wykonywania przedmiotowych dostaw pośrednikom lub podwykonawcom, d) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00 zł, e) zatrudnia pracowników, posiadających stosowne licencje, f) zapewni noszenie przez pracowników odpowiednich ubiorów i identyfikatorów. Identyfikatory i odznaki zatrudnianych pracowników przez Wykonawcę powinny w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów pracowników Zakładu Obsługi MON i odznak funkcjonariuszy i pracowników służb publicznych, g) spełnia wymogi w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dn. 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), a mianowicie: - dysponuje Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych, - pracownicy skierowani do wykonywania zamówienia będą posiadali poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnej o klauzuli tajne wydane przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych, - posiada kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dot. systemów alarmowych (ochrony obiektów wojskowych) oraz komputer do przetwarzania informacji niejawnych. 7) W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia stawiane warunki, musi przedstawić oświadczenie pisemne i dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. pkt. 1-4 ustawy według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz wskazywać osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. Może to być kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 7. Koncesję, zezwolenie lub licencję wydaną przez MSWiA lub SKW na prowadzenie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia w zakresie ochrony osób i mienia. 8. Stosowne licencje w formie kserokopii odpowiednio I lub II stopnia ochrony technicznej lub fizycznej posiadane przez wszystkie osoby przewidziane do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą tajne i zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu z zasad ochrony informacji niejawnych. 9. Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie. 10. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca dysponuje instalatorami i projektantami systemów alarmowych o uprawnieniach klasy S.A.-4 oraz innymi osobami przewidzianymi do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych, którzy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne. 11. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca posiada kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dot. systemów alarmowych (ochrony obiektów wojskowych) oraz komputer do przetwarzania informacji niejawnych. 12. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca dysponuje Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych podpisane przez Wykonawcę i Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych. 13. Odpowiednie dokumenty wydane przez służby ochrony państwa potwierdzające, że Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych został przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych, którymi są: 1) Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2) Aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocnika ochrony przeprowadzone przez służby ochrony państwa, o którym mowa w art. 54 ust. 2 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych, 3) Aktualne zaświadczenie o szkoleniu uzupełniającym pełnomocników ochrony, o którym mowa w art. 54 ust. 2 pkt. 3a. 14. Oświadczenie pisemne, że posiada administratora i inspektora stacji teleinformatycznej oraz zaplecze techniczne (warsztat elektro-mechaniczny). 15. Zaświadczenia obytych szkoleń potwierdzające umiejętności przynajmniej jednego pracownika skierowanego do wykonania zadań z zakresu: 1) konfiguracji, administracji, programowania systemów Continuum, 2) konfiguracji i administracji Bazą danych MS SQL Server 2000 oraz Windows 2000 Server. 6.16. Certyfikat producenta programu Biura Przepustek na wdrażanie, konfigurację i administrację systemu Biura Przepustek. 6.17. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Termin wykonania umowy - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomon.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obslugi MON , Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zakładu Obslugi MON, Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2. Wejście do Zakładu poprzez biuro przepustek, które wydaje przepustkę.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.