eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw technik fotografii dla beneficjentów projektu Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Tomaszów Lubelski: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw technik fotografii dla beneficjentów projektu Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 475766 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 664-3590, faks 84 664-3590.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw technik fotografii dla beneficjentów projektu Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw technik fotografii dla 21 osób beneficjentów projektu Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. (Liczba uczestników szkolenia może zmniejszyć się lub zwiększyć o 2 osoby). 1.Celem szkolenia jest: wskazanie uczestnikom nowej dziedziny zainteresowania, jaką jest fotografowanie, wytworzenie chęci do dalszego ich rozwijania się przez rozbudzenie twórczej postawy wobec świata i siebie, rozwijanie praktycznych umiejętności fotograficznych, rozwijanie poczucia piękna i wrażliwości estetycznych. 2. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 40 godzin lekcyjnych, tj. Jedna godzina lekcyjna obejmuje 45 minut zajęć dydaktycznych. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca ma zapewnić całodzienne zajęcia w plenerze tj. miejsce ciekawe z punktu widzenia fotografii. Program szkolenia powinien zawierać m. in. poniższy zakres: 1) Podstawowe wiadomości z zakresu fotografii cyfrowej i analogowej: wprowadzenie do fotografii cyfrowej, wykorzystanie funkcji aparatu, ustawianie ostrości, pomiar ekspozycji, inne parametry fotografowania, obiektywy i lampy błyskowe, 2) Dobra fotografia: kompozycja, barwy, oświetlenie 3) Ciekawe tematy: architektura, pejzaż, człowiek w fotografii, przyroda, 4) Cyfrowa obróbka fotografii, zajęcia przy komputerze w programie do obróbki zdjęć: korekcje ogólne, korekcje szczegółowe, efekty, przygotowanie fotografii z imprez do pokazu, 5) Omówienie fotografii uczestników szkolenia fotograficznego. Podczas zajęć powinien zostać zaprojektowany i wspólnie utworzony projekt kalendarza; preferowana forma kolaż. 3. Miejsce realizacji kursu: Szkolenie teoretyczne ma być zorganizowane na terenie miasta Tomaszów Lubelski w miejscu o dogodnej lokalizacji dla osób dojeżdżających z terenu powiatu tomaszowskiego. W przypadku gdy odległość Sali szkoleniowej od Dworca PKS wynosi więcej niż 2 km Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dojazd z Dworca PKS do miejsca szkolenia oraz z miejsca szkolenia do Dworca PKS. 4.Okres realizacji zamówienia: szkolenie ma zakończyć się do 30 grudnia 2012 r. zajęcia powinny zostać przeprowadzone w następujących godzinach: 3 x 8 godzin (w tym 2 razy w sobotę) pozostałe zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 15.00 -18.00. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest: 1) zapewnić zajęcia z osobą posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć m w zakresie nauki fotografowania 2) opracować szczegółowy harmonogram szkolenia i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert jako załącznik nr 8 do oferty. 3) zapewnić uczestnikom szkolenia salę do nauki w ramach zajęć teoretycznych, wyposażoną w sprzęt niezbędny do realizacji tematyki szkolenia i materiały dydaktyczne związane z tematyką szkolenia, oraz materiały biurowe (teczka, notatnik, długopis), komputery z dostępem do Internetu, projektor. 4) zakupić i przekazać każdemu uczestnikowi na własność aparat cyfrowy, Wartość aparatu wraz z akcesoriami powinna mieścić się w przedziale cenowym 320,00 - 349,00 zł. Do aparatu powinna być dołączona: karta pamięci 8 GB, futerał, ładowarka, kabel USB, 5) zapewnić prowadzącemu zajęcia 1 aparat cyfrowy tożsamy z aparatami uczestników szkolenia, celem wykorzystania go podczas prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Po zakończeniu zajęć aparat ma być przekazany Zamawiającemu, 6) zapewnić serwis kawowy podczas zajęć, w skład którego wchodzi kawa, herbata, cukier, woda gazowana/niegazowana, ciastka, paluszki, soki, drożdżówka lub pączek dla każdego uczestnika, 7) zapewnić catering (ciepły posiłek) w trakcie szkolenia, które trwa dłużej niż 6 godzin; odbiór posiłków ma być potwierdzony przez uczestnika szkolenia. 8) zapewnić uczestnikom ubezpieczenie na czas trwania szkolenia NNW na kwotę 10 000,00 zł, 9) zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz na zajęcia praktyczne w plenerze, 10) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, przeprowadzać wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu, 11)prowadzić odpowiednią dokumentację, składającą się z: A) dziennika zajęć b) imiennej listy obecności uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia c) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych d) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór posiłków w każdym dniu szkolenia e) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór aparatów cyfrowych f) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia, g) ankiet oceniających szkolenie wśród uczestników szkolenia, 12) pod rygorem utraty prawa do zapłaty do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników, b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika, c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia umowy, 13) przygotować na koniec szkolenia : a) album najciekawszych prac uczestników oraz przekazać go Zamawiającemu wraz płytą DVD, b) zapewnić miejsce, gdzie zdjęcia wykonane przez uczestników zostaną wywołane, c) 100 sztuk kalendarzy ściennych trójdzielnych promujących projekt zaprojektowanych i opracowanych przez uczestników kursu. Opis kalendarza trójdzielnego: Kalendaria w trzech blokach. Każdy blok zawiera 12 kart z kalendarium - odpowiednio od grudnia do listopada (poprzedzający miesiąc), od stycznia do grudnia (bieżący miesiąc), od lutego do stycznia (następny miesiąc). Kalendarium: trzy miesiące na osobnych kartach (bieżący, poprzedni i następny), druk wielokolorowy, język polski, numeracja tygodni, polskie imieniny, wymiary: wys. 138 mm, szer. 290 mm. d) 1000 sztuk kalendarzyków listkowych. Opis kalendarzyków listkowych: lakierowane o wymiarach 55 x 85 mm, zaokrąglone rogi, Druk wielokolorowy e) Na kalendarzach musi znajdować się logo Unii Europejskiej i EFS oraz nazwa projektu. f) Projekt kalendarza powinien zostać zaakceptowany przez zleceniodawcę 14) przechowywać pełną dokumentację potwierdzającą realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r.; 15) przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia warsztatów, następujące dokumenty: a) dziennik zajęć, b) imienne listy obecności uczestników szkolenia ( w każdym dniu szkolenia), c) imienne listy, na których uczestnicy szkolenia potwierdzili otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych, d) imienne listy, na których uczestnicy szkolenia potwierdzili otrzymanie posiłków w każdym dniu szkolenia, e) imienne listy, na których uczestnicy szkolenia potwierdzili otrzymanie aparatów cyfrowych, f) dowodu ubezpieczenia uczestników na czas trwania szkolenia, g) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia, h) ankiety oceniające szkolenie przez uczestników szkolenia. 16) Wykonawca zamówienia nie może pobierać żadnych opłat od uczestników. 17) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury w terminie do 30.12.2012 r. po wykonaniu usługi. 18) Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po jej zakończeniu, na podstawie przedłożonej faktury, w terminie do 30 dni po jej dostarczeniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania wykaże, iż posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: - 2 szkolenie grupowe dla osób dorosłych, zgodne zakresem tematycznym szkoleń będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Posiadane doświadczenie powinno być udokumentowane referencjami wystawionymi przez poprzednio zamawiających.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą (pomieszczeniami) do przeprowadzenia szkolenia oraz będzie dysponował odpowiednim i w odpowiedniej ilości sprzętem do przeprowadzenia zajęć.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował m.in. osobami jak niżej: kwalifikacje: odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności, doświadczenie: wszystkie wskazane osoby do przeprowadzenia szkolenia muszą wykazać minimum 6 - miesięcznie doświadczenie w pracy w zakresie wykonywanych czynności jak w niniejszym zamówieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej pozwalającej na wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) szczegółową kalkulację kosztu kursu (preliminarz kosztów) z uwzględnieniem podania kosztu 1 osoby, 2) szczegółowy harmonogram szkolenia z podaniem ilości godzin zajęć teoretycznych, ćwiczeniowych i praktycznych z podaniem terminów, zawierający uszczegółowiony opis zagadnień wskazanych w niniejszej SIWZ i osób prowadzących zajęcia, wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ, (sporządzonego na druku stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji), 3) szczegółowy opis materiałów dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników szkolenia na własność, 4) wzór certyfikatu o uczestnictwie w szkoleniu z logo Unii Europejskiej, EFS, tytułem projektu i nazwą programu na potrzeby projektu Aktywność szansą rozwoju 5) wzór ankiety dla uczestników kursu służącej do oceny szkolenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego i wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia; 3) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 4) zmiany podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez zamawiającego; 5) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: - gdy usługi objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Aktywność szansą rozwoju, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.