eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › remont sal 127, 128, 311 w budynku B-5 Politechniki Wrocławskiej. PRO/BZ/62/U/2005



Ogłoszenie z dnia 2005-09-13

POZYCJA 47572

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: remont sal 127, 128, 311 w budynku B-5 Politechniki Wrocławskiej. PRO/BZ/62/U/2005

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Wrocławska, do kontaktów: Teresa Witkowska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Politechnika Wrocławska, Aldona Łozińska-Cyrska, Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071/3203145, fax 071/3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Politechnika Wrocławska, Aldona Łozińska-Cyrska, Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071/3203145, fax 071/3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Politechnika Wrocławska, Aldona Łozińska-Cyrska, Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071/3203145, fax 071/3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sal 127, 128, 311 w budynku B-5 Politechniki Wrocławskiej. PRO/BZ/62/U/2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie sal dydaktycznych nr 127, 128, 311 w budynku B-5 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Łukasiewicza 7/9 we Wrocławiu. Remont sali będzie polegał na: wymianie sufitów podwieszanych oraz grzejników, robotach malarskich i pracach posadzkowych, położeniu gładzi gipsowej na ścianach, wykonaniu instalacji: elektrycznej, logicznej, wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej. Instalacji oraz wyposażeniu sal w audiowizje i meble. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek B-5 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Łukasiewicza 7/9 we Wrocławiu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.20 - Sale wykładowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.20 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro a poniżej 5.000.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: I/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych tzn. osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci oraz uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne i ogrzewanie oraz wykażą, że robotami będzie kierowała osoba, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami Prawa budowlanego, a także aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa. II/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (tj. od 01.08.2000 do 01.08.2005) tożsamych z przedmiotem zamówienia na obiektach czynnych o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł (netto) każda. III/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 200 tys. zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, IV/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty, które wykonawca musi załączyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu zastąpić go należy dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego tego kraju. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4.Aktualne zaświadczenia: a)właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz b)właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego- potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (tj. od 01.08.2000 do 01.08.2005) robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, (zgodnych z warunkiem określonym w p. II), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, ze wskazaniem szczegółowego zakresu wykonywanych prac. 6.Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w p. 5 zostały wykonane należycie. 7.Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej Osoby personelu kierowniczego winny również przedłożyć zaświadczenia o przynależności do izby inżynierskiej. 10.Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Przy ocenie wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1.ilość robót wykonanych; za każdą wykonaną robotę powyżej ilości wymaganej w pkt II wykonawca otrzyma- 15 pkt ale nie więcej niż 45 pkt. 2.wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa;na kwotę minimum 200 tyś. zł.- za każde dodatkowe 50 tyś. zł. wykonawca otrzyma 5 pkt ale nie więcej niż 15 pkt. 3.ilość wykonanych robót remontowych sal z systemem audiowizualnym , za każdą robotę remontową w/w sali wykonawca otrzyma 10 pkt ale nie więcej niż 40 pkt. Zamawiający zaprosi tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.10.2005, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.