eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REMONT DACHU HALI DRUKU W BUDYNKU ODDZIAŁU DNT PAP SA PRZY UL. MIŃSKIEJ 65 W WARSZAWIE



Ogłoszenie z dnia 2006-09-13

POZYCJA 47555

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: REMONT DACHU HALI DRUKU W BUDYNKU ODDZIAŁU DNT PAP SA PRZY UL. MIŃSKIEJ 65 W WARSZAWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Polska Agencja Prasowa S.A., do kontaktów: ROBERT ŻUKOWSKI, ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5092429; 0601318047, fax 5092428, e-mail: robert.zukowski@pap.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pap.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:MEDIA. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU HALI DRUKU W BUDYNKU ODDZIAŁU DNT PAP SA PRZY UL. MIŃSKIEJ 65 W WARSZAWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ODDZIAŁ DNT PAP SA PRZY UL. MIŃSKIEJ 65 W WARSZAWIE. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 ROBOTY BUDOWLANE, TJ. REMONT POKRYCIA I DOCIEPLENIE DACHU HALI DRUKU. ZAKRES ROBÓT BĘDZIE OBEJMOWAŁ: - ROZBIÓRKĘ POKRYCIA DACHU, - WYKONANIE DOCIEPLENIA DACHU MATERIAŁAMI IZOLACYJNYMI - WYKONANIE POKRYCIA PAPOWEGO SKOŚNYCH PŁASZCZYZN POŁACI DACHOWEJ, - WYMIANA I UZUPEŁNIENIE OBRÓBEK BLACHARSKICH. PO STRONIE WYKONAWCY LEŻY UZYSKANIE OPINII RZECZOZNAWCY BUDOWLANEGO O MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWANIA ZAPROPONOWANEJ PRZEZ WYKONAWCĘ TECHNOLOGII REMONTU DACHU LUB SPORZĄDZENIE PROJEKTU TECHNICZNEGO BĘDĄCEGO PODSTAWĄ WYKONANIA REMONTU POKRYCIA I DOCIEPLENIA DACHU. ZADANIE NR 2 ROBOTY BUDOWLANE, TJ. WYMIANA SZYB NA PŁYTY WARSTWOWE POLIWĘGLANOWE, ZAKRES ROBÓT BĘDZIE OBEJMOWAŁ: - DEMONTAŻ SZYB W RAMACH STALOWYCH PŁASZCZYZN PIONOWYCH SZEDÓW (ŚWIETLIKÓW) - MONTAŻ PŁYT WARSTWOWYCH POLIWĘGLANOWYCH W MIEJSCE ZDEMONTOWANYCH SZYB (ŚWIETLIKÓW) - UZUPEŁNIENIE I WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH PO STRONIE WYKONAWCY LEŻY UZYSKANIE OPINII RZECZOZNAWCY BUDOWLANEGO O MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWANIA ZAPROPONOWANEJ PRZEZ WYKONAWCĘ TECHNOLOGII REMONTU DACHU LUB SPORZĄDZENIE PROJEKTU TECHNICZNEGO BĘDĄCEGO PODSTAWĄ WYKONANIA REMONTU DACHU. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: NIE DOTYCZY 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POMIĘDZY 60.000 A 211.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 1/ ZADANIE NR 1 - 9.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: DZIEWIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH). 2/ ZADANIE NR 2 - 11.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: JEDENAŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA JEST UPRAWNIONY DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE PRAWNYM ZGODNIE Z WYMAGANIAMI USTAWOWYMI. WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. WYKONAWCA POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ROZUMIANE JAKO: ZADANIE NR 1: a) ZREALIZOWANIE W OSTATNICH 5 LATACH PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MINIMUM 3 ROBÓT BUDOWLANYCH, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA, b) DYSPONOWANIE WYKWALIFIKOWANYMI OSOBAMI LUB PODMIOTAMI, ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, ROZUMIANE JAKO PRZYNALEŻNOŚĆ DO IZB SAMORZĄDU ZAWODOWEGO PRZEZ OSOBY LUB PODMIOTY WSKAZANE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, ORAZ POSIADANIE PRZEZ TE OSOBY LUB PODMIOTY UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH W SPECJALNOŚCI: KONSTRUKCYJNEJ. ZADANIE NR 2: A) ZREALIZOWANIE W OSTATNICH 5 LATACH PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MINIMUM 3 ROBÓT BUDOWLANYCH, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA, DYSPONOWANIE WYKWALIFIKOWANYMI OSOBAMI LUB PODMIOTAMI, ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, ROZUMIANE JAKO PRZYNALEŻNOŚĆ DO IZB SAMORZĄDU ZAWODOWEGO PRZEZ OSOBY LUB PODMIOTY WSKAZANE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, ORAZ POSIADANIE PRZEZ TE OSOBY LUB PODMIOTY UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH W SPECJALNOŚCI: KONSTRUKCYJNEJ. WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA. OZNACZA TO, ŻE MUSI ON WYKAZAĆ, IŻ: ZADANIE NR 1: A) POSIADA NA SWOIM RACHUNKU ŚRODKI FINANSOWE LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ W WYSOKOŚCI, CO NAJMNIEJ 400.000,00 ZŁ. (SŁOWNIE: CZTERYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH), B) JEGO OBRÓT W CIĄGU OSTATNICH 3 LAT OBROTOWYCH (2003 - 2005) WYNOSIŁ, CO NAJMNIEJ 1.500.000,00 ZŁ. (SŁOWNIE: JEDEN MILION PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH) ŁĄCZNIE, C) JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA KWOTĘ MINIMUM 400.000,00 ZŁ. (SŁOWNIE: CZTERYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH). ZADANIE NR 2: A) POSIADA NA SWOIM RACHUNKU ŚRODKI FINANSOWE LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ W WYSOKOŚCI, CO NAJMNIEJ 400.000,00 ZŁ. (SŁOWNIE: CZTERYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH), B) JEGO OBRÓT W CIĄGU OSTATNICH 3 LAT OBROTOWYCH (2003 - 2005) WYNOSIŁ, CO NAJMNIEJ 1.500.000,00 ZŁ. (SŁOWNIE: JEDEN MILION PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH) ŁĄCZNIE, C) JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA KWOTĘ MINIMUM 400.000,00 ZŁ. (SŁOWNIE: CZTERYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY DOKONA OCENY SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW STOSUJĄC OCENĘ ZEROJEDYNKOWĄ: SPEŁNIA LUB NIE SPEŁNIA. ZAMAWIAJĄCY WEZWIE WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB, KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY, DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA, ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA. NIE UZUPEŁNIENIE PRZEZ WYKONAWCÓW OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW W WYZNACZONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO TERMINIE BĘDZIE SKUTKOWAŁO WYKLUCZENIEM WYKONAWCÓW Z POSTĘPOWANIA. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZADANIE NR 1 A) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, WYSTAWIONY NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. B) AKTUALNE ZAŚWIADCZENIA WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, POTWIERDZAJĄCE ODPOWIEDNIO, ŻE WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKÓW, OPŁAT ORAZ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE I SPOŁECZNE, LUB ZAŚWIADCZENIA, ŻE UZYSKAŁ PRZEWIDZIANE PRAWEM ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI LUB WSTRZYMANIE W CAŁOŚCI WYKONANIA DECYZJI WŁAŚCIWEGO ORGANU - WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. C) AKTUALNĄ INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO ALBO RÓWNOWAŻNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO ORGANU SĄDOWEGO LUB ADMINISTRACYJNEGO KRAJU POCHODZENIA OSOBY W ZAKRESIE OKREŚLONYM ART. 24 UST. 1 PKT. 4 - 8 USTAWY, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. D) AKTUALNĄ INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO W ZAKRESIE OKREŚLONYM ART. 24 UST. 1 PKT. 9 USTAWY, WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. ZADANIE NR 2 A) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, WYSTAWIONY NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. B) AKTUALNE ZAŚWIADCZENIA WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, POTWIERDZAJĄCE ODPOWIEDNIO, ŻE WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKÓW, OPŁAT ORAZ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE I SPOŁECZNE, LUB ZAŚWIADCZENIA, ŻE UZYSKAŁ PRZEWIDZIANE PRAWEM ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI LUB WSTRZYMANIE W CAŁOŚCI WYKONANIA DECYZJI WŁAŚCIWEGO ORGANU - WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. C) AKTUALNĄ INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO ALBO RÓWNOWAŻNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO ORGANU SĄDOWEGO LUB ADMINISTRACYJNEGO KRAJU POCHODZENIA OSOBY W ZAKRESIE OKREŚLONYM ART. 24 UST. 1 PKT. 4 - 8 USTAWY, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. D) AKTUALNĄ INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO W ZAKRESIE OKREŚLONYM ART. 24 UST. 1 PKT. 9 USTAWY, WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. ZADANIE NR 1 OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - NA ZAŁĄCZNIKU NR 3. ZADANIE NR 2 OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - NA ZAŁĄCZNIKU NR 3. ZADANIE NR 1 a) WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYMI PRZEDMIOT NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI ORAZ DATY I MIEJSCA WYKONANIA ORAZ ZAŁĄCZENIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE ROBOTY TE ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE - NA ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO FORMULARZA OFERTOWEGO - NA ZAŁĄCZNIKU NR 4, b) WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NICH CZYNNOŚCI, c) DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE POSIADANIE UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH PRZEZ OSOBY LUB PODMIOTY WSKAZANE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, W SPECJALNOŚCI: KONSTRUKCYJNE, d) ZAŚWIADCZENIA WYSTAWIONE DLA OSÓB LUB PODMIOTÓW WSKAZANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA Z IZBY SAMORZĄDU ZAWODOWEGO W ZAKRESIE WW. SPECJALNOŚCI, e) WYKAZ OSÓB LUB PODMIOTÓW (PODWYKONAWCÓW), KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE LUB BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJAMI O ZAKRESIE I RODZAJU POWIERZONYCH IM ROBÓT SPECJALISTYCZNYCH. W PRZYPADKU NIE ZATRUDNIANIA PODWYKONAWCÓW, NALEŻY ZAŁĄCZYĆ OŚWIADCZENIE O WYKONANIU ZAMÓWIENIA BEZ UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW. ZADANIE NR 1 A) WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYMI PRZEDMIOT NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI ORAZ DATY I MIEJSCA WYKONANIA ORAZ ZAŁĄCZENIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE ROBOTY TE ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE - NA ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO FORMULARZA OFERTOWEGO - NA ZAŁĄCZNIKU NR 4, B) WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NICH CZYNNOŚCI, C) DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE POSIADANIE UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH PRZEZ OSOBY LUB PODMIOTY WSKAZANE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, W SPECJALNOŚCI: KONSTRUKCYJNE, D) ZAŚWIADCZENIA WYSTAWIONE DLA OSÓB LUB PODMIOTÓW WSKAZANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA Z IZBY SAMORZĄDU ZAWODOWEGO W ZAKRESIE WW. SPECJALNOŚCI, E) WYKAZ OSÓB LUB PODMIOTÓW (PODWYKONAWCÓW), KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE LUB BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJAMI O ZAKRESIE I RODZAJU POWIERZONYCH IM ROBÓT SPECJALISTYCZNYCH. W PRZYPADKU NIE ZATRUDNIANIA PODWYKONAWCÓW, NALEŻY ZAŁĄCZYĆ OŚWIADCZENIE O WYKONANIU ZAMÓWIENIA BEZ UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW. ZADANIE NR 1: A) INFORMACJA BANKU LUB SPÓŁDZIELCZEJ KASY OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWEJ, W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA RACHUNEK, POTWIERDZAJĄCA WYSOKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ WYKONAWCY W WYSOKOŚCI, CO NAJMNIEJ 400.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: CZTERYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYSTAWIONA NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, B) SPRAWOZDANIE FINANSOWE ALBO JEGO CZĘŚĆ, TJ. BILANS I RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT, A JEŻELI PODLEGA ONO BADANIU PRZEZ BIEGŁEGO REWIDENTA ZGODNIE Z PRZEPISAMI O RACHUNKOWOŚCI RÓWNIEŻ Z OPINIĄ ODPOWIEDNIO O BADANYM SPRAWOZDANIU, A W PRZYPADKU WYKONAWCÓW NIE ZOBOWIĄZANYCH DO SPORZĄDZANIA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO, INNE DOKUMENTY OKREŚLAJĄCE OBROTY, ORAZ ZOBOWIĄZANIA I NALEŻNOŚCI - ZA OKRES OSTATNICH TRZECH LAT OBROTOWYCH (2003-2005), A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY, ZA TEN OKRES, C) POLISA A W PRZYPADKU JEJ BRAKU INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄC, ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA KWOTĘ MINIMUM 400.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: CZTERYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH). ZADANIE NR 2: A) INFORMACJA BANKU LUB SPÓŁDZIELCZEJ KASY OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWEJ, W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA RACHUNEK, POTWIERDZAJĄCA WYSOKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ WYKONAWCY W WYSOKOŚCI, CO NAJMNIEJ 400.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: CZTERYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYSTAWIONA NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, B) SPRAWOZDANIE FINANSOWE ALBO JEGO CZĘŚĆ, TJ. BILANS I RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT, A JEŻELI PODLEGA ONO BADANIU PRZEZ BIEGŁEGO REWIDENTA ZGODNIE Z PRZEPISAMI O RACHUNKOWOŚCI RÓWNIEŻ Z OPINIĄ ODPOWIEDNIO O BADANYM SPRAWOZDANIU, A W PRZYPADKU WYKONAWCÓW NIE ZOBOWIĄZANYCH DO SPORZĄDZANIA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO, INNE DOKUMENTY OKREŚLAJĄCE OBROTY, ORAZ ZOBOWIĄZANIA I NALEŻNOŚCI - ZA OKRES OSTATNICH TRZECH LAT OBROTOWYCH (2003-2005), A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY, ZA TEN OKRES, C) POLISA A W PRZYPADKU JEJ BRAKU INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄC, ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA KWOTĘ MINIMUM 400.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: CZTERYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA ROBÓT REMONTOWYCH 80 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 10 3. OKRES GWARANCJI NA ROBOTY REMONTOWE 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pap.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: NIE DOTYCZY. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: NIE DOTYCZY 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.10.2006, godzina 13:30, POLSKA AGENCJA PRASOWA SA, UL. BRACKA 6/8, WARSZAWA.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: REMONT POKRYCIA I DOCIEPLENIE DACHU HALI DRUKU. 1) Krótki opis: ZAKRES ROBÓT BĘDZIE OBEJMOWAŁ: - ROZBIÓRKĘ POKRYCIA DACHU, - WYKONANIE DOCIEPLENIA DACHU MATERIAŁAMI IZOLACYJNYMI - WYKONANIE POKRYCIA PAPOWEGO SKOŚNYCH PŁASZCZYZN POŁACI DACHOWEJ, - WYMIANA I UZUPEŁNIENIE OBRÓBEK BLACHARSKICH. PO STRONIE WYKONAWCY LEŻY UZYSKANIE OPINII RZECZOZNAWCY BUDOWLANEGO O MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWANIA ZAPROPONOWANEJ PRZEZ WYKONAWCĘ TECHNOLOGII REMONTU DACHU LUB SPORZĄDZENIE PROJEKTU TECHNICZNEGO BĘDĄCEGO PODSTAWĄ WYKONANIA REMONTU POKRYCIA I DOCIEPLENIA DACHU. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: POMIĘDZY 60.000 A 211.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA ROBÓT REMONTOWYCH 80 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 10 3. OKRES GWARANCJI NA ROBOTY REMONTOWE 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: WYMIANA SZYB NA PŁYTY WARSTWOWE POLIWĘGLANOWE. 1) Krótki opis: ZAKRES ROBÓT BĘDZIE OBEJMOWAŁ: - DEMONTAŻ SZYB W RAMACH STALOWYCH PŁASZCZYZN PIONOWYCH SZEDÓW (ŚWIETLIKÓW) - MONTAŻ PŁYT WARSTWOWYCH POLIWĘGLANOWYCH W MIEJSCE ZDEMONTOWANYCH SZYB (ŚWIETLIKÓW) - UZUPEŁNIENIE I WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH PO STRONIE WYKONAWCY LEŻY UZYSKANIE OPINII RZECZOZNAWCY BUDOWLANEGO O MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWANIA ZAPROPONOWANEJ PRZEZ WYKONAWCĘ TECHNOLOGII REMONTU DACHU LUB SPORZĄDZENIE PROJEKTU TECHNICZNEGO BĘDĄCEGO PODSTAWĄ WYKONANIA REMONTU DACHU. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: POMIĘDZY 60.000 A 211.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA ROBÓT REMONTOWYCH 80 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 10 3. OKRES GWARANCJI NA ROBOTY REMONTOWE 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.