eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › rozbudowa urządzeń aktywnych LAN w Urzędzie Miejskim Wrocławia



Ogłoszenie z dnia 2005-09-13

POZYCJA 47547

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: rozbudowa urządzeń aktywnych LAN w Urzędzie Miejskim Wrocławia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, do kontaktów: Joanna Frackowiak, Pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 3272215, fax +48 71 3272216. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Prowadzacy postepowanie Wydział Zamówień Publicznych, Joanna Frąckowiak, al. Kromera 44, pok. 240, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 7779269, fax +48 71 7779229. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Prowadzacy postepowanie Wydział Zamówień Publicznych, Joanna Frackowiak, al. Kromera 44, pok. 240, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 7779269, fax +48 71 7779229. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Prowadzacy postepowanie Wydział Zamówień Publicznych, Joanna Frackowiak, al. Kromera 44, pok. 240, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 7779269, fax +48 71 7779229. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa urządzeń aktywnych LAN w Urzędzie Miejskim Wrocławia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa urządzeń aktywnych LAN w Urzędzie Miejskim Wrocławia. Na całość przedmiotu zamówienia składają się: 1) dostawa oprogramowania i urządzeń: a) Moduł szyfrujący IPSEC VPN (WS-SVC-IPSEC-1) - 1 sztuka, b) Przełącznik Cisco Catalyst 3550 12G - 5 sztuk, c) Przełącznik Cisco Catalyst 3550-24PWR-SMI- 6 sztuk 2) wdrożenie proponowanego rozwiązania poprzez zainstalowanie oprogramowania i urządzeń we wskazanej lokalizacji, konfiguracja rozwiązania umożliwiająca prawidłowe funkcjonowanie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego 3) świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji 4) przeszkolenie 4 osób (w oparciu o autoryzowane szkolenie producenta sprzętu) z zakresu wykorzystania routerów średnich i dużych sieciach LAN i WAN Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od określonych w załączniku A do SIWZ. W przypadku dostawy urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od określonych w załączniku A do SIWZ w ofercie należy przewidzieć kompletny system zarządzania. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonania przedmiotu zamówienia w całości siłami własnymi, b) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji, potwierdzonej przez polskie przedstawicielstwo producenta sprzętu, na dostarczony i zamontowany sprzęt licząc od daty odbioru końcowego, c) zapewnienia czasu reakcji na zgłoszoną awarię/usterkę nie dłuższego niż 4 godziny, d) zapewnienia naprawy/usunięcia usterki, wymiany uszkodzonego elementu systemu w terminie nie dłuższym niż 2 dni kalendarzowe, e) zapewnienia stałej możliwość zgłaszania problemów telefonicznie lub e-mailem w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia, od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi do klienta nie dłuższym niż 1 godzina. Posiadania procedury gwarantującej zaangażowanie w rozwiązanie bardziej złożonych problemów inżynierów z certyfikacją. f) dołączenia do oferty koncepcji wdrożenia wraz z ogólnym harmonogramem prac, ujawniającym kolejne etapy wdrożenia i czas planowany na realizację każdego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obiekt Urzędu Miejskiego Wrocławia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 130 tysięcy euro ze względu na CPV. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 40;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 7 200,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o podobnym charakterze (dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń aktywnych infrastruktury LAN/WAN) o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000 złotych każde potwierdzone dokumentami, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej trzema osobami, z których co najmniej dwie posiadają certyfikat producenta oferowanego sprzętu dotyczący ich kwalifikacji inżynierskich w zakresie instalacji i konfiguracji tego sprzętu, w tym do realizacji przedmiotu zamówienia przeznaczy dwie osoby, z których co najmniej jedna musi posiadać certyfikat jak wyżej, 4. Posiadają status partnerski producenta oferowanego sprzętu, 5. Posiadają laboratorium z urządzeniami pozwalającymi diagnozować sytuacje podobne do możliwych w sieci Zamawiającego, 6. Wniosą wadium w wysokości 7.200,00 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punktach 1 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. dowód wpłacenia wadium Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze ( dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń aktywnych infrastruktury LAN/WAN) o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000 złotych każde z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi certyfikatami producenta oferowanego sprzętu dotyczącymi kwalifikacji inżynierskich w zakresie instalacji i konfiguracji tego sprzętu, 3. Dokument potwierdzający status partnerski producenta oferowanego sprzętu, 4. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada laboratorium z urządzeniami pozwalającymi diagnozować sytuacje podobne do możliwych w sieci Zamawiającego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PN/145/2005WIN. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.10.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.10.2005, godzina 12:15, al. Kromera 44, pok. 117.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.