eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i gimnastycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Żory: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i gimnastycznych
Numer ogłoszenia: 47547 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i gimnastycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i gimnastycznych Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1 Budowa Centralnego Placu Zabaw na os. Pawlikowskiego w Żorach.Część 2 Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw przy ul. Polnej w Żorach w Dzielnicy Rowień-Folwarki. Część 3 Doposażenie w urządzenia zabawowe istniejącego placu zabaw przy ul. Rybnickiej w Żorach w Dzielnicy Rowień-Folwarki. Część 4 Wykonanie placu Street Workout w bezpośrednim sąsiedztwie siłowni na świeżym powietrzu na os. Sikorskiego w Żorach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) mapy lokalizacyjne,b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Część 1 Budowa Centralnego Placu Zabaw na os. Pawlikowskiego w Żorach: Plac zabaw na os. Pawlikowskiego w Żorach obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych zawierających co najmniej: - zestaw zabawowy nr 1 składający się z rozbudowanych i połączonych ze sobą elementów wspinaczkowych takich jak np.: przeplotnie do wspinaczki, ścianka wspinaczkowa, poręcze do podciągania się wraz z linami do wspinaczki, poręcze do zwisu wraz z linami do wspinaczki, mostek do ćwiczeń koordynacji ruchu, zestaw dodatkowo wyposażony w zjeżdżalnię oraz zjeżdżalnię poręczową, rozbudowany zestaw w różnych kierunkach o wymiarach gabarytowych minimum 12x12m, - zestaw zabawowy nr 2 zawierający niski pomost, trap wejściowy, piaskownicę wraz z urządzeniami dla dzieci służącymi do zabawy w piasku np. sita i bęben do przesiewania piasku, wiaderko na wyciągu transportującym piasek na pomost, wózek transportowy, - huśtawka wahadłowa podwójna, - huśtawka integracyjna bocianie gniazdo. Część 2 Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw przy ul. Polnej w Żorach w Dzielnicy Rowień-Folwarki: Plac zabaw przy ul. Polnej w Żorach obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych zawierających co najmniej: - zestaw zabawowy nr 1 zawierający minimum wieżę z dachem, dwa pomosty, zjeżdżalnię, wejście schody i wejście małą ścianką wspinaczkową, przeplotnię, dużą ściankę wspinaczkową, zestaw do gry w kółko - krzyżyk, - huśtawka wahadłowa podwójna, - huśtawka wagowa, - bujak na sprężynie jednoosobowy, - ławka z oparciem, - kosz na śmieci z nakryciem, - tablica z regulaminem (treść regulaminu zostanie uzgodniona z Zamawiającym). Część 3 Doposażenie w urządzenia zabawowe istniejącego placu zabaw przy ul. Rybnickiej w Żorach w Dzielnicy Rowień-Folwarki: Plac zabaw przy ul. Rybnickiej w Żorach obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych zawierających co najmniej: - huśtawka wahadłowa podwójna, - huśtawka integracyjna bocianie gniazdo, - drabinka pozioma z drążkami do podciągania się. Uwagi dotyczące urządzeń zabawowych ww. placów zabaw: - elementy nośne winny zostać wykonane ze stali, - podłogi z tworzywa sztucznego (odporne na warunki atmosferyczne, antypoślizgowe), - wypełnienia i daszki z tworzywa sztucznego (odporne na warunki atmosferyczne), - ślizgi zjeżdżalni z tworzywa sztucznego lub stali nierdzewnej, - piaskownica ze sklejki wodoodpornej lub z desek impregnowanych z siedziskami z tworzywa sztucznego lub cała piaskownica z tworzywa sztucznego, - wszystkie elementy metalowe ocynkowane ogniowo i malowane, - urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176:2009. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia i dzielenia funkcji w ramach urządzeń ale tylko w ramach poszczególnych części zamówienia. Część 4 Wykonanie placu Street Workout w bezpośrednim sąsiedztwie siłowni na świeżym powietrzu na os. Sikorskiego w Żorach: Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń do kalisteniki przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, zawierających i spełniających niżej określone parametry w zakresie minimalnym: - układ sześciu drążków do podciągania, długości od 1,8 do 2,6 m, posadowienie drążków na wysokościach od 2,0 do 2,6 m ponad poziom gruntu, - poręcze równoległe w ilości 3 szt., wysokości 1,3 m, - poręcze równoległe w ilości 2 szt., wysokości 1,6 m, - jedną poziomą drabinkę na długości 2,5 m, szerokości 1,2 m, - jedną pionową drabinkę o szerokości min. 1,2 m, - skośną ławkę do ćwiczeń mięśni brzucha o długości 1,2 m, szerokości 0,4 m, nachylenie pod kątem 15o do poziomu, z czterema szczeblami przy ławce, ławka ze sklejki laminowanej wodoodpornej, antypoślizgowej; - konstrukcję dwóch słupów kwadratowych, wysokości 2,6 m z obręczami na linach do pociągania się oraz jedną rurę pionową, wysokość 2,6 m; - tablicę informacyjną z regulaminem (treść regulaminu zostanie uzgodniona z Zamawiającym); - nawierzchnię z perforowanych mat gumowych 100x150 cm o powierzchni minimum 130 m2. Uwagi dotyczące urządzeń do kalisteniki i ich montażu: 1) profile stalowe i rury koliste muszą być galwanizowane oraz pomalowane proszkowo na kolor żółty RAL 1037 - słupy, grafitowy RAL 9011 - drążki i szczeble; 2) wszystkie łączenia rur muszą być wykonane w sposób uniemożliwiający wystawanie ostrych krawędzi; 3) wszystkie słupy i rury muszą być zaślepione w sposób uniemożliwiający dostęp wilgoci; 4) wszystkie śruby muszą być zabezpieczone zaślepkami polimerowymi; 5) dopuszcza się łączenie poszczególnych modułów parku przy użyciu czopów rurowych oraz śrub o średnicy nie mniejszej niż 10 mm; 6) konstrukcja parku ma być przymocowana do podłoża na głębokość minimum 0,7 m poprzez zabetonowania słupów; 7) urządzenia powinny mieć potwierdzenie jakości i bezpieczeństwa w postaci certyfikatu np. TÜV czy Orzeczenia technicznego; 8) wykonany obiekt powinien być sprawdzony i zatwierdzony pisemnie przez zarejestrowane organizacje parkourowe; 9) przy placu na słupku postawiona instrukcja użytkowania, określająca zasady użytkowania, zachowania i bezpieczeństwa. Dodatkowe informacje: 1) Wszystkie urządzenia muszą spełniać unijne zasady wprowadzania wyrobów na rynek. 2) Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci muszą być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176:2009 i posiadać stosowne certyfikaty. 3) Minimalna gwarancja na cały przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy.4) W trakcie wykonywania montażu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. ochrony mienia, zabezpieczenia przeciwpożarowego, przestrzegania przepisów bhp, utrzymania ogólnego porządku na terenie, b. oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 5) Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: a. przejęcie terenu montażu urządzeń na okres trwania robót, b. wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c. uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, d. wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, e. stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych, f. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, g. pisemne zgłoszenie Zamawiającemu o zakończeniu robót montażowych - odrębnie dla każdego zadania. 2) Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne,materiały,znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100), Część 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), Część 4 - 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) certyfikat zgodności urządzeń zabawowych z normami serii PN-EN 1176:2009 lub dokument równoważny, karty katalogowe urządzeń, oświadczenie Wykonawcy o identyczności oferowanych elementów z tymi, na które uzyskano certyfikaty - dotyczy części 1, 2 i 3 b) potwierdzenie jakości i bezpieczeństwa urządzeń street workout w postaci np. certyfikatu TÜV lub dokumentu równoważnego, karty katalogowe urządzeń, oświadczenie Wykonawcy o identyczności oferowanych elementów z tymi, na które uzyskano certyfikaty - dotyczy części 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Zmiana producenta materiałów /urządzeń, wycofania materiałów /urządzeń z użycia. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń II. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót III. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT IV. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy V. Przyczyna/okoliczności Długotrwałe, tj. powyżej 5 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy Skutek - zmiana w umowie/aneks Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót VI. Przyczyna/okoliczności Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę VII. Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchów Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy przesuwającego termin wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów VIII. Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pok. INFORMACJA - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ocena punktowa w kryterium okres gwarancji przedstawia się następująco: 1) za udzielenie gwarancji wynoszącej 36 miesięcy - 0 punktów 2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 48 miesięcy - 5 punktów 3) za udzielenie gwarancji wynoszącej 60 miesięcy - 10 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa Centralnego Placu Zabaw na os. Pawlikowskiego w Żorach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plac zabaw na os. Pawlikowskiego w Żorach obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych zawierających co najmniej: - zestaw zabawowy nr 1 składający się z rozbudowanych i połączonych ze sobą elementów wspinaczkowych takich jak np.: przeplotnie do wspinaczki, ścianka wspinaczkowa, poręcze do podciągania się wraz z linami do wspinaczki, poręcze do zwisu wraz z linami do wspinaczki, mostek do ćwiczeń koordynacji ruchu, zestaw dodatkowo wyposażony w zjeżdżalnię oraz zjeżdżalnię poręczową, rozbudowany zestaw w różnych kierunkach o wymiarach gabarytowych minimum 12x12m, - zestaw zabawowy nr 2 zawierający niski pomost, trap wejściowy, piaskownicę wraz z urządzeniami dla dzieci służącymi do zabawy w piasku np. sita i bęben do przesiewania piasku, wiaderko na wyciągu transportującym piasek na pomost, wózek transportowy, - huśtawka wahadłowa podwójna, - huśtawka integracyjna bocianie gniazdo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw przy ul. Polnej w Żorach w Dzielnicy Rowień-Folwarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plac zabaw przy ul. Polnej w Żorach obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych zawierających co najmniej: - zestaw zabawowy nr 1 zawierający minimum wieżę z dachem, dwa pomosty, zjeżdżalnię, wejście schody i wejście małą ścianką wspinaczkową, przeplotnię, dużą ściankę wspinaczkową, zestaw do gry w kółko - krzyżyk, - huśtawka wahadłowa podwójna, - huśtawka wagowa, - bujak na sprężynie jednoosobowy, - ławka z oparciem, - kosz na śmieci z nakryciem, - tablica z regulaminem (treść regulaminu zostanie uzgodniona z Zamawiającym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doposażenie w urządzenia zabawowe istniejącego placu zabaw przy ul. Rybnickiej w Żorach w Dzielnicy Rowień-Folwarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plac zabaw przy ul. Rybnickiej w Żorach obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych zawierających co najmniej: - huśtawka wahadłowa podwójna, - huśtawka integracyjna bocianie gniazdo, - drabinka pozioma z drążkami do podciągania się..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie placu Street Workout w bezpośrednim sąsiedztwie siłowni na świeżym powietrzu na os. Sikorskiego w Żorach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń do kalisteniki przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, zawierających i spełniających niżej określone parametry w zakresie minimalnym: - układ sześciu drążków do podciągania, długości od 1,8 do 2,6 m, posadowienie drążków na wysokościach od 2,0 do 2,6 m ponad poziom gruntu, - poręcze równoległe w ilości 3 szt., wysokości 1,3 m, - poręcze równoległe w ilości 2 szt., wysokości 1,6 m, - jedną poziomą drabinkę na długości 2,5 m, szerokości 1,2 m, - jedną pionową drabinkę o szerokości min. 1,2 m, - skośną ławkę do ćwiczeń mięśni brzucha o długości 1,2 m, szerokości 0,4 m, nachylenie pod kątem 15o do poziomu, z czterema szczeblami przy ławce, ławka ze sklejki laminowanej wodoodpornej, antypoślizgowej; - konstrukcję dwóch słupów kwadratowych, wysokości 2,6 m z obręczami na linach do pociągania się oraz jedną rurę pionową, wysokość 2,6 m; - tablicę informacyjną z regulaminem (treść regulaminu zostanie uzgodniona z Zamawiającym); - nawierzchnię z perforowanych mat gumowych 100x150 cm o powierzchni minimum 130 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.