Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Piekary Śląskie: Prowadzenie punktu kasowego (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat) w siedzibie Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 47518 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 534396 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Piekarach Śląskich, ul. Bytomska 92, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 76 94 000, faks 32 76 94 112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie punktu kasowego (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat) w siedzibie Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług, do których wykonania zobowiązany będzie wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1. przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy prawa, bez pobierania prowizji i opłat bankowych od wpłacających, 2. przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych będących pracownikami zamawiającego i realizujących przydzielone im zadania oraz ich przekazywanie na wskazane konto zamawiającego prowadzone przez Narodowy Bank Polski, 3. przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych będących pracownikami zamawiającego i realizujących przydzielone im zadania oraz ich przekazywanie na konta innych wierzycieli, 4. dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty zgodnie z zasadami, o których mowa w specyfikacji, 5. dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla pracowników zamawiającego w ramach wykonywania czynności służbowych w zakresie rachunków bankowych zamawiającego prowadzonych przez Narodowy Bank Polski (np. rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych). 6. dokonywanie przelewu pobranych na rzecz zamawiającego należności na wskazane rachunki bankowe zamawiającego w dniu ich pobrania, a najpóźniej w następnym dniu roboczym; w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość przekazania środków najpóźniej do 2 dni roboczych od daty ich pobrania. Zamawiający w ramach realizacji niniejszej zamówienia zobowiązuje się do: 1. udostępnienia na rzecz wykonawcy pomieszczenia kasowego, z prawem korzystania z ciągów komunikacyjnych oraz sanitariatów w siedzibie zamawiającego, na podstawie zawartej umowy. Łączna powierzchnia pomieszczenia kasowego wynosi około 5,5m2. Dostęp dla klientów do pomieszczenia kasowego - z sali obsługi podatnika. Pomieszczenie socjalne oraz ciąg komunikacyjny są użytkowane wspólnie przez pracowników zamawiającego i wykonawcy. Udostępnione wykonawcy pomieszczenie posiada umeblowanie oraz wolnostojący sejf. Zamawiający dopuszcza przebywanie pracowników wykonawcy w zajmowanym pomieszczeniu do 0,5 godziny przed rozpoczęciem pracy i 1,5 godziny po jej zakończeniu. Zamawiający wymaga, żeby za porządek na stanowiskach pracy odpowiadali pracownicy wykonawcy. Pomieszczenie kasowe, w godzinach pracy wykonawcy, sprzątać będą pracownicy zamawiającego. Za udostępnienie pomieszczenia zamawiający ustala czynsz miesięczny (uwzględniający również koszty mediów oraz utrzymania porządku, w zakresie dotyczącym zamawiającego) w wysokości 100,00zł (słownie: sto złotych 00/100), 2. udostępnienia pracownikowi wykonawcy obsługującemu punkt kasowy pomieszczenia socjalnego, 3. wyrażenia zgody na oznakowanie przez wykonawcę udostępnionego pomieszczenia kasowego w miejscach i formie uzgodnionych przez strony, 4. wyrażenia zgody na przeprowadzenie ulepszeń i modernizacji lokalu koniecznych z uwagi na przedmiot działalności, 5. zapewnienia ochrony budynku, w którym zlokalizowany jest punkt kasowy, 6. poinformowania podatnika o terminie wypłaty zwrotu nadpłaty w punkcie kasowym zlokalizowanym w siedzibie zamawiającego, 7. zapewnienia warunków sanitarno - higienicznych pracy, w szczególności: właściwego ogrzewania, sprzątania i oświetlenia pomieszczeń przeznaczonych dla pracowników wykonawcy, 8. zapewnienia warunków pracy w miejscu wykonywania usługi pod kątem zgodności z przepisami ppoż. i BHP. Zamawiający wymaga, żeby prowadzenie punktu kasowego odbywało się w dniach i godzinach pracy Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich tj.: - poniedziałek od 8:00 do 17:00, - wtorek - piątek od 8:00 do 15:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin pracy punktu kasowego, w przypadku zmian godzin pracy zamawiającego, wynikających z zaleceń jednostek nadrzędnych w stosunku do zamawiającego np. wydłużenia czasu pracy w końcowym okresie przyjmowania zeznań rocznych, dni otwarte itp. Terminy zmian godzin pracy punktu kasowego uzgadniane będą każdorazowo przez strony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy Bytom, ul. Krakowska 4, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57897,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54000,00
Oferta z najniższą ceną: 54000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55620,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa głośników i routerów składająca się z następujących części: Część 1- 11 szt. głośników audio, Część 2- 30 szt. głośników mobilnych,Część 3- 3 szt. routerów
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- Usługa polegająca na udzielaniu schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Piekary Śląskie.
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej- II części
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Obsługa bankowa Gminy Wieluń oraz jej jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Gnieźnieńskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.