eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej w Elblągu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-09-13

POZYCJA 47495

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Elbląg: Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej w Elblągu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Beata Ziemińska, Beata Adamkiewicz, ul. Rawska 2-4, 82-300 Elbląg, tel. 055 2307113, 2307432, 2307105, fax 055 2307103, e-mail: beataz@epwik.com.pl; beataa@epwik.com.pl, www.epwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej w Elblągu 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Roboty będące przedmiotem zamówienia, a później realizacji, winny zostać przeprowadzone zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla "Urządzeń oraz Projektowania i Budowy" - FIDIC wydanie pierwsze z 1999, drugie tłumaczenie angielsko-polskie 2004 (ISBN: 83-36774-28-2) wydane przez SIDiR, 00-710 Warszawa, ul. Piekałkiewicza 7 i dostępne pod tym adresem. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń na budowę oraz wykonanie (budowę) zadania inwestycyjnego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie następujących zadań: 1. Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody "Królewiecka" w Elblągu. Wydajność stacji po rozbudowie wyniesie 15 000 m sześc./d. Zakres prac obejmuje budowę: - zbiornika czerpalnego pomp l st., - zespolonego budynku techniczno-technologicznego zawierającego: pompownię 1 st., II st. oraz pompownię do płukania filtrów wodą, dmuchawy do płukania filtrów powietrzem, system napowietrzania otwartego, filtry ciśnieniowe I st. i II st., system dezynfekcji, zespół hydroforowy, - zbiornika wody czystej i zbiornika do płukania filtrów, - dodatkowego odstojnika popłuczyn, - dodatkowych połączeń międzyobiektowych umożliwiających współpracę obiektów i urządzeń oraz łączących nowe obiekty z przewodnikami zewnętrznymi, - nowego budynku administracyjno-socjalnego. Do dalszego wykorzystania przewiduje się: - zbiornik wody czystej nr 2 (V=4 900 m sześc.), po ekspertyzie pozytywnej i remoncie, - osadnik popłuczyn z poletkiem osadowym - po dokonaniu przebudowy, - budynek agregatu prądotwórczego, - części istniejących rurociągów; 2. Zabezpieczenie antykorozyjne rurociągu Szopy - Elbląg, obejmujące zewnętrzne i wewnętrzne zabezpieczenie stalowych odcinków magistrali o średnicy DN 800-1000 na całkowitej długości około 2800 m., wymianę istniejących rurociągów i elementów technologicznych na ujęciu wody w Szopach oraz montaż filtra siatkowego; 3. Czyszczenie sieci wodociągowej i wymiana armatury sieciowej w Elblągu, obejmującej czyszczenie przewodów sieci wodociągowej o średnicach DN50-300 długości około 133 km wraz z przyłączami oraz wymianę 112 szt. zasuw o średnicach DN 80-400 wraz z węzłami na połączeniach wodociągów; 4. Rozbudowa miejskiej sieci wodociągowej dla nowo projektowanego osiedla Modrzewina oraz osiedli: Bielany, Krasny Las i Próchnik, obejmująca wykonanie przewodu wodociągowego o średnicy DN300 długości około 5990 m, przewodu wodociągowego DN150 długości 3030 m wraz z obiektami towarzyszącymi, tzn. stacje pomp i zbiorniki retencyjne; 5. Budowa telemetrycznego systemu zarządzania produkcją i zaopatrzeniem wody w mieście Elblągu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Elbląg. Kod NUTS: 5.28.35.61.01.1. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Jak w punkcie II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 250 000 EUR lub równowartość w PLN, przeliczone wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Według klauzuli 14 Warunków Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem - Warunki Ogólne (Żółty FIDIC). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości min. 50 pracowników, b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości min. 15 osób, c) posiadać minimum następujące narzędzia i urządzenia: 1) ładowarka kołowa 1,5 m sześc. (min. 1szt) 2) ładowarka kołowa 3 m sześc. (min. 1szt) 3) koparka podsiębierna 0,6 m sześc. (min.2 szt,) 4) koparka chwytakowa 0,6 m sześc. (min. 2 szt.) 5) dźwig (min. 3 szt.) 6) samochody samowyładowcze 10-15 t (min. 6 szt.) 7) spychacz (min. 3 szt.) 8) sprzęt wyburzeniowy (1 kpl.) 9) deskowanie przestawne inwentaryzowane 1,600 m kw. 10) sprężarka o wydajności min. 6 m/min. (1 szt.) II) zestaw do czyszczenia sieci wodociągowej (1 kpl.) 12) zestaw do cementyzacji wodociągów (1 kpl.) d) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby: - przedstawiciel wykonawcy powinien posiadać wyższe wykształcenie techniczne, co najmniej 15 lat doświadczenia ogólnego, w tym 10 lat w samodzielnym prowadzeniu lub nadzorowaniu projektów inwestycyjnych, przy czym co najmniej 2 inwestycji dotyczących obiektów stacji wodociągowych, z których co najmniej jedna prowadzona była wg warunków FIDIC, - osoba zastępująca przedstawiciela wykonawcy powinna posiadać wyższe wykształcenie techniczne, co najmniej 10 lat doświadczenia ogólnego, w tym 8 lat w samodzielnym prowadzeniu lub nadzorowaniu projektów inwestycyjnych, przy czym co najmniej 2 inwestycji dotyczących obiektów stacji wodociągowych, których co najmniej jedna prowadzona była wg warunków FIDIC, - kierownik robót (kierownik zadania) z zakresu inżynierii sanitarnej - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wodociągowych, powinien posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 8 lat doświadczenia w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia, jest wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - inżynier/specjalista ds. zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni zewnętrznej rurociągu - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 10 lat doświadczenia w dziedzinie ochrony protektorowej i katodowej z zewnętrznym źródłem prądu na budowie rurociągów, w projektowaniu ochrony w badaniach laboratoryjnych, - inżynier/specjalista ds. czyszczenia i zabezpieczenia powierzchni wewnętrznej rurociągu - wykształcenie wyższe lub techniczne, co najmniej 10 lat praktyki zawodowej, w tym 5 lat w kierowaniu podobnymi robotami w zakresie zabezpieczenia i renowacji magistrali wodociągowych, - inżynier/specjalista ds. AKPIA (SCADA) - wykształcenie wyższe w zakresie automatyki przemysłowej, 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat w wykonywaniu podobnych prac na stacjach uzdatniania wody, pompowniach i sieciach wodociągowych lub oczyszczalniach ścieków i systemach kanalizacji lub obiektach przemysłowych, - inżynier robót drogowych - wyższe wykształcenie techniczne w specjalności drogowej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie robót drogowych, co najmniej 5 lat doświadczenia po uzyskaniu uprawnień, jest wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - geodeta - średnie lub wyższe wykształcenie geodezyjne, co najmniej 10 lat praktyki zawodowej, - główny projektant - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, co najmniej 15 lat doświadczenia w wykonywaniu projektów stacji uzdatniania wody, pompowni i sieci wodociągowej, w tym co najmniej dwa zrealizowane i oddane do eksploatacji obiekty na podstawie własnych projektów; posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, być wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - projektant technolog - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, co najmniej 12 lat doświadczenia w projektowaniu części technologicznej stacji uzdatniania wody, przepompowni i sieci wodociągowych, - projektant konstruktor - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 12 lat doświadczenia w projektowaniu stacji uzdatniania wody, konstrukcji typu zbiornikowego i rurociągów lub zbiorników oczyszczalni ścieków, być wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - projektant elektryk - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, co najmniej 12 lat doświadczenia w projektowaniu instalacji elektrycznej i energetycznej na stacjach uzdatniania wody i pompowniach lub oczyszczalniach ścieków lub obiektach przemysłowych, - projektant automatyk - posiadać wyższe wykształcenie techniczne w specjalności elektrycznej i elektrycznej automatyki przemysłowej, co najmniej 10 lat doświadczenia w projektowaniu automatyki, monitoringu i wizualizacji procesu uzdatniania wody, pompowni i sieci wodociągowych lub oczyszczalni ścieków i systemów kanalizacji lub obiektów przemysłowych, e) wykonać w okresie ostatnich pięciu la,t a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o całkowitej wartości nie mniejszej niż cztery miliony (4 000 000 EUR) netto każde oraz o charakterze i stopniu skomplikowania porównywalnym do robót będących przedmiotem tego przetargu. Wykazać w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie następujących robót: - budowa, rozbudowa lub modernizacja co najmniej jednej stacji uzdatniania wody o średniej przepustowości nie mniejszej niż 10 000 m sześc./d. oraz - wykonanie co najmniej 10 km sieci wodociągowej i - budowa zbiornika wody pitnej o pojemności co najmniej 3000 m sześc., 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. a) wykonawca osiągnął przychód ze sprzedaży usług w kwocie minimum 20 000 000 EUR rocznie, w każdym roku w okresie ostatnich 3 lat b) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000 EUR lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 EUR c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 10 000 000 EUR 5) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i aktualne zaświadczenia stwierdzające przynależność do właściwego samorządu zawodowego; - kierownik robót (kierownik zadania) z zakresu inżynierii sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych; - inżynier robót drogowych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie robót drogowych, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - główny projektant - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - projektant konstruktor - uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - projektant elektryk - uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego b) wykaz narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z określeniem ich kwalifikacji d) wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 128 - 126541 z dnia 06.07.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2004/S 150 - 130232 z dnia 04.08.2004. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 7/ZP/2004. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.10.2005, cena - 3,66 (brutto) PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na rachunek bankowy 66 1160 2202 0000 0000 6191 3067 lub gotówka w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.10.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.10.2005, godzina 13:30, sala narad, parter.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności - Zaopatrzenie w wodę pitną w Elblągu nr 2002/PL/16/P/PE/031. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.