eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, AdministracjeKoło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w 2012 r. - zamówienie uzupełniające.



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Administracje: Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w 2012 r. - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 474916 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Administracje: Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w 2012 r. - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do zaproszenia do negocjacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADRO Kolanek i S-ka Spółka Jawna, ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3843,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4150,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4150,12 / Oferta z najwyższą ceną: 4150,12

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne Po rozstrzygnięciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, w dniu 10.08.2012 r., zawarta została umowa nr 172/ZP/171/2012 na wymianę stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących w 100% własność m.st. Warszawy na kwotę brutto 93 087,25 zł. W ramach umowy zlecona została wymiana stolarki okiennej w 39 lokalach na łączną kwotę brutto 92 632,90 zł. Saldo umowy wynosi 454,35 zł. Po udzieleniu zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, w dniu 04.10.2012 r., została zawarta umowa nr 208/ZP/207/2012 na kwotę brutto 46 022,10 zł, w ramach której, zlecono wymianę stolarki okiennej w kolejnych 18 lokalach na łączną kwotę 44 901,97 zł brutto. Saldo umowy wynosi 1 120,13 zł. Zgodnie z protokołami oceny stanu technicznego przekazanymi przez administracje do realizacji pozostaje wymiana okien jeszcze w 4 lokalach. Środki finansowe zabezpieczone na udzielenia zamówienia uzupełniającego na wymianę stolarki okiennej wynoszą 4 150,74 zł brutto, co wraz ze środkami zabezpieczonymi na przeprowadzenie pierwszego zamówienia uzupełniającego (54 997,34 zł brutto) nie przekracza 50% zamówienia podstawowego. W związku z powyższym zasadnym jest udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, co zostało przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego z dnia 16.07.2012 r. Uzasadnienie prawne Zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, które stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.