eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witkowo › Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Witkowo obejmujące obszar całej gminy - 18.440 ha

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Witkowo: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Witkowo obejmujące obszar całej gminy - 18.440 ha
Numer ogłoszenia: 474780 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Witkowo , ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4778194, faks 061 4778855.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Witkowo obejmujące obszar całej gminy - 18.440 ha.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Witkowo obejmujące obszar - 18.440 ha zawierające część tekstową i graficzną - zgodnie z uchwałą Nr XXXI/291/06 Rady Miejskiej w Witkowie z dnia 25 października 2006 r. Opracowanie studium należy wykonać zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego, na mapach w skali 1:10000. Gmina Witkowo posiada obecnie obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - Uchwała Nr XXVI/198/97 Rady Miejskiej w Witkowie z dnia 22 listopada 1997r. Zamawiający posiada projekt opracowania ekofizjograficznego (sporządzone przez firmę AKANT bis w 2008 r.), które należy wykorzystać na potrzeby projektu opracowania studium Gminy Witkowo. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.) Sporządzenie wszelkich opracowań i analiz niezbędnych do uchwalenia zmian objętych niniejszym przetargiem dla potrzeb projektu opracowania studium Gminy Witkowo. 2.) Opracowanie studium należy wykonać zgodnie z: - Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647), - ustawą z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), - rozporządzeniem, Ministra Infrastruktury z dnia28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (t.j. Dz. U. Nr 118, poz. 1233), - uwzględnieniem innych obowiązujących aktów prawa powszechnie obowiązującego oraz innych aktów wykonawczych. 3.) Opracowanie studium należy wykonać na mapach w skali 1:10000 w wersji kolorowej (w formie analogowej i elektronicznej). 4.) W przypadku zmiany, w trakcie opracowania studium, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Projektant zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy uzupełnić opracowanie o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia pracy. 5.) Opracowanie projektu uchwały dotyczącego oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Witkowo i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 32 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym albo innych aktów prawnych. Wyniki przeprowadzonej oceny aktualności powinny być przedstawione w formie opisowej i graficznej. 6.) Przygotowanie pisemnych zawiadomień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu studium o przystąpieniu do jego sporządzenia. 7.) Przygotowanie wykazu wniosków złożonych do projektu studium. 8.) Przygotowanie wykazu materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby projektu -studium.......- (aktualne na dzień przekazania projektu studium do uzgodnienia). 9.) Przygotowanie materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych wykorzystywanych na potrzeby projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (aktualne na dzień przystąpienia do sporządzenia projektu studium do uzgodnienia). Projektant pozyska materiały geodezyjne i kartograficzne na własny koszt. 10.) Przygotowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do uzgodnień wynikających z obowiązujących ustaw. 11.) Przygotowanie wykazu opinii do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 12.) Przygotowanie korespondencji, ogłoszeń i obwieszczeń i uchwały w formie wydruku i w wersji elektronicznej. 13.) Uczestnictwo w posiedzeniach komisji dotyczących ustalenia koncepcji studium Gminy Witkowo. 14.) Uczestnictwo i udzielanie informacji podczas publicznej dyskusji w trakcie wyłożenia studium do publicznego wglądu, oraz analizy uwag złożonych do wyłożonego studium wraz z propozycją ich rozpatrzenia - obecność Projektanta raz w tygodniu, w ustalonym dniu, po 6 godzin w siedzibie Zamawiającego. W razie konieczności składanie wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych). 15.) Prezentacja projektu studium na forum gminy oraz udział w dyskusji publicznej. 16.) Przygotowanie załączników do uchwały, udział w sesji Rady Miejskiej w Witkowie dotyczącej uchwalenia studium Gminy Witkowo. 17.) Dostarczenie kompletnego opracowania do uchwalenia studium i prezentacji na Sesji zatwierdzającej. 18.) Skompletowanie dokumentacji formalno - prawnej celem przekazania do wojewody. 19.) Projektant zobowiązuje się do wykonania 2 egzemplarzy projektu studium na etapach pośrednich oraz 6 kolorowych egzemplarzy opracowania ostatecznego + 3 egzemplarze dokumentacji formalno - prawnej. Studium należy sporządzić w formie opisowej i graficznej oraz w wersji elektronicznej. Mapy stanowiące cześć graficzną powinny być zalaminowane folią. 20.) Projektant przygotuje komplet materiałów niezbędnych do instytucji uzgadniających (tekst + mapy) Lokalizacja: Obszar w granicach administracyjnych gminy - pow. ok. 18.840 ha (obejmujący Miasto Witkowo i 29 wsi, woj. wielkopolskie, powiat gnieźnieński).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wys. 2.000,00zł, słownie: dwa tysiące zł 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie sporządzenia nowego lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, które zostało pozytywnie zaopiniowane przez Wojewodę, W celu potwierdzenia spełniania warunku należy załączyć stosowne dokumenty np. referencje, protokół odbioru.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. min.: - 1 osobą, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta zespołu przygotowującego projekt studium, posiadającą uprawnienia urbanistyczne określone przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. Nr 5 z 2001 r., ze zm./ - 1 osobą, która będzie członkiem zespołu przygotowującego projekt studium, posiadającą uprawnienia architektoniczne określone przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. Nr 5 z 2001 r., z późn. zm./ oraz wpisaną na listę okręgowej Izby Architektów. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy załączyć oświadczenie, stanowiące zał. nr 5.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 100 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1. Formularz ofertowy /zał. nr 1/, A.2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. /zał. nr 2/, A.3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. /zał. nr 3/, A.4. Projekt umowy wraz z harmonogramem /zał. nr 4/, A.5. Oświadczenie dotyczące osób wykonujących zamówienie /zał. nr 5/, A.6. Doświadczenie zawodowe wykonawcy /zał. nr 6/, A.7. Wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia /zał. nr 7/.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki zmiany umowy: 1.1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie pod rygorem nieważności, za zgodą obu stron. 1.2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji: a) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, b) z przyczyn niezależnych od Projektanta przedłużają się terminy procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, c) nastąpiła niemożność rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistniały przerwy w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, e) w przypadku działania siły wyższej, 2) wynagrodzenie (w związku z ewentualną zmianą podatku VAT) - w następstwie zmiany przepisów prawnych, 3) zmiana zakresu prac objętych umową: a) w razie zmiany przez Zamawiającego założeń do projektu wprowadzonych w trakcie jego przygotowywania lub realizacji, wynikających z konieczności sporządzenia zamiennych lub uzupełniających opracowań, b) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 1.3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy: 1) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 2) zmiana podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 4) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo pok. nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.