eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa ulicy Chmieleńskiej na osi dróg wojewódzkich nr 211 i 228 jako mini-obwodnica miasta Kartuzy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Kartuzy: Przebudowa ulicy Chmieleńskiej na osi dróg wojewódzkich nr 211 i 228 jako mini-obwodnica miasta Kartuzy
Numer ogłoszenia: 47474 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy , ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-02, faks 058 6810973.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Chmieleńskiej na osi dróg wojewódzkich nr 211 i 228 jako mini-obwodnica miasta Kartuzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Prace rozbiórkowe - demontaż nawierzchni jezdni, krawężników i chodników. 2/ Prace ziemne i montażowe - infrastruktura podziemna (430 mb kanalizacji deszczowej), podbudowy, krawężniki, schody terenowe. 3/ Ułożenie nowej nawierzchni jezdni (6.889,6 m2), chodników, wjazdów, wlotów, miejsc postojowych. 4/ Montaż oznakowania pionowego - 41 znaków drogowych. 5/ Montaż elementów bezpieczeństwa - barierki, poręcze stalowe. 6/ Malowanie oznakowania poziomego o łącznej powierzchni 50 m2. 7/ Zagospodarowanie powierzchni terenów zieleni o łącznej powierzchni 4.331 m2. 8/ Regulacja urządzeń w pasie drogowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 PZP, tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający precyzuje powyższe warunki w sposób następujący: 1) Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z budową, przebudową lub remontem kanalizacji deszczowej o wartości łącznej robót minimum 5.000.000 zł (brutto) w tym jedno zadanie o wartości minimum 2.000.000 zł (brutto). Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia o robotach budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Formularz oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ). Warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał należycie roboty budowlane o łącznej wartości wymaganej przez Zamawiającego. 2) Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń i specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającymi, co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tych specjalnościach. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumentów potwierdzających możliwość wykonywania praktyki zawodowej przez wskazane w oświadczeniu osoby (uprawnienia zawodowe tych osób i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego) (Formularz oświadczenia określa załącznik nr 4 do SIWZ). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1)Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000 zł. 2)Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 500.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie, odpowiednio: 1)Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: 1)Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwoty i z tytułu wymaganego przez Zamawiającego. 2)Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie wymaganej przez Zamawiającego. 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.4 PZP, tj. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ), 2) dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kartuzy 83-300 Kartuzy ul. Hallera 1 Pokój nr 326 (III piętro) Tel.: (058) 694-52-44.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy Kartuzy 83-300 Kartuzy ul. Hallera 1 Pokój nr 100 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.