eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Tarnowskie Góry i jej jednostek organizacyjnych zaliczanych do sektora finansów publicznych



Ogłoszenie z dnia 2006-09-12

POZYCJA 47468

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tarnowskie Góry: prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Tarnowskie Góry i jej jednostek organizacyjnych zaliczanych do sektora finansów publicznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, do kontaktów: Andrzej Ściebura, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax 032 3933602, e-mail: a.sciebura@um.tgory.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bip.tarnowskiegory.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://bip.tarnowskiegory.pl/?grupa=przedmioty&dzial=przetargi Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Grzegorz Marcol, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 0-32 39-33-823, fax 0-32 38--33-602, e-mail: g.marcol@um.tgory.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Tarnowskie Góry i jej jednostek organizacyjnych zaliczanych do sektora finansów publicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Tarnowskie Góry. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy który, będzie prowadził bankową obsługę budżetu Gminy Tarnowskie Góry i jej jednostek organizacyjnych zaliczanych do sektora finansów publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Bank (Wykonawca) zapewnia prowadzenie rachunków bankowych Gminy Tarnowskie Góry i jej jednostek organizacyjnych oraz wykonanie czynności bankowych i usług takich jak: a)prowadzenie dla Gminy Tarnowskie Góry rachunku skonsolidowanego, którego działanie polega na konsolidacji na koniec dnia środków finansowych zgromadzonych (i pozostających nadal) na rachunkach bankowych, które posiadacz rachunków wskaże w Załączniku nr 3 Umowy, powstałe w powyższy sposób saldo skonsolidowane służy: - ustaleniu ewentualnej potrzeby korzystania (bądź nie) z kredytu w rachunku bieżącym. Jeżeli suma salda po konsolidacji jest wystarczająca na pokrycie występującego debetu na rachunku bieżącym budżetu, Bank nie uruchamia kredytu w rachunku bieżącym (nie nalicza odsetek od salda debetowego), - oprocentowaniu zgromadzonych środków wg stopy WIBID O/N ogłaszanej przez Reuters Serwis Polska +/- współczynnik korygujący Banku. Odsetki z oprocentowania rachunków wchodzących w skład rachunku skonsolidowanego Bank będzie przekazywał na rachunek wskazany przez posiadacza rachunków. b)zapewnić elektroniczny system rozliczeń \home banking\ umożliwiający realizację zleceń płatniczych (krajowych i zagranicznych), dla wszystkich rachunków bankowych otwartych dla Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach (co najmniej 2 stanowiska) oraz dla Gminnych jednostek organizacyjnych (co najmniej 1 stanowisko dla każdej jednostki), przy czym praca w tym systemie powinna być możliwa od 01.10.2006 r., a usługa typu \home banking\ powinna obejmować co najmniej: - składanie poleceń przelewu wewnętrznych i do innych banków, - dokonywanie przeglądu sald i innych informacji dotyczących rachunków, - zachowanie poufności dokonywanych transakcji, - przegląd zrealizowanych transakcji w ujęciu historycznym z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji - wyszukiwanie dokonanych operacji po poszczególnych elementach przelewu: kwota, data, kontrahent itd. - możliwość sprawdzenia sald rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem, - generowanie raportów obejmujących czynności dokonane w danym dniu, - otrzymywanie informacji ogólno bankowych np. o aktualnych stopach procentowych i aktualnym oprocentowaniu kredytów, - eksport i import danych do i z systemów finansowo - księgowych Urzędu, - ściąganie wyciągów bankowych, c)szkolenie niezbędnej ilości osób wskazanej przez posiadacza rachunków do pracy w systemie elektronicznym \home banking\ oraz ewentualne interwencje serwisowe, d)w razie awarii home banking - usługa typu \teleserwis\ umożliwiająca uzyskanie informacji o stanie rachunków udzielana telefonicznie, e)zapewnienie masowej identyfikacji wpłat poprzez połączenia bankowego systemu elektronicznego z systemem finansowo-księgowym posiadacza rachunków, najpóźniej do dnia 30.10.2006 r. System masowej identyfikacji wpłat powinien zapewnić automatyczną identyfikację płatnika poprzez wirtualny indywidualny numeru rachunku bankowego. System gwarantował będzie tworzenie elektronicznej informacji o dokonanych wpłatach, jak również pozwalał na automatyczne uzgodnienie wpłat w systemie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach. W szczególności system powinien: - przetwarzać transakcje wpłat na rachunek Urzędu Miejskiego otrzymane poprzez wszystkie dostępne kanały płatności, - przesyłać pliki informatyczne zawierające wpłaty na rachunek Urzędu Miejskiego, - pozwalać na szybkie przetwarzanie daty stempla pocztowego/bankowego z otrzymanych dokumentów wpłaty, - umożliwiać odczytywanie daty obciążenia rachunku płatnika o ile taka informacja została przesłana przez system Elixir. f)w razie konieczności udostępnienie wskazanego przez posiadacza rachunków oryginału papierowego dokumentu płatniczego otrzymanego i przetworzonego przez Bank w ramach usługi masowej identyfikacji wpłat, g)przelewy na konto w banku obsługującym oraz na konto do innego banku, h)wpłaty gotówkowe w kasach Banku przez klientów wpłacających na rachunki Gminy (bez pobierania od Wpłacających prowizji, opłat oraz innych kosztów), i)wpłaty i wypłaty gotówkowe przez posiadacza rachunków oraz jego jednostki organizacyjne, j)udostępnienie i realizacja czeków (lub zastępczej formy poboru gotówki) przez posiadacza rachunków oraz jego jednostki organizacyjne, k)wydanie i obsługa 1200 szt. karty przeznaczonej do wypłaty świadczeń będącej instrumentem płatniczym na okaziciela umożliwiającej jej użytkownikowi dokonywanie w kraju i za granicą transakcji: - bezgotówkowych (za towary i usługi) realizowanych w punktach honorujących kartę i wyposażonych w terminale elektroniczne, - gotówkowych w bankomatach i w kasach banków honorujących kartę wyposażony w terminale elektroniczne, - bank nie wprowadzi ograniczeń odnośnie wysokości wypłacanej przez użytkownika karty kwoty, - użytkownicy kart nie będą zobowiązani do założenia w banku ROR-u. l)wydawanie wyciągów bankowych dla wszystkich rachunków Urzędu Miejskiego co najmniej 1 raz dziennie oraz pozostałych jednostek budżetowych Gminy wg potrzeb, m)potwierdzenie stanu salda, n)skup i sprzedaż walut obcych, o)wydanie i wznowienie kart płatniczych, p)przelewy w walucie obcej wychodzące oraz otrzymane q)dokonywanie przelewów powyżej 1 mln złotych (SORBNET), r)przeniesienie środków na lokatę terminową (oprocentowanie negocjowane), s)automatyczne lokowanie na koniec każdego dnia roboczego środków pieniężnych w formie lokat terminowych według następujących zasad: - codziennie od poniedziałku do czwartku - na lokaty 1-dniowe, - w ciągu tygodnia, gdy dzień następujący po dniu złożenia lokaty jest dniem ustawowo wolnym od pracy - na lokaty 2-dniowe, - w piątek - na lokaty 3-dniowe, - w przypadku tzw. długich weekendów - na lokaty 4 lub 5-dniowe, Zwrot środków na rachunki bankowe z w/w lokat następuję do godz. 8.00 rano. t)doradztwo finansowe w zakresie objętym umową rachunku bankowego, w tym co najmniej: codzienne przekazywanie przez Bank drogą elektroniczną informacji dotyczących kształtowania się kursów walut, podstawowych stawek oprocentowania, danych ekonomicznych mogących mieć wpływ na kształtowanie się kursów walut w najbliższym czasie oraz zapewnienie na wniosek Zamawiającego praktycznego doradztwa i szkolenia w zakresie produktów skarbowych i technik zabezpieczania przed ryzykiem kursowym, u)transfer środków finansowych w systemie ELIKSIR w ciągu jednego dnia, wg zasad obowiązujących w tym systemie; w przypadku realizacji zleceń zagranicznych - transfer środków finansowych w systemie SWIFT; 2. Ponadto Bank (Wykonawca) zobowiązuje się do: a) posiadania w granicach administracyjnych Gminy Tarnowskie Góry - w okresie wykonywania zamówienia- siedziby lub oddziału (placówki) posiadającą własny numer rozliczeniowy - celem zapewnienia możliwości dostarczenia i odebrania dokumentów finansowych oraz zapewnić wykonywanie czynności związanych z obsługą bankową Gminy Tarnowskie Góry codziennie w godzinach od 09:00 do 17:00; b) posiadania zdolność do prowadzenia operacji w obrocie dewizowym; c) udzielenia kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach do kwoty 3.000.000 zł rocznie bez pobierania prowizji oraz innych opłat. Kosztem kredytu dla posiadacza rachunków będzie oprocentowanie kredytu ustalane w oparciu o stawkę WIBOR 1M ogłaszaną przez Reuters Serwis Polska powiększone lub pomniejszone o współczynnik korygujący Banku. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego postawionego do dyspozycji kredytu, Bank nie będzie pobierał prowizji - również za gotowość. Górna wartość kredytu w poszczególnych latach trwania umowy uwarunkowana będzie Uchwałą Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie budżetu miasta na poszczególne lata; d) zapewnienia prowadzenia rachunków bankowych utworzonych dla celów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej według wymogów narzuconych przez instytucje przekazujące w/w środki; e) zapewnienia możliwości negocjacji kursu kupna/sprzedaży waluty obcej oraz stopy oprocentowania rachunków walutowych przez Zamawiającego; f) zapewnienia możliwość udzielenia lub potwierdzenia gwarancji bankowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w punkcie II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.10.2006; lub data zakończenia: 30.09.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu usług i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej trzech usług odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, przez co należy w szczególności rozumieć zrealizowanie usług polegających na bankowej obsłudze budżetu jednostki samorządu terytorialnego, przy czym wysokość każdego budżetu musi być większa niż 100 mln. zł. b) Wykonawca musi wykazać, że spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia w formie załączonej do oferty oceny jednej z agencji ratingowej uzyskanej przed dniem składania ofert o udzielenie zamówienia przynajmniej na poziomie: - dla Standard & Poor s: BB - dla Moody s: Baa - dla Fitch: BBB Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty) 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki osobowej prawa handlowego wykazanie okoliczności nie zalegania z opłacaniem podatków może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników). W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności nie zalegania z opłacaniem podatków dotyczy zarówno poszczególnych wspólników jak i samej spółki - jeśli jest płatnikiem podatku VAT. 1.6.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ubezpieczeniowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Wykaz usług (oświadczenie)potwierdzony referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , przez co należy w szczególności rozumieć zrealizowanie usług polegających na bankowej obsłudze budżetu jednostki samorządu terytorialnego, przy czym wysokość każdego budżetu musi być większa niż 100 mln. zł. 1.8.Zaświadczenie agencji ratingowej lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.09.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski 42-600 Tarnowskie Góry Rynek 4 pokój nr 26 Biuro Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.