eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wymiana windy w budynku przy ulicy Dalekiej 11a w Grodzisku Mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Grodzisk Mazowiecki: Wymiana windy w budynku przy ulicy Dalekiej 11a w Grodzisku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 47453 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13789 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana windy w budynku przy ulicy Dalekiej 11a w Grodzisku Mazowieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany istniejącego dźwigu osobowego wewnętrznego windy w budynku Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim na nowy. Budynek jest w technologii BW ( bloki wielokanałowe). Istniejący szyb dźwigowy jest gabarytowo większy niż obecnie zamontowany dźwig winda, więc jest możliwość zamontowania większego dźwigu z umożliwieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych. Należy uwzględnić zwiększenie wymiarów drzwi wejściowych do windy na każdym poziomie do szerokości minimum 90 cm. UWAGA: Budynek jest w ciągłym użytkowaniu i należy oddzielić teren prac związanych z wymianą windy od reszty pomieszczeń na korytarzach poszczególnych kondygnacji. Zakres prac obejmuje: - demontaż istniejącego starego dźwigu windy wraz z maszynownią i oprzyrządowaniem, - poszerzenie drzwi wejściowych do windy na każdym przystanku 5 przystanków, - opracowanie dokumentacji projektowo-montażowej dźwigu i uzgodnienie jej w UDT, - dostawę i montaż nowej windy dostosowanej do dostępu dla osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi adaptacyjnymi, - uruchomienie dźwigu wraz z odbiorami UDT i pomiarami elektrycznymi i nadaniem znaku CE i przekazanie do użytkowania zamawiającemu, - szkolenie wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, - przekazanie dokumentacji powykonawczej windy wraz z pomiarami elektrycznymi, - konserwacja i przeglądy techniczne windy przez okres wskazany w ofercie. Dane dotyczące zaproponowanego nowego dźwigu windy: - wysokość podnoszenia minimum 13,2 metra, - udźwig do 1000 kg, 13 osób, - drzwi przystankowe na wszystkich poziomach muszą posiadać odporność ogniową EI 60, - drzwi szybowe i kabinowe automatyczne teleskopowe, - ilość przystanków 5 piwnica, parter, I, II i III piętro, - podłoga w kabinie antypoślizgowa, - oświetlenie kabiny jarzeniowe pośrednie, - piętrowskazywacz w kabinie i na przystankach podstawowych, strzałki kierunku jazdy na pozostałych przestankach, - oświetlenie awaryjne kabiny 2 godziny po zaniku zasilania elektrycznego, - układ awaryjnego zjazdu po zaniku zasilania i otwarcia drzwi, - należy przewidzieć dość duże obciążenie dźwigu duża ilość wjazdów i zjazdów w czasie normalnej eksploatacji, - możliwość wezwania pomocy z kabiny dźwigu w przypadku jego awarii podłączenie do sieci telefonicznej . Prosimy o podanie terminu wykonania i kosztu całkowitego prac. Prosimy również o podanie kosztów obsługi eksploatacji dźwigu w okresie gwarancji ( minimum 3 lata) i po jej zakończeniu koszty obsługi serwisowej i dokonywania przeglądów. Zbiorcze zestawienie kosztów stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ. Dane techniczne obecnie zainstalowanego dźwigu stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumentacja budowlana ( rzuty i przekroje szybu windowego w budynku) stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Opinia techniczna o możliwości przebudowy wejść do windy w budynku przy ulicy Dalekiej 11a w Grodzisku Mazowiecki stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu przebudowy wraz z zabezpieczeniem i odgrodzeniem miejsca prac przed dostępem osób postronnych oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Czynności i obowiązki serwisowe stanowiące załącznik nr 3 do projektu umowy Zał. Nr 2 do SIWZ. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamontowana winda musi być fabrycznie nowa dostarczona przez producenta lub jego przedstawiciela i posiadać wymagane zezwolenia, certyfikaty i atesty dopuszczające ją do użytkowania zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ekspertyzy, certyfikaty itp.. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: - robót budowlanych niezbędnych do wymiany dźwigu windy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIFTPROJEKT Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik, Kalinowo 86, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186991,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153073,50

  • Oferta z najniższą ceną: 153073,50 / Oferta z najwyższą ceną: 207993,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.