eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie graficzne, tłumaczenie, druk i dostawa informatorów na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Warszawa: Opracowanie graficzne, tłumaczenie, druk i dostawa informatorów na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 47447 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, tłumaczenie, druk i dostawa informatorów na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest redakcja oraz opracowanie graficzne, przetłumaczenie na 5 języków (angielski, arabski, francuski, gruziński, rosyjski), skład i druk wraz z dostawą 2000 kompletów materiałów informacyjnych. Jeden komplet materiałów informacyjnych składa się z informatora w formie segregatora zawierającego część informacyjną i notesową oraz z długopisu. Budżet przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 105 000,00 zł brutto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego, tj. opracowania graficznego, składu, druku wraz z dostawą materiałów informacyjnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na opracowaniu redakcyjnym i graficznym, wykonaniu tłumaczenia na minimum jeden z języków obcych wymienionych w niniejszym zamówieniu, druku i dostawie publikacji, o wartości każdej z usług min. 90.000 zł brutto (przez jedną usługę Zamawiający rozumie sumę usług wykonanych w ramach jednej umowy). Przez publikację Zamawiający rozumie np. folder, informator, katalog, książkę, czasopismo, gazetkę, kilkustronicową broszurę informacyjną. Uwaga: Zamawiający za publikację nie uznaje ulotek reklamowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: a) co najmniej 1 osobą proponowaną jako kierownik projektu - posiadającą doświadczenie, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała realizacją minimum 3 usług, w skład których wchodziło opracowanie redakcyjne i graficzne publikacji; b) co najmniej 1 osobą proponowaną jako grafik - posiadającą doświadczenie w projektowaniu graficznym, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała projekt graficzny minimum 3 publikacji; c) co najmniej 1 osobą proponowaną jako redaktor - posiadającą doświadczenie w zakresie opracowywania redakcyjnego tekstów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracowała minimum 15 tekstów, które zostały wydane w publikacjach. Uwaga: Zamawiający za tekst uznaje publikację o minimalnej liczbie znaków w liczbie 3 tys. (ze spacjami); d) co najmniej 1 osobą - tłumaczem z języka angielskiego - posiadającą doświadczenie w tłumaczeniu tekstów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przetłumaczyła na język angielski: - minimum 15 tekstów o minimalnej liczbie znaków w liczbie 3 tys. (ze spacjami) każdy lub - co najmniej 1 dokument piśmienniczy w postaci publikacji wielostronicowej. e) co najmniej 1 osobą - tłumaczem z języka arabskiego - posiadającą doświadczenie w tłumaczeniu tekstów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przetłumaczyła na język arabski: - minimum 15 tekstów o minimalnej liczbie znaków w liczbie 3 tys. (ze spacjami) każdy lub - co najmniej 1 dokument piśmienniczy w postaci publikacji wielostronicowej. f) co najmniej 1 osobą - tłumaczem z języka francuskiego posiadającą doświadczenie w tłumaczeniu tekstów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przetłumaczyła na język francuski: - minimum 15 tekstów o minimalnej liczbie znaków w liczbie 3 tys. (ze spacjami) każdy lub - co najmniej 1 dokument piśmienniczy w postaci publikacji wielostronicowej. g) co najmniej 1 osobą - tłumaczem z języka gruzińskiego posiadającą doświadczenie w tłumaczeniu tekstów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przetłumaczyła na język gruziński: - minimum 15 tekstów o minimalnej liczbie znaków w liczbie 3 tys. (ze spacjami) każdy lub - co najmniej 1 dokument piśmienniczy w postaci publikacji wielostronicowej. h) co najmniej 1 osobą - tłumaczem z języka rosyjskiego posiadającą doświadczenie w tłumaczeniu tekstów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przetłumaczyła na język rosyjski: - minimum 15 tekstów o minimalnej liczbie znaków w liczbie 3 tys. (ze spacjami) każdy lub - co najmniej 1 dokument piśmienniczy w postaci publikacji wielostronicowej. Przez publikację zamawiający rozumie np. folder, informator, katalog, książkę, czasopismo, gazetkę, kilku stronicową broszurę informacyjną. Uwaga: Zamawiający za publikację nie uznaje ulotek reklamowych. UWAGA: Zamawiający dopuszcza wskazanie tego samego tłumacza wykonującego tłumaczenia w więcej niż jednym języku. W takim przypadku tłumacz musi posiadać doświadczenie w tłumaczeniu tekstów wymaganym dla każdego z tłumaczeń które będzie wykonywał w ramach zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadkach gdy: a) gdy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy z przyczyn dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron Umowy, b) gdy nastąpi opóźnienie w otrzymaniu decyzji o uruchomieniu środków z rezerwy celowej budżetu państwa na realizację projektów skutkujące brakiem możliwości wykonania zamówienia w terminie, c) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty itp.), a dotyczących terminu podpisania umowy, uniemożliwiającego zakończenie w dniu wskazanym w ofercie Wykonawcy realizację przedmiotu zamówienia, d) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia. 2) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno - organizacyjnej Wykonawcy; 3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 4) zmiany stron w umowie wynikające ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego. 5) zmiany w zakresie personelu Wykonawcy, które mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, przy czym osoba, która będzie zastępowała dotychczasowego członka personelu wykonującego przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej takie same kwalifikacje jak osoba pierwotnie wskazana w ofercie Wykonawcy. Zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy. 6) zmiany w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Koszykowa 16 00-564 Warszawa; pokój nr 60.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 12:00, miejsce: miejsce: Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Koszykowa 16 00-564 Warszawa kancelaria ogólna - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu nr 2/14/EFU Pierwsze kroki w Polsce II- praktyczny informator dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy w Polsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców Program Roczny 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.