eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa maszyn i urządzeń dla Laboratorium Transportowego Dozoru Technicznego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Warszawa: Dostawa maszyn i urządzeń dla Laboratorium Transportowego Dozoru Technicznego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 47439 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn i urządzeń dla Laboratorium Transportowego Dozoru Technicznego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą maszyn i urządzeń do badań dla Laboratorium TDT w Krakowie oraz ich instalacja i uruchomienie w wybranym przez Zamawiającego pomieszczeniu. Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych maszyn i urządzeń. Oferowane maszyny i urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie nazwy: producenta, modelu, typu. Z zestawienia musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje, czy jest to produkt dokładnie spełniający wymagania opisu przedmiotu zamówienia. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach wyższych, lecz nie gorszych, od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wraz z maszynami i urządzeniami dostarczyć instrukcję ich obsługi w języku polskim. Jeżeli którekolwiek pozycje są klasyfikowane jako niebezpieczne lub wymagają specjalnego użytkowania, w ofercie musi zostać podana pełna informacja na powyższy temat wraz z oznaczeniami bezpieczeństwa. Maszyny i urządzenia, które są zasilane z sieci elektrycznej muszą być zgodne z polskimi tandardami tj. napięcie 230 Volt, 50 Hz, prąd jednofazowy.Wykonawca zapewnia oznakowanie symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 21 sierpnia 2007 oku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1089). Wykonawca ma zagwarantować poprawną pracę i niezawodne działanie maszyn i urządzeń raz dostarczyć pisemną gwarancję zgodnie z zapisami SIWZ. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych przez okres 5 lat od daty dostawy. Zgłoszenie do naprawy gwarancyjnej będą wykonywane przez upoważnionych pracowników TDT za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Wykonawca zapewni czas realizacji naprawy do 14 dni roboczych liczony od daty przyjęcia zgłoszenia do serwisu. W przypadku przestoju z powodu naprawy, dłuższego niż 14 dni roboczych gwarancja ulega przedłużeniu o czas przestoju. Wymagana minimalna gwarancja to : 12 miesięcy dla każdej części zamówienia od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usunięcie wad prawnych i fizycznych przedmiotu zamówienia w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu. Koszty transportu maszyn i urządzeń na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz koszty montażu, uruchomienia, podłączenia, przeszkolenia pracowników ponosi Wykonawca godnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Maszyny i urządzenia należy dostarczyć na adres : Laboratorium TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków. Telefon kontaktowy: Laboratorium TDT nr + 48 728 333 188..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.40.00-8, 43.81.20.00-8, 33.11.10.00-1, 38.65.33.00-0, 31.12.70.00-2, 42.34.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 , 44 piętro, pok.64 - osobiście.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 , 44 piętro, pok.75 - osobiście, pocztą kurierską.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szlifierkia do płaszczyzn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa szlifierki do płaszczyzn - szt. 1, Maksymalna odległość osi wrzeciona od stołu min 350mm Dokładność szlifowania min.0,01mm Minimalna długość szlifowania - 450mm Minimalna szerokość szlifowania - 200mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Piła taśmowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalna szerokość cięcia 420mm Mocowanie umożliwiające cięcie pod kątem zakres minimum od 0-45o Regulacja prędkości posuwu taśmy tnącej minimum 20-80m min Układ doprowadzania cieczy chłodząco-smarującej Dostawa do Laboratorium TDT i wyładunek do warsztatu znajdującego się na parterze budynku. Uruchomienie urządzenia w Laboratorium. Instrukcja obsługi w języku polskim Certyfikat zgodności CE Gwarancja minimum 12 miesiące od daty dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat RTG do zastosowań przemysłowych, Wywoływarka klisz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG do zastosowań przemysłowych - 1 szt. umożliwiający pracę zgodnie z normą PN-EN 444:1998 - napięcie w zakresie min. 25-200kV - maksymalne napięcie 300kV - moc min. 900W - lampa ceramiczno metalowa z filtrem Be - wielkość ogniska maks. 3mm wg EN12543 - kąt wiązki promieniowania 40x60 - maksymalna waga lampy 30kg - chłodzenie powietrzem - temperatura pracy od -20 do + 60 st. C - możliwość pracy ciągłej przy maksymalnej mocy w temp. 30 st. C 2.Wywoływarka klisz - Wywoływarka automatyczna do przemysłowych błon radiograficznych - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-0, 38.65.33.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: UPS do spektrometru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UPS do spektrometru - 1 szt.Moc nie mniejsza niż 5kVA Częstotliwość 50 Hz Napięcie 230V Podwójne przetwarzanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Piec komorowy - oporowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piec komorowy - oporowy - 1 szt.możliwość przeprowadzania obróbki cieplnej: hartowania, odpuszczania, normalizacji, podgrzewania - temperatura maksymalna min. 1250oC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.34.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.