eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Gdańsk: Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 47426 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 13 10, faks +48 58 347 28 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 1: Akcesoria laboratoryjne, wyroby szklane Cz.2: Pierwiastki chemiczne Cz. 3: Odczynniki chemiczne Cz. 4: Akcesoria laboratoryjne, wyroby szklane.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.79.30.00-5, 24.96.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, pok. 103c.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2016 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, pok. 103c.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Półmaska filtrująca z zaworem wydechowym, kl. FFP2-10 szt. 2.Zlewka niska szklana 25ml wysokość 50 mm-10 szt. 3.Zlewka niska szklana 1000ml wysokość 145 mm-10 szt. 4.Zlewka niska szklana 3000ml wysokość 210 mm-3 szt. 5.Gruszka do pipet kauczukowa 35 ml, otwór o śr. 6,3mm-2 szt. 6.Vialki snapowane szklane, przezroczyste 3ml śr.18mm, wys 30 mm-200 szt. 7.Vialki snapowane szklane, przezroczyste 20ml śr. 26mm, wys.55 mm-200 szt. 8.Pojemniki LDPE 2,5 ml śr. 14,0 mm wys. 31,5 mm-200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.79.30.00-5, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Krzem kawałki < 3 cm 99.9999% 100g-1 op. 2 Ołów granulki do 3 mm 99.9% 250g-1 op. 3 Miedź proszek, sferyczne ziarna < 0.1 mm 99.9%, tlen: < 0.1% 100 g-1 op. 4 Miedź folia, gr. 0.25 mm 99.9999% 50x50 mm-1 op. 5 Gadolin kawałki =< 2 cm 99.9% 10g op. 1 6 Stront granulki < 2 cm 99% 5g op. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.79.30.00-5, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Hydriodic acid 57% in H2O-50 ml 2.Methylamine solution 33% in EtOH-250 ml 3.Lead(II) iodide 99% (50 g)-1 op. 4.Lead(II) chloride 98% (250 g)-1 op. 5.Hellmanex-1000 ml 6.Aceton 99%-2500 ml 7.Izopropanol 99%-5000 ml 8.Hcl 0.1N, 0.1M-5000 ml 9.Kwas azotowy 10%-5000 ml 10.Eter dietylowy-1000 ml 11.N,N-dimetyloformamid-1000 ml 12.Etanol, 99%-1000 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.79.30.00-5, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Statyw do probówek szt. 1 2 Zlewka szklana niska z wylewem (nie gorsze niż Simax) 100 ml szt. 5 3 Zlewka szklana niska z wylewem (nie gorsze niż Simax), 250 ml szt. 5 4 Zlewka szklana niska z wylewem (nie gorsze niż Simax), 50 ml szt. 5 5 Kolba Erlenmeyera z szeroką szyjką (nie gorsze niż Simax) 100 ml szt. 5 6 Kolba Erlenmeyera z szeroką szyjką (nie gorsze niż Simax), 250 ml szt. 5 7 Kolba stożkowa z nakrętką GL (nie gorsze niż Simax),100 ml szt. 2 8 Krystalizator z wylewem, (nie gorsze niż Simax), 90 ml szt. 2 9 Parownica szklana płaskodenna, (nie gorsze niż Simax), 60 ml szt. 2 10 Naczynie do wyżarzania porcelanowe, głębokie, 64 ml szt. 3 11 Łódeczka wagowa PS, 500 szt, 25 ml szt. 1 12 Naczynko PP z pokrywką, 20 ml szt. 3 13 Naczynko PP z pokrywką, 60 ml szt. 3 14 Szalka Petriego szklana, (nie gorsze niż Simax), 50/12 szt. 5 15 Szalka Petriego szklana, (nie gorsze niż Simax), 80/15 szt. 5 16 Lejek szklany kąt 60, (nie gorsze niż Simax), 75/9/75 szt. 2 17 Lejek szklany kąt 60, (nie gorsze niż Simax) 100/12/100 szt. 2 18 Kosz metalowy prostokątny, materiał - stal ocynowana, wym.: 150x150x150 mm szt. 1 19 Bibuła filtracyjna do standardowych zastosowań 122, 100 mm 3 20 Bibuła filtracyjna do standardowych zastosowań 600, 100 mm 3 21 Sączek do analiz ilościowych, filtracja średnio szybka, 70 mm 5 22 Pinceta o tępych końcach (PTFE) szt. 1 23 Łyżeczka Poly szt. 1 24 Mikroszpatułka dwustronna (stal nierdzewna) szt. 2 25 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, rozm. L para 100 26 Bagietka szklana szt. 10 27 Kolba okrągłodenna z krótka szyjką szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.79.30.00-5, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.