eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz innych elementów ulicznych do Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie (Przetarg 7/D/2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Poznań: Dostawa znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz innych elementów ulicznych do Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie (Przetarg 7/D/2012)
Numer ogłoszenia: 474200 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.poznan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz innych elementów ulicznych do Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie (Przetarg 7/D/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest zakup znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz innych elementów ulicznych wraz z dostawą do Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie: Zadanie I - znaki drogowe pionowe wraz z uchwytami uniwersalnymi, Zadanie II - bariery drogowe ochronne, Zadanie III - rury ocynkowane do znaków drogowych, Zadanie IV - żelbetowe uliczne kratki ściekowe Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9, 34.92.81.10-2, 34.92.84.60-0, 44.47.00.00-5, 28.81.42.50-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty na załączonym druku należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł. Obowiązuje zasada zaokrąglania w górę liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38 . Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT. 2. Formularz cenowy dla Zadania nr na załączonym druku

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, V piętro, pokój 508.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, V piętro, pokój 508.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - znaki drogowe pionowe wraz z uchwytami uniwersalnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znaki ostrzegawcze A-7 folia typu szt. 26 Znaki informacyjne D-6 folia typu 2 szt. 24 Znaki zakazu B folia typu 2 szt. 4 Znaki ostrzegawcze A szt. 22 Znaki zakazu B szt. 42 Znaki nakazu C szt. 3 Znaki informacyjne D szt. 35 Tabliczki do znaków drogowych T-16 /Straż/ szt. 2 Tabliczki do znaków drogowych T /piesi/ szt. 4 Tabliczki do znaków drogowych T-1 /1,1km/ szt. 1 Tabliczki do znaków drogowych T-2 (puste) szt. 8 Tabliczki do znaków drogowych T-2 /0,6km/ szt. 1 Tabliczki do znaków drogowych T-2 /0,9km/ szt. 2 Tabliczki do znaków drogowych T-2 /1,3km/ szt. 2 Tabliczki do znaków drogowych T-2 /9,3km/ szt. 1 Tabliczki do znaków drogowych T-3 /koniec/ szt. 4 Tabliczki do znaków drogowych T-6 (puste) szt. 4 Tabliczki do znaków drogowych T-25a dł 600mm szt. 6 Tabliczki do znaków drogowych T-6 wg wykazu szt. 7 Drogowskaz w kształcie strzały E-4 szt. 28 Tablica miejscowości E-17a szt. 15 Tablica koniec miejscowości E-18a szt. 5 Tablica kierunkowa E-2a szt. 1 Granica obszaru administracyjnego F-3 szt. 45 Słupki wskaźnikowe G-1a szt. 1 Słupki wskaźnikowe G-1b szt. 1 Słupki wskaźnikowe G-1c szt. 1 Tablice prowadzące U-3b /1,8m/ szt. 2 Tablica prowadząca U-3b /2,4m/ szt. 1 Tablica prowadząca U-3c /3,0m/ szt. 1 Słupek przeszkodowu U-5a pylon szt. 2 Lustro drogowe U-18a 800mm szt. 7 Folia odblaskowa czerwona mb 5 Folia czarna mb 5. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - bariery drogowe ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bariera wygrodzeniowa z rury 2`` z poręczą dł. modułu 2,0 m szt. 15. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.81.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III - rury ocynkowane do znaków drogowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rury do znaków drogowych ocynkowane 2`` o gr. ścianki min. 3,2mm dł. 7m szt. 63 2 Rury do znaków drogowych ocynkowane 2,5`` o gr. Ścianki min. 3,2mm dł. 7m szt. 20 3 Kapsle metalowe na rurę 2`` szt. 800 4 Kapsle metalowe na rurę 2,5`` szt. 50. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.60-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV - Żelbetowe uliczne kratki ściekowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żelbetowe uliczne kratki ściekowe D-400, szt. 20. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.47.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.