eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokietnica › Przebudowa ulicy Poznańskiej w miejscowości Starzyny oraz ulicy Trakt Napoleoński w miejscowości Rokietnica. Przebudowa nawierzchni istniejącego pasa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Leśna w Rokietnicy. Przebudowa ulic Wesołej, Przyjemnej, Jasnej wraz z kanalizacją deszczową w Rokietnicy gm. Rokietnica. Oś. Spokojne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Rokietnica: Przebudowa ulicy Poznańskiej w miejscowości Starzyny oraz ulicy Trakt Napoleoński w miejscowości Rokietnica. Przebudowa nawierzchni istniejącego pasa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Leśna w Rokietnicy. Przebudowa ulic Wesołej, Przyjemnej, Jasnej wraz z kanalizacją deszczową w Rokietnicy gm. Rokietnica. Oś. Spokojne
Numer ogłoszenia: 47418 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokietnica , ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, tel. 061 8145251-2 w. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokietnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Poznańskiej w miejscowości Starzyny oraz ulicy Trakt Napoleoński w miejscowości Rokietnica. Przebudowa nawierzchni istniejącego pasa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Leśna w Rokietnicy. Przebudowa ulic Wesołej, Przyjemnej, Jasnej wraz z kanalizacją deszczową w Rokietnicy gm. Rokietnica. Oś. Spokojne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 3 części. Część 1 zamówienia pn. Przebudowa ulicy Poznańskiej w miejscowości Starzyny oraz ulicy Trakt Napoleoński w miejscowości Rokietnica.(Etap I i II od km 0,669-km 2+113,28), która będzie obejmować: - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 7 m, - odwodnienie drogi poprzez kanalizacje deszczową, - budowę chodnika o szerokości 2m o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę ścieżki rowerowej o szerokości 2,5 m o nawierzchni bitumicznej, - budowę oświetlenia ulicznego na całej długości drogi, w którym należy zastosować elektroniczne stateczniki realizujące zmianę mocy opraw, - budowę skrzyżowania typu rondo z ul. Szkolną (częściowo zlokalizowanego w pasie drogi gminnej). - budowę zjazdów do działek, - oznakowanie drogi, - przebudowę kolizji w branżach: telekomunikacyjnej, elektroenergetycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej. Część 2 zamówienia pn. Przebudowa nawierzchni istniejącego pasa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Leśna w Rokietnicy. która będzie obejmować: - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5m, - odwodnienie drogi poprzez ułożenie koryt betonowych, - przepust z rur PCV o średnicy 600 mm, - budowa progów zwalniających, - istniejące skrzyżowania i zjazdy utwardzone w obrębie granic działki drogowej, - oznakowanie drogi, - regulacja zasuw wodociągowych, studni kanalizacji teletechnicznej oraz wysokości pokryw studni kanalizacyjnych. Część 3 zamówienia pn. Przebudowa ulic Wesołej, Przyjemnej, Jasnej wraz z kanalizacją deszczowa w Rokietnicy gm. Rokietnica. Oś. Spokojne. Etap 1 Budowa kanalizacji deszczowej, która będzie obejmować: - wykonanie kanalizacji deszczowej o średnicy 300,400mm wraz ze studniami betonowymi o średnicy 1000 mm, - wpusty deszczowe betonowe z osadnikami wraz z przykanalikami, - zbiornik retencyjny podziemny z rury PEHD o średnicy 1500mm, poj. 70,6m3 - studnia betonowa o średnicy 1,2m S3 bez wyposażenia w regulator przepływu, - przepompownia ścieków deszczowych wraz z rurociągiem tłocznym PEHD o średnicy 160 mm, - drenaż z PEHD o średnicy 110 mm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.24-4, 45.23.21.30-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium : - dla części 1 zamówienia w wysokości 100.000 PLN - dla części 2 zamówienia w wysokości 5.000 PLN - dla części 3 zamówienia w wysokości 5.000 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 26 lutego 2013 roku do godz. 09:00 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Rokietnicy: Nr rachunku: 19 9043 1041 3041 0023 9110 0028. Wadium wpłacone na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację: Dla części 1. Przebudowa ulicy Trakt Napoleoński. Dla części 2. Przebudowa ulicy Leśnej. Dla części 3. Budowa Oś Sportowe. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunek Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego) a nie datę dokonania polecenia przelewu, zgodnie z art.454 Kodeksu cywilnego. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, w osobnym opakowaniu ( z opisem wadium i określeniem przedmiotu postępowania) wraz z ofertą przetargową. Z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Temu wykonawcy zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia o treści zgodnej z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 2 roboty polegające na: - dla części 1 zamówienia - budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto każda. - dla części 2 zamówienia -budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda. - dla części 3 zamówienia - budowie kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia o tresci zgodnej z załącznikem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: -- dla części 1 zamówienia - wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika (kierowników) budowy posiadającego co najmniej 1 roczną praktykę zawodową oraz stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - telekomunikacyjnej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych) - dla części 2 zamówienia - wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej, - dla części 3 zamówienia - wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Do oferty Wykonawca składa oświadczenie w formie wykazu (zgodnego z treścią załącznika nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca: - dla części nr 1 zamówienia- wykaże, ż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min.3.000.000 zł. - dla części 2 zamówienia - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku Wykonawca potwierdza oświadczeniem, (zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ). -dla części 3 zamówienia - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku wykonawca potwierdza oświadczeniem zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny z trescią załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6 SIWZ. 3.) Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia - do cz.1 zamówienia. do 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji może nastąpić tylko za zgodą zamawiającego w przypadku : - warunków pogodowych, które uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy, -wystąpienia zamówień dodatkowych, od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy. - przyczyn spowodowanych przez Zamawiającego, osoby trzecie lub organy władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy - wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno- prawne, -stwierdzone zostaną w czasie wykonywania prac błędy w dokumentacji, których poprawienie uzależnia prawidłowe zakończenie inwestycji. 3. Zmiany umowy w formie aneksu do umowy są również możliwe w przypadkach, w których nastąpiła: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT. - W takiej sytuacji do rozliczenia przyjęta zostanie kwota netto i naliczony podatek VAT wg obowiązujących przepisów. Jeżeli wzrost stawki VAT nastąpi po terminie realizacji przewidzianym w §3, a wykonawca w wyniku zawinionego opóźnienia zobowiązany będzie naliczyć wyższą stawkę VAT koszty wzrostu wartości umowy obciążają Wykonawcę. - zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego, - zmiana kierowników budowy/robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rokietnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokietnicy, ul. Golęcińska 1 62-090 Rokietnica Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokietnicy ul. Golęcińska 1 62-090 Rokietnica Sekretariat - pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych śrrodków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wymagana jest do części nr 1 Zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ulic Wesołej, Przyjemnej, Jasnej wraz z kanalizacją deszczową w Rokietnicy gm. Rokietnica Oś. Spokojne.(Etap I Budowa kanalizacji deszczowej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji deszczowej, która będzie obejmować: - wykonanie kanalizacji deszczowej o średnicy 300,400mm wraz ze studniami betonowymi o średnicy 1000 mm, - wpusty deszczowe betonowe z osadnikami wraz z przykanalikami, - zbiornik retencyjny podziemny z rury PEHD o średnicy 1500mm, poj. 70,6m3 - studnia betonowa o średnicy 1,2m S3 bez wyposażenia w regulator przepływu, - przepompownia ścieków deszczowych wraz z rurociągiem tłocznym PEHD o średnicy 160 mm, - drenaż z PEHD o średnicy 110 mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.