eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › kompleksowa wymiana stolarki okiennej w liczbie 1239 sztuk okien o wymiarach niestandardowych



Ogłoszenie z dnia 2006-09-12

POZYCJA 47411

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: kompleksowa wymiana stolarki okiennej w liczbie 1239 sztuk okien o wymiarach niestandardowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: Jolanta Iwanowska - procedury zamówień publicznych, Krzysztof Peczyński - przedmiot zamówienia, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6945915, 022 6945366, fax 022 6944552, 8279009, e-mail: Jolanta.Iwanowska@mofnet.gov.pl, Krzysztof.Peczyński@mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mf.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa wymiana stolarki okiennej w liczbie 1239 sztuk okien o wymiarach niestandardowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ministerstwo Finansów, Warszawa, ul. Świętokrzyska 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na aluminiową w gmachu Ministerstwa Finansów dotyczy 1239 sztuk okien niestandardowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ww. ustawy i warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kompleksowa wymiana stolarki okiennej w Ministerstwie Finansów w latach 2006/2007. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 12.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykonali co najmniej 2 roboty minimum o wartości 400 000 dla każdej z robót jednorazowej wymiany, co najmniej 200 sztuk okien (dotyczy stolarki aluminiowej) w czynnych obiektach, przy czym jedna robota w obiekcie użyteczności publicznej, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz przynależą do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa (dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 2 mln złotych (słownie: dwa miliony złotych), b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 tysięcy złotych (słowie: dwieście tysięcy złotych). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniana ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których Zamawiający wymaga w rozdziale IV Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań z art. 22 ustawy, 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer 5 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, 6 kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia, 7 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, 8 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (dotyczy stalarki okiennej aluminiowej) z podaniem ich wartości i ilości oraz daty i miejsca wykonania, w tym minimum 2 roboty jednorazowej WYMIANY co najmniej 200 szt. okien w czynnych obiektach, przy czym jedna w obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 9 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł (słownie: dwa miliony złotych) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, 10 polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 tys. zł (słownie: dwieście tysięcy zł). 11 Wykaz nazwisk osób, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień. 12 Ogólne Warunki Umowy, podpisane przez Wykonawcę 13 Potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty). 14 Kosztorys ofertowy uproszczony, opis sposobu wykonania zamówienia (organizacja robót gwarantująca sprawne i terminowe wykonanie zamówienia, minimalizująca utrudnienia), wstępny harmonogram realizacji. W kosztorysie ofertowym muszą być uwzględnione ceny materiałów, które posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty. 15 Aprobaty techniczne, oświadczenie o zgodności technicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92, poz. 881) i ustawą o systemie zgodności (Dz. U. Nr 204, poz. 2087) i przepisach wykonawczych na materiały przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania a w szczególności niżej wymienione dokumenty wymienione w Specyfikacji technicznej: ­ kompletne aprobaty techniczne na proponowane systemy stolarki aluminiowej (nie dopuszcza się konstrukcji aluminiowych od dwóch różnych właścicieli systemu), dopuszczające do ich stosowania w budownictwie (dla każdej grupy materiałowej oddzielnie) i spełniające warunki dla: ­ drzwi balkonowe grupa materiałowa 2.1 o gr. profilu skrzydła i słupka większy 70 mm (przy wysokości powyżej 2.80 m Ix większy = 75 cm (4) ­ okna grupa materiałowa 1.0 o gr. profilu skrzydła i słupka większy 70 mm ­ naroża zagniatane z zastosowaniem wkładek usztywniających zalewanych, ­ instrukcję montażu i użytkowania wraz ze sposobem mocowania i pokazanymi punktami zamocowania ­ kompletne aprobaty techniczne dopuszczające okucia okienne do stosowania w budownictwie spełniające warunki; ­ okucia rozwierane (skrzydła lewe) i rozwieralno - uchylne (skrzydła prawe), ­ posiadające funkcję rozszczelnienia, ­ posiadające funkcję ogranicznika otwarcia z hamulcem ciernym, ­ posiadające blokadą otwarcia dla klamki w złym położeniu, ­ posiadające możliwość regulacji docisku skrzydła do ościeżnicy (także po stronie zawiasów), ­ posiadające zabezpieczenie przed zamknięciem przez przeciąg, ­ posiadające rozwiązania antywłamaniowe (do okien typu P2) ­ dokumenty potwierdzające spełnienie przez szyby zwykłe (przy tej samej budowie) niżej wymienionych wymagań: ­ szyby zespolone jednokomorowe wykonane ze szkła typu float bezbarwny z powłoką miękką ­ współczynnik przenikalności cieplnej Umniejszy =1,1 W/m kw.K ­ współ. przenikalności akustycznej Rw większy=36 db ­ dokumenty potwierdzające spełnienie przez szyby P2 (przy tej samej budowie) niżej wymienionych wymagań: ­ szyby zespolone jednokomorowe wykonane ze szkła typu float bezbarwny z powłoką miękką, ­ współczynnik przenikalności cieplnej Umniejszy =1,1 W/m kw.K, ­ współ. przenikalności akustycznej Rw większy =36 db, ­ rozwiązanie konstrukcyjne systemowe skrzydło w skrzydle potwierdzone przez konstruktora danego systemu, ­ dokument potwierdzający możliwość zastosowania proponowanego systemu do konstrukcji wysokich występujących w zamówieniu, ­ rysunki konstrukcyjne poszczególnych okien (pogrupowanych, jak w pkt 5.2.4 Specyfikacji technicznej) z zaznaczonymi symbolami profili i uszczelek pokazanych w Aprobacie technicznej; dla ślusarki przekraczającej gabaryty wymienione w Aprobacie technicznej potwierdzone przez uprawnionego konstruktora, ­ przedstawienia rozwiązania systemowego wykonania obróbek blacharskich okien, wykonanych zgodnie z zapisem w pkt 5.2.3 Specyfikacji technicznej, ­ dokument autoryzacji od producenta konstrukcji aluminiowych proponowanego systemu, ­ inne dokumenty potwierdzające spełnienie stawianych powyżej wymagań technicznych (szyby, okucia, system oddymiania).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl, lub Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12 pok. 1203. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2006 godzina 10:00 - siedziba zamawiającego, Warszawa ul. Świętorzyska 12 sala 1049. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.10.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, Warszawa ul. Świętokrzyska 12 sala 3163.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.