Ogłoszenie z dnia 2006-09-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: kompleksowa wymiana stolarki okiennej w liczbie 1239 sztuk okien o wymiarach niestandardowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: Jolanta Iwanowska - procedury zamówień publicznych, Krzysztof Peczyński - przedmiot zamówienia, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6945915, 022 6945366, fax 022 6944552, 8279009, e-mail: Jolanta.Iwanowska@mofnet.gov.pl, Krzysztof.Peczyński@mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mf.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa wymiana stolarki okiennej w liczbie 1239 sztuk okien o wymiarach niestandardowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ministerstwo Finansów, Warszawa, ul. Świętokrzyska 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na aluminiową w gmachu Ministerstwa Finansów dotyczy 1239 sztuk okien niestandardowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ww. ustawy i warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kompleksowa wymiana stolarki okiennej w Ministerstwie Finansów w latach 2006/2007. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 12.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykonali co najmniej 2 roboty minimum o wartości 400 000 dla każdej z robót jednorazowej wymiany, co najmniej 200 sztuk okien (dotyczy stolarki aluminiowej) w czynnych obiektach, przy czym jedna robota w obiekcie użyteczności publicznej, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz przynależą do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa (dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 2 mln złotych (słownie: dwa miliony złotych), b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 tysięcy złotych (słowie: dwieście tysięcy złotych). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniana ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których Zamawiający wymaga w rozdziale IV Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań z art. 22 ustawy, 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer 5 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, 6 kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia, 7 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, 8 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (dotyczy stalarki okiennej aluminiowej) z podaniem ich wartości i ilości oraz daty i miejsca wykonania, w tym minimum 2 roboty jednorazowej WYMIANY co najmniej 200 szt. okien w czynnych obiektach, przy czym jedna w obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 9 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł (słownie: dwa miliony złotych) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, 10 polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 tys. zł (słownie: dwieście tysięcy zł). 11 Wykaz nazwisk osób, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień. 12 Ogólne Warunki Umowy, podpisane przez Wykonawcę 13 Potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty). 14 Kosztorys ofertowy uproszczony, opis sposobu wykonania zamówienia (organizacja robót gwarantująca sprawne i terminowe wykonanie zamówienia, minimalizująca utrudnienia), wstępny harmonogram realizacji. W kosztorysie ofertowym muszą być uwzględnione ceny materiałów, które posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty. 15 Aprobaty techniczne, oświadczenie o zgodności technicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92, poz. 881) i ustawą o systemie zgodności (Dz. U. Nr 204, poz. 2087) i przepisach wykonawczych na materiały przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania a w szczególności niżej wymienione dokumenty wymienione w Specyfikacji technicznej: kompletne aprobaty techniczne na proponowane systemy stolarki aluminiowej (nie dopuszcza się konstrukcji aluminiowych od dwóch różnych właścicieli systemu), dopuszczające do ich stosowania w budownictwie (dla każdej grupy materiałowej oddzielnie) i spełniające warunki dla: drzwi balkonowe grupa materiałowa 2.1 o gr. profilu skrzydła i słupka większy 70 mm (przy wysokości powyżej 2.80 m Ix większy = 75 cm (4) okna grupa materiałowa 1.0 o gr. profilu skrzydła i słupka większy 70 mm naroża zagniatane z zastosowaniem wkładek usztywniających zalewanych, instrukcję montażu i użytkowania wraz ze sposobem mocowania i pokazanymi punktami zamocowania kompletne aprobaty techniczne dopuszczające okucia okienne do stosowania w budownictwie spełniające warunki; okucia rozwierane (skrzydła lewe) i rozwieralno - uchylne (skrzydła prawe), posiadające funkcję rozszczelnienia, posiadające funkcję ogranicznika otwarcia z hamulcem ciernym, posiadające blokadą otwarcia dla klamki w złym położeniu, posiadające możliwość regulacji docisku skrzydła do ościeżnicy (także po stronie zawiasów), posiadające zabezpieczenie przed zamknięciem przez przeciąg, posiadające rozwiązania antywłamaniowe (do okien typu P2) dokumenty potwierdzające spełnienie przez szyby zwykłe (przy tej samej budowie) niżej wymienionych wymagań: szyby zespolone jednokomorowe wykonane ze szkła typu float bezbarwny z powłoką miękką współczynnik przenikalności cieplnej Umniejszy =1,1 W/m kw.K współ. przenikalności akustycznej Rw większy=36 db dokumenty potwierdzające spełnienie przez szyby P2 (przy tej samej budowie) niżej wymienionych wymagań: szyby zespolone jednokomorowe wykonane ze szkła typu float bezbarwny z powłoką miękką, współczynnik przenikalności cieplnej Umniejszy =1,1 W/m kw.K, współ. przenikalności akustycznej Rw większy =36 db, rozwiązanie konstrukcyjne systemowe skrzydło w skrzydle potwierdzone przez konstruktora danego systemu, dokument potwierdzający możliwość zastosowania proponowanego systemu do konstrukcji wysokich występujących w zamówieniu, rysunki konstrukcyjne poszczególnych okien (pogrupowanych, jak w pkt 5.2.4 Specyfikacji technicznej) z zaznaczonymi symbolami profili i uszczelek pokazanych w Aprobacie technicznej; dla ślusarki przekraczającej gabaryty wymienione w Aprobacie technicznej potwierdzone przez uprawnionego konstruktora, przedstawienia rozwiązania systemowego wykonania obróbek blacharskich okien, wykonanych zgodnie z zapisem w pkt 5.2.3 Specyfikacji technicznej, dokument autoryzacji od producenta konstrukcji aluminiowych proponowanego systemu, inne dokumenty potwierdzające spełnienie stawianych powyżej wymagań technicznych (szyby, okucia, system oddymiania).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl, lub Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12 pok. 1203. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2006 godzina 10:00 - siedziba zamawiającego, Warszawa ul. Świętorzyska 12 sala 1049. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.10.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, Warszawa ul. Świętokrzyska 12 sala 3163.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI CHEMICZNEJ w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Reymonta zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- Remont istniejącej elewacji (styropian z uszkodzonym tynkiem strukturalnym) wraz z wymianą obróbek blacharskich na budynkach A i B INiG-PIB w Krośnie przy ul. Armii Krajowej 3. Postępowanie powtórzone
więcej: Kładzenie zaprawy i rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.