eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej - zamówienie uzupełniające.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Radom: Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 474036 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 461100 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620471, faks 048 3620532.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są roboty budowlane określone w pierwotnej dokumentacji technicznej dotyczącej zamówienia podstawowego pn.: Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót, przekazanym Wykonawcy (przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i tj. polega na wymianie stolarki okiennej drewnianej). Wielkość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 30% wartości zamówienia podstawowego w wysokości 410.070,50 zł netto. (wartość zamówienia podstawowego ustalona w dniu 24.09.2012 r. na podstawie kosztorysu inwestorskiego).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35 - 45.42.11.35 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Kołodziejczyk OKNA-KOŁODZIEJCZYK, oś. Mastalerze 33f, 34-451 Tylmanowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81308,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86744,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86744,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Niniejsze zamówienie stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego, znak sprawy In.III.271.14.2012 pn.: Modernizacji części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej, udzielonego w dniu 18.10.2012r., przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego była przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszonego na stronie UZP pod nr 368888-2012 w dniu 27.09.2012 r.), jest zgodne z jego przedmiotem zamówienia (polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia), nie przekracza 30% wartości zamówienia podstawowego w wysokości 410.070,50 zł netto. Powyższe przesłanki pozwalają na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z przepisami art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm.). Zgodnie z tym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki () w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy (..) robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (..), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.