eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › budowa wodociągu dla wsi Dobroszów Mały - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-12

POZYCJA 47392

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowogród Bobrzański: budowa wodociągu dla wsi Dobroszów Mały - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Nowogród Bobrzański, do kontaktów: Surman Andżelika, Pająk Marian, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3290962, fax 068 3276663, e-mail: now.bobrz.um@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): now.bobrz.um@post.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, Surman Andżelika, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 329 09 62, fax 068 327 66 63. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowgrodzie Bobrzańskim, Surman Andżelika, Pająk Marian, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 329 09 62, fax 068 327 66 63, bip.nowogrodbobrz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, Surman Andżelika, Pająk Marian, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzańśki, woj. lubuskie, tel. 068 329 09 62, fax 068 327 66 63. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wodociągu dla wsi Dobroszów Mały - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dobroszów Mały, gm. Nowogród Bobrzański. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie wodociągu dla wsi Dobroszów Mały - etap I długość sieci przesyłowej dla I etapu = 4072,5 mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z poź. zmianami) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - rurociągi z rur PE 100 o śr. zew. 40 mm - 184,5 mb - rurociagi z rur PE 100 o śr. zew. 50 mm - 79,5 mb - rurociagi z rur PE 100 o śr. zew. 90 mm - 599,5 mb - rurociagi z rur PE 100 o śr. zew. 110 mm - 108,0 mb - rurociągi z rur PE 100 o śr. zew. 125 mb - 3101,0 mb - hydranty pożarowe nadziemne o śr. 800 mmm - 7,0 szt - studnia wodomierzowa nr 1 - 1 szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 50

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 10000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie moga ubiegać się, którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, - spełniają wymagania w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy pzp, - dokumenty stwierdzajace, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadaja wymagane uprawnienia, - wykaz minimum dwóch wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykone należycie, - posiadaja zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejsza nież 100% oferowanej ceny brutto, - do wykoania zamówienia zaproponują mteriały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy określony został wg formy spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunkow skutować będzie wyklczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana bedzie wyłacznie na podstawie dokumentów żądanych z pkt. 16 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załaczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania wazności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kopie: 1. Ofertę zgodna z formularzem sttanowiącym załacznik do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wypisie z działalności gospodaczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z KRK lub równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawionej nie wcześniej jak 6 m-cy przed upływem składania ofert. 6. Wykaz minimum dwóch wykonywanych w okreie 5 lat robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzająch, że roboty te zostały wykonane należycie. 7 . Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczeń, że uzyskał zgode na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, względnie wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawiony6ch nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Inforamcji banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokośc posiadanych środków finasowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany posiadać środki płynne lub możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości 100% oferowanej ceny brutto. 9. Dowód wpłacenia /wniesienia wadium. W przypadku wniesienia go w innej formie niż pieniadz oryginał dokumentu należy złożyc w pokoju nr 15 w siedzibie Zamawiającego, a do ofert załączyc kserokopie dokumentu. 10 . Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie obowiązujących cenników z rozbiciem na R, M, S. 11 . Dane kierownika lub kierowników robót wraz z jego uprawnieniami i dokumentem potwierdzającym prznależnośc do izby zawodowej Inżynierów i Techników Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowogrodbobrz.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia go w innej formie niz pienieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w pokoju nr 15 w siedzibie Zamawiającego, a do oferty załaczyć kserokopie dokumentu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.10.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Nowgrodzie Bobrzańskim, ul. Słowackiego 11, pok. nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.