eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › przebudowa ulicy 1-go Maja w Podkowie Leśnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-12

POZYCJA 47378

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grodzisk Mazowiecki: przebudowa ulicy 1-go Maja w Podkowie Leśnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, do kontaktów: Marta Strawa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7240570, fax 022 7240570, e-mail: pzd.grodzisk@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-grodziski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Marta Strawa, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. (022) 724 05 70, fax (022) 724 05 70, e-mail: pzd.grodzisk@neostrada.pl, www.powiat-grodziski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Maz. Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz S.C. ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Marta Strawa, ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. (022) 724 05 70, fax (022) 724 05 70. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy 1-go Maja w Podkowie Leśnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Podkowa Leśna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty drogowe obejmują wykonanie: str prawa od km 0+000 do km 0+150 i od km 0+722 do km 1+201, str. lewa na odc. od km 0+522 do km 1+201 robót ziemnych w liniach w granicach pasa drogowego, wymiany krawężnika na ławie betonowej z oporem , wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym dla ruchu KR-3, wykonanie, podbudowy z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 gr. 6 cm, warstwy wiążącej gr. 6 cm, chodnika i zjazdów do posesji i w ul boczne z wyłączeniem wcześniej wykonanych elementów chodnika i krawężnika i zjazdów do posesji na odc. od km 0+150 do km 0+722 po str. prawej i odc. od km 0+000 do km 0+522 po str. lewej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie frezowania, warstwy wyrównawczej i podbudowy asfaltowej na odc. od km 0+930 do km 1+201 oraz warstwy wiążącej na powierzchni 300 m2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty drogowe obejmują wykonanie: str prawa od km 0+000 do km 0+150 i od km 0+722 do km 1+201, str. lewa na odc. od km 0+522 do km 1+201 robót ziemnych w liniach w granicach pasa drogowego, wymiany krawężnika na ławie betonowej z oporem , wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym dla ruchu KR-3, wykonanie, podbudowy z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 gr. 6 cm, warstwy wiążącej gr. 6 cm, chodnika i zjazdów do posesji i w ul boczne z wyłączeniem wcześniej wykonanych elementów chodnika i krawężnika i zjazdów do posesji na odc. od km 0+150 do km 0+722 po str. prawej i odc. od km 0+000 do km 0+522 po str. lewej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie frezowania, warstwy wyrównawczej i podbudowy asfaltowej na odc. od km 0+930 do km 1+201 oraz warstwy wiążącej na powierzchni 300 m2.1.Konstrukcja do wykonania na jezdni istniejącej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-3 nie przewidziana zamówieniem, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm dla ruchu KR-3, podbudowa z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 gr 6 cm, warstw wyrównawcza z tłucznia kamiennego sortowanego 2.Konstrukcja jezdni na zjazdach w ul. boczne: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 grubość 4 cm nie przewidziana zamówieniem warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 grubość 6 cm podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego grubości 20 cm - warstwa górna grubości 8 cm o uziarnieniu do 24 mm z zamknięciem klińcem i miałem warstwa dolna grubości 12 cm o uziarnieniu 40-60 mm, 3. Konstrukcja chodnika nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4, 4. Konstrukcja zjazdów: kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego gr. 15 cm z zamknięciem powierzchni klińcem 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy 3.informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 100 000 PLN - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych - drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 5.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego -

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-grodziski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ wraz z załącznikami, dostepna bedzie na wniosek Wykonawcy po kosztach przesyłki (za zaliczeniem pocztowym). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.10.2006, godzina 11:30, Starostwo Powiatu Grodziekiego ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - sala konferencyjna (na parterze).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.