eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Realizacja usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń / kursów zawodowych w ramach aktywizacji edukacyjnej w projekcie systemowym nr POKL.07.01.01-12-023/08 pt. Poznaj swoje możliwości dzisiaj, wykorzystaj je jutro - edycja III. Projekt realizowany jest przez Gminę Miasta Bochnia/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Bochnia: Realizacja usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń / kursów zawodowych w ramach aktywizacji edukacyjnej w projekcie systemowym nr POKL.07.01.01-12-023/08 pt. Poznaj swoje możliwości dzisiaj, wykorzystaj je jutro - edycja III. Projekt realizowany jest przez Gminę Miasta Bochnia/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 473738 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni , ul. Kolejowa 14, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 615 39 10, faks 14 615 39 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsbochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń / kursów zawodowych w ramach aktywizacji edukacyjnej w projekcie systemowym nr POKL.07.01.01-12-023/08 pt. Poznaj swoje możliwości dzisiaj, wykorzystaj je jutro - edycja III. Projekt realizowany jest przez Gminę Miasta Bochnia/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje realizację usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń / kursów zawodowych w ramach aktywizacji edukacyjnej w projekcie systemowym nr POKL.07.01.01-12-023/08 pt. Poznaj swoje możliwości dzisiaj, wykorzystaj je jutro - edycja III. Projekt realizowany jest przez Gminę Miasta Bochnia/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części i obejmuje następujące szkolenia / kursy: 1) Część I - Szkolenie / Kurs operatora wózków widłowych i jezdniowych wraz z wymianą butli gazowej, 2) Część II - Szkolenie / Kurs księgowości komputerowej, 3) Część III: Szkolenie / Kurs kasy fiskalnej i fakturowania, 4) Część IV: Szkolenie / Kurs kosmetyczny - Wizaż, make up, przedłużanie rzęs 1 do 1, stylizacja, zdobienie i przedłużanie paznokci techniką żelową 3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera wzór umowy. 4. Wykonawca nie ponosi kosztów dojazdu uczestników na szkolenia / kursy, jednak zagwarantuje, aby miejsce realizacji przedmiotu zamówienia znajdowało się w odległości nie większej niż 60 km od Bochni oraz aby posiadało łatwy dojazd uczestników szkolenia / kursu komunikacją zbiorową i miejską..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wskaże w wykazie osób, że dysponuje niezbędną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym: a) Dla części I - Trener prowadzący Szkolenie / Kurs operatora wózków widłowych i jezdniowych wraz z wymianą butli gazowej musi posiadać doświadczenie w zrealizowaniu / przeprowadzeniu co najmniej 1 szkolenia z zakresu operatora wózków widłowych b) Dla części II - Trener prowadzący Szkolenie / Kurs księgowości komputerowej, musi posiadać doświadczenie w zrealizowaniu / przeprowadzeniu co najmniej 1 szkolenia z zakresu księgowości komputerowej c) Dla części III - Trener prowadzący szkolenie Szkolenie / Kurs kasy fiskalnej i fakturowania musi posiadać doświadczenie w zrealizowaniu / przeprowadzeniu co najmniej 1 szkolenia z zakresu kasy fiskalnej i fakturowania d) Dla części IV - Trener prowadzący szkolenie Szkolenie / Kurs kosmetyczny - Wizaż, makeup, przedłużanie rzęs 1 do 1,stylizacja, zdobienie i przedłużanie paznokci techniką żelową musi posiadać doświadczenie w zrealizowaniu / przeprowadzeniu co najmniej 1 szkolenia z zakresu usług kosmetycznych o tematyce obejmującej przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy możliwa będzie w szczególności w następujących przypadkach: 1) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji z części zadań, z przyczyn niezależnych od Stron; 2) zmiany poszczególnych postanowień umowy celem dostosowania ich do odpowiednich przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy; 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a. gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego; b. działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie; c. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; d. zmiany innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nieznane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje korzystne następstwa dla Zamawiającego. 4. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, ul. Kolejowa 14, 32-700 Bochnia, pok.12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bochni, ul. Kolejowa 14, 32-700 Bochnia, pok.12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest przez Gminę Miasta Bochnia/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie / Kurs operatora wózków widłowych i jezdniowych wraz z wymianą butli gazowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Liczba osób i czas trwania szkolenia / kursu: Szkolenie / Kurs obejmuje wyszkolenie maksymalnie 4 osób. Czas trwania szkolenia / kursu to 68 godzin zegarowych. b)Zakres szkolenia / kursu: obsługa wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej, bezpieczeństwo i higiena pracy przy obsłudze wózka, przepisy ogólne i dokumentacja techniczna, typy, budowa i eksploatacja wózków jezdniowych, przepisy ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem, obowiązki operatora przy obsłudze i w czasie pracy z wózkami, bezpieczna obsługa butli gazowych, praktyczna nauka jazdy i manewrowania wózkami, c) Wymagane egzaminy i dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje: egzamin państwowy przeprowadzony przez Komisję Urzędu Dozoru Technicznego zaświadczenie wydane przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzające kwalifikacje do bezterminowej obsługi wózków (dotyczy wszystkich typów wózków: jezdniowych, podnośnikowych, unoszących, naładownych), zaświadczenie o udziale / ukończeniu szkolenia / kursu wraz z LOGO UE i POKL. d) Wykonawca zapewni: salę do przeprowadzenia szkolenia / kursu, odpowiednie pomieszczenia, warunki i środowisko pracy niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych; wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe, pomoce, urządzenia, maszyny, itp., służące przeprowadzeniu szkoleń / kursów; aby część praktyczna pozwoliła na indywidualne przećwiczenie użytkowania wózków w wymaganej liczbie godzin; warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia / kursu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie / Kurs księgowości komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba osób i czas trwania szkolenia / kursu: Szkolenie / Kurs obejmuje wyszkolenie maksymalnie 4 osób. Czas trwania szkolenia / kursu to 150 godzin zegarowych. b) Zakres szkolenia / kursu: Ogólne zasady księgowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, Podstawy rachunkowości, Prawo pracy, Księga przychodów i rozchodów, Rozliczanie z ZUS i Urzędem Skarbowym, Zobowiązania podatkowe, Obsługa programu Symfonia - Moduł Finansowo - Księgowy oraz Optima. c) Wymagane egzaminy i dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje: zaświadczenie / certyfikat MEN zaświadczenie o udziale / ukończeniu szkolenia / kursu wraz z LOGO UE i POKL. d) Wykonawca zapewni: salę do przeprowadzenia szkolenia / kursu, aby zajęcia praktyczne z obsługi komputera odbywały się przy jednoosobowej obsadzie przy każdym z komputerów; aby nauka programów Symfonia i Optima odbywała się przy wykorzystaniu komputera; wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe, pomoce, urządzenia warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia / kursu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie / Kurs kasy fiskalnej i fakturowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba osób i czas trwania szkolenia / kursu: Szkolenie / Kurs obejmuje wyszkolenie maksymalnie 6 osób. Czas trwania Szkolenia / Kursu to 60 godzin zegarowych. b) Zakres szkolenia / kursu: bezpieczeństwo i higiena pracy w obiekcie handlowym, informacje techniczne dotyczące użytkowania kasy fiskalnej, regulacje prawne dotyczące stosowania kas fiskalnych, przygotowanie kasy fiskalnej do prowadzenia sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala, obowiązek dokumentowania transakcji fakturą VAT, rodzaje faktur, zasady wystawiania faktur, faktury elektroniczne, obsługa programu do fakturowania, c) Wymagane egzaminy i dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje: zaświadczenie / certyfikat MEN zaświadczenie o udziale / ukończeniu szkolenia / kursu wraz z LOGO UE i POKL. d) Wykonawca zapewni: salę do przeprowadzenia szkolenia / kursu aby zajęcia praktyczne z obsługi komputera i kasy fiskalnej odbywały się przy jednoosobowej obsadzie przy każdym z wymienionych urządzeń; aby nauka programów do fakturowania odbywała się przy wykorzystaniu komputera; wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe, pomoce, urządzenia warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia / kursu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie / Kurs kosmetyczny - Wizaż, make up, przedłużanie rzęs 1 do 1, stylizacja, zdobienie i przedłużanie paznokci techniką żelową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba osób i czas trwania szkolenia / kursu: Szkolenie / Kurs obejmuje wyszkolenie maksymalnie 6 osób. Czas trwania szkolenia / kursu to 150 godzin zegarowych. b) Zakres szkolenia / kursu: komunikacja i kontakt z klientem, budowa i fizjologia skóry paznokci i włosów, manicure, pedicure i stylizacja paznokci, zdobienie paznokci, przedłużanie paznokci techniką żelową, wizaż i stylizacja, make up codzienny i okolicznościowy, przedłużanie rzęs techniką 1 do 1, regulacja łuku brwiowego, henna brwi, jak dotrzeć do klienta, charakter zajęć warsztatowy oparty na praktyce własnej, wszystkie materiały, kosmetyki w cenie szkolenia / kursu, c) Wymagane egzaminy i dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje: zaświadczenie / certyfikat MEN zaświadczenie o udziale / ukończeniu szkolenia / kursu wraz z LOGO UE i POKL. d) Wykonawca zapewni: salę do przeprowadzenia szkolenia / kursu wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe, pomoce, przybory, kosmetyki, itp., służące przeprowadzeniu szkolenia / kursu; warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia / kursu; aby nauka praktyczna wykonywania zabiegów praktycznych była wykonywana przez każdą z uczestniczek w wymaganej liczbie godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.