eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Opole: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu.
Numer ogłoszenia: 473658 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424042 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4511569, faks 77 4511573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu w następującym zakresie: 1. Zadanie 1: Techniki obsługi klienta- asertywność w obsłudze klienta. Szkolenie dla max. 70 osób w zakresie technik obsługi klienta, w 5 grupach max. po 15 osób, w systemie dwudniowym po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia powinien brać pod uwagę specyfikę ZUS oraz obejmować, przynajmniej, następujące zagadnienia: 1) Zasady asertywnego reagowania na krytykę ze strony klientów, 2) Wyszukiwanie przyczyn konfliktów, 3) Rozpoznawanie emocji klienta i kontrolowanie emocji własnych, 4) Proponowanie rozwiązań w przekonujący sposób, 5) Kreowanie pozytywnego wizerunku ZUS, 6) Przekazywanie klientowi negatywnych informacji, 7) Trudny klient - sposoby postępowania, radzenie sobie ze stresem, 8) Zdenerwowany klient - przydatne zwroty i schemat reagowania, 9) Przyjmowanie skarg i reklamacji klientów. Metody szkolenia: warsztaty (co najmniej 80-60% czasu trwania szkolenia - ćwiczenia aktywizujące uczestników; najwyżej 20-40% prezentacja treści teoretycznych). 2. Zadanie 2: Nauka języka migowego pracowników. Szkolenie dla max. 10 osób z języka migowego na poziomie średnio-zaawansowanym, w systemie 60 godzinnym, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia: 1) Kultura Głuchych, 2) Podstawy języka PJM i SJM, 3) Wskazówki praktyczne do porozumiewania się w PJM i SJM, 4) Daktylografia - znaki statyczne, 5) Daktylografia - znaki dynamiczne, 6) Daktylografia - znaki polskich liter, 7) Liczby i liczebniki, 8) Pierwszy kontakt, 9) Zatrudnienie i praca, 10) Edukacja, 11) Zdrowie, 12) Dom i rodzina, 13) Urzędy i instytucje, 14) Kultura, sport i wypoczynek, 15) Rachuba czasu, 16) Powtórzenie materiału, 17) Egzamin. 3. Zadanie 3: Szkolenie w zakresie zarządzania zespołem - motywowanie pracowników. Szkolenie dla max. 45 osób w zakresie motywowania pracowników, w grupach max. po 15 osób, w systemie dwudniowym po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia powinien brać pod uwagę specyfikę ZUS oraz obejmować, przynajmniej, następujące zagadnienia: 1) Motywacja - podstawowe pojęcia, 2) Teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce, 3) Kultura współpracy jako motywacja pozafinansowa, 4) Odkrywanie i stosowanie indywidualnych motywacji pracownika, 5) Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników, 6) Efektywne i motywujące rozmowy z pracownikami, 7) Prowadzenie motywujących zebrań, 8) Czynniki wywołujące zadowolenie w pracy - rodzaje motywatorów, 9) Czynniki demotywujące pracownika, 10) Rola organizacji w motywowaniu pozafinansowym, 11) Programy motywacyjne. Metody szkolenia: warsztaty (co najmniej 80-60% czasu trwania szkolenia - ćwiczenia aktywizujące uczestników; najwyżej 20-40% prezentacja treści teoretycznych). Informacje wspólne dla wszystkich Zadań 1, 2 i 3. 1. Programy poszczególnych szkoleń oraz ich harmonogramy wykonawca ustali z zamawiającym najpóźniej w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Opole, w pomieszczeniach udostępnionych przez wykonawcę, wyposażonych w sprzęt audiowizualny, ogrzewanych, posiadających oświetlenie odpowiadające właściwym normom. 3. W każdym dniu szkolenia wykonawca zapewni dwie przerwy kawowe, zorganizowane w tym samym budynku, w którym odbywać się będą szkolenia (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Podczas pierwszej przerwy zostaną podane: kawa, herbata oraz kanapka, natomiast podczas drugiej: kawa, herbata i ciasto. 4. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim. 5. Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi biorącemu udział w szkoleniu autoryzowany podręcznik - materiały szkoleniowe (w języku polskim) i inne materiały pomoce do zajęć, a po zakończeniu szkolenia przekaże każdemu uczestnikowi zaświadczenie o jego ukończeniu, a kopie tych zaświadczeń dostarczy zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ewaluacji zajęć, opracowania i prezentacji raportu ze szkoleń, konsultacji korespondencyjnych dla uczestników po szkoleniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Techniki obsługi klienta- asertywność w obsłudze klienta.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 34.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Europejskie Centrum Edukacyjne - Europäisches Bildungszentrum Sp. z o.o., ul. Szpitalna 17A, 45-010 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6885,20

  • Oferta z najniższą ceną: 6885,20 / Oferta z najwyższą ceną: 47600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nauka języka migowego pracowników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Learn Power Group Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 16/2, 45-087 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Szkolenie w zakresie zarządzania zespołem - motywowanie pracowników.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 32.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Europejskie Centrum Edukacyjne - Europäisches Bildungszentrum Sp. z o.o., ul. Szpitalna 17A, 45-010 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27058,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.