eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Wywóz nieczystości stałych w 2013 r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA- etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Libiąż: Wywóz nieczystości stałych w 2013 r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA- etap I
Numer ogłoszenia: 473610 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Administracyjny , ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, faks 032 6277338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych w 2013 r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA- etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wywozie nieczystości stałych w 2013 r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA- etap I.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8; usługi wywozu stałych odpadów miejskich. Kategoria usług 16.1)Realizacja usługi w okresie od stycznia do 30 czerwca 2013 roku obejmuje wywóz wraz z przyjęciem na wysypisko:a)odpadów stałych, komunalnych i komunalno-podobnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, około 549,00 m3 z pojemników PA 1,1 m3 i 110 l,b)odpadów z pojemników typu Igloo (stanowiących własność Zamawiającego) o pojemności 1,5 m3, przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (wywóz ok. 5 razy), 2)W ramach wywozu nieczystości stałych Wykonawca zobowiązany jest do: wywozu nieczystości po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, do 24h od zgłoszenia,usuwania ze stanowisk składowania wszelkich zgromadzonych odpadów i przedmiotów (także mebli, sprzętu domowego itp.),pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych,dbanie o utrzymanie czystości i porządku na wszystkich stanowiskach składania, polegające na opróżnieniu pojemnika i załadunku oraz usunięciu wszystkich znajdujących się w jego pobliżu odpadów i przedmiotów. 3)W ramach wywozu odpadów selektywnych z budynków wymienionych w pkt. 7, Wykonawca zobowiązany jest do:opróżniania pojemników po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, do 24h od zgłoszenia,w przypadku odbioru odpadów selektywnych w workach - pozostawianie nowych worków,dbania o utrzymanie czystości i porządku na wszystkich stanowiskach składania, polegające na opróżnieniu pojemnika i załadunku oraz usunięciu wszystkich znajdujących się w jego pobliżu odpadów selektywnych,pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku odpadów. 4)Eksploatacje i konserwacje pojemników na nieczystości stałe będących własnością Wykonawcy obejmą w szczególności:wyposażenie w niezbędną ilość pojemników na nieczystości stałe, stanowisk do składania nieczystości oraz ich dowóz i ustawienie w miejscach do tego przeznaczonych,dokonanie niezbędnych uzupełnień ilości pojemników w miarę pojawiających się potrzeb, według bieżących ustaleń,dbanie o stan techniczny pojemników, dokonanie remontów oraz napraw konserwacyjnych łącznie z malowaniem, bez konieczności zgłaszania przez Zamawiającego, utrzymanie na stanowiskach pojemników tylko sprawnych, oznakowanych, zdolnych do pełnienia funkcji. 5)Wykonawca musi posiadać własne wysypisko lub zawartą umowę z właścicielem wysypiska na składowanie odpadów stałych.6)Ustala się wykaz obiektów objętych wywozem nieczystości stałych:1)Targowisko Miejskie w Libiążu, ul. Rouvroy 10 - 6 pojemników PA 1,1 m3.2)Budynek komunalny w Libiążu, ul. 9 Maja 2 (Przychodnia Zdrowia) - 2 pojemniki PA 1,1 m3.3Cmentarz komunalny w Libiążu - 2 pojemniki PA 1,1 m3.4)Budynek komunalny w Libiążu, ul. Makowa 2 - 1 pojemnik PA 1,1 m3. 5)Budynek komunalny w Gromcu, ul. Traugutta 1 (Dom Gromadzki) - 1 pojemnik PA 1,1 m3.6)Budynek komunalny w Żarkach, ul. Olszynka 1 (Sołtysówka).7)Budynek komunalny w Żarkach, ul. Oleńki 1(Dom Strażaka) - 1 pojemnik 110 l.8)Dom Nauczyciela w Gromcu, ul. Nadwiślańska 74 - 1 pojemnik PA 1,1 m3.7)Budynki objęte wywozem pojemników typu Igloo: Targowisko Miejskie w Libiążu, ul. Rouvroy 10 - 2 pojemniki,Budynek komunalny w Gromcu, ul. Traugutta 1 (Dom Gromadzki) - 1 pojemnik. 8)Dodatkowo ustala się wywozy okazjonalne (odpusty parafialne):maj 2013 r. - Parafia w Żarkach Św. Stanisława Biskupa Męczennika.9)Zamawiający zaznacza, że Dom Nauczyciela w Gromcu, ul. Nadwiślańska 74, w którym znajduje się 6 indywidualnych mieszkań, objęty jest również wywozem odpadów selektywnych, gromadzonych w workach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, które są dostarczane przez Wykonawcę (wywóz ok. 80 worków). Wywozy odbywać powinny się nie rzadziej niż raz w miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej ilości m3 wywożonych z pojemników z nieczystościami stałymi z przyczyn niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności.Rozliczenia za wykonywaną usługę dokonywane będą miesięcznie. Wynagrodzenie w każdym miesiącu stanowić będzie iloczyn ilości m3 wywożonych z pojemników na nieczystości oraz stawki za jeden m3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postepowaniu jest posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Libiąż, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika.Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem Nr 1 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w następujących sytuacjach: urzędowa zmiana stawki podatku VAT, zmiana maksymalnej wartości umowy, podyktowana możliwością zwolnienia środków finansowych zaangażowanych w umowie, które nie zostaną zrealizowane umową z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, zmiana maksymalnej wartości umowy, związana z niewielkim (ok. 15%) zwiększeniem wywozu nieczystości stałych, które było niemożliwe do przewidzenia (wywozy nieczystości stałych zawarte w siwz były podane jako wartość około).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/libiaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż tel. (32) 627-18-41, (32) 627-73-38 pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż tel. (32) 627-18-41, (32) 627-73-38 pokój nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.