eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Zduńska Wola: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK
Numer ogłoszenia: 4733 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8245656, fax 043 8246166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności utrzymania czystości wykonywanych kopii na całej ich powierzchni białej kartki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - akceptują płatność faktur w terminie 30 dni od dnia ich dostarczenia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy). 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). Spełnienie ww. warunków oceniane będzie przez Komisję przetargową powołaną przez zamawiającego wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA na podstawie Oświadczenia wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie podpisane własnoręcznie przez Wykonawcę. Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo ustanowionego pełnomocnika. 2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 207 lub 200.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 207 lub 200.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek GESTETNER 3235.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności utrzymania czystości wykonywanych kopii na całej ich powierzchni białej kartki. Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek GESTETNER 3235.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek KYOCERA MITA 4530-2003, KYOCERA KM 1635, KYOCERA MITA 4530.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności utrzymania czystości wykonywanych kopii na całej ich powierzchni białej kartki. Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek KYOCERA MITA 4530-2003, KYOCERA KM 1635, KYOCERA MITA 4530..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek RICOH A7477850271, RICOH A7478810061, RICOH A7478810094, RICOH A7478810035, RICOH FT 5632, TOSHIBA ED-2060.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności utrzymania czystości wykonywanych kopii na całej ich powierzchni białej kartki. Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek RICOH A7477850271, RICOH A7478810061, RICOH A7478810094, RICOH A7478810035, RICOH FT 5632, TOSHIBA ED-2060..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie napraw bieżących i konserwacji fotokopiarek CANON IR2230.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności utrzymania czystości wykonywanych kopii na całej ich powierzchni białej kartki. Wykonywanie napraw bieżących i konserwacji fotokopiarek CANON IR2230..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek OLIVETTI d-Copia 16, KYOCERA MITA KM1620.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności utrzymania czystości wykonywanych kopii na całej ich powierzchni białej kartki. Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek OLIVETTI d-Copia 16, KYOCERA MITA KM1620..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek SHARP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności utrzymania czystości wykonywanych kopii na całej ich powierzchni białej kartki. Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek SHARP..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek OCE 3165.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI FOTOKOPIAREK eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności utrzymania czystości wykonywanych kopii na całej ich powierzchni białej kartki. Wykonywanie napraw i konserwacji fotokopiarek OCE 3165..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.