Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Olsztyn: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI SPRZĄTANIA OBIEKTU SPORTOWO-REKREACYJNEGO POD NAZWA WODNE CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWE AQUASFERA W OLSZTYNIE UL.PIŁSUDSKIEGO 69B W OKRESIE OD 01.01.2014 R. DO 31.12.2014 R
Numer ogłoszenia: 473080 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie , ul. Żołnierska 13 A, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5335132, faks 89 5335132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI SPRZĄTANIA OBIEKTU SPORTOWO-REKREACYJNEGO POD NAZWA WODNE CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWE AQUASFERA W OLSZTYNIE UL.PIŁSUDSKIEGO 69B W OKRESIE OD 01.01.2014 R. DO 31.12.2014 R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania obiektu sportowo rekreacyjnego p.n. Wodne Centrum Rekreacyjno - Sportowe w Olsztynie, ul. Piłsudskiego 69 B, zwanego dalej WCRS. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zamówienia zawiera załącznik Nr 3 do SIWZ p.n. Harmonogram prac porządkowych i częstotliwość wykonywania usługi. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1.Opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do SIWZ 2.Wzór umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ 3.Harmonogram prac porządkowych i częstotliwość wykonywania usługi Tabela 2.1-2.8. - załącznik Nr 3 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert tj. do dnia 03.12.2013 r. do godz.13:00 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu potwierdzonym przelewem na konto OSiR nr rachunek 60 1030 1218 00000000 9050 5068, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopad 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr. 109 poz. 1158, z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Dla wykazania spełnienia tego warunku wymagane jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp wg załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykonawca złożył wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej jedna usługa w zakresie sprzątania krytych pływalni o łącznej powierzchni użytkowej min. 15.000 m2 . Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego Wykazu usług wg załącznika nr 7 do SIWZ i oświadczenia wg załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym zamawiający żąda, by wykonawca złożył wykaz urządzeń i sprzętu mechaniczno - specjalistycznego jakim dysponuje wykonawca, niezbędnego do realizacji zamówienia według wzoru załączonego do SIWZ - załącznik Nr 8 do SIWZ i wykazał, że dysponuje co najmniej sprzętem w ilości i rodzaju wymienionym w pkt. V Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o dysponowaniu, co najmniej 11 pracownikami (na podstawie umów o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - 11 etatów) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym osobami do kierowania i nadzoru oraz 2 pracownikami z uprawnieniami do pracy na wysokości wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ i oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ oraz wykazał, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000 zł. Do oferty należy dołączyć kopię polisy lub inny dokument. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonej kopii polisy i oświadczenia (załącznik nr 5)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kwestionariusz ofertowy, 2.Wykaz urządzeń i sprzętu mechaniczno-specjalistycznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
10.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego zapisu jest nieważna, z zastrzeżeniem ust.11 - 18 poniżej. 11.Zamawiający zastrzega sobie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności zamknięcia obiektu przez służby sanitarno-epidemiologiczne lub nadzoru budowlanego, a także z powodu przerw technologicznych i awarii prawo skrócenia okresu trwania umowy i zmniejszenia wynagrodzenia tj. wypłaty w takim przypadku wynagrodzenia za okres faktycznego świadczenia usług. 12.Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadkach szczególnych - np. ograniczonej kwoty środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, zmian czasu pracy WCRS , będzie miał prawo w trakcie realizacji zamówienia ograniczyć zakres rzeczowy usługi bez skutków prawno-finasowych lub odstąpić od umowy w części. W takim przypadku wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi. 13.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla zamawiającego, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym zmiany przepisów prawa, z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian umowy, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która pierwotnie została dopuszczona; modyfikowałyby równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia okresu świadczenia usług i trwania umowy oraz odstąpienia od umowy w całości lub w części z powodu siły wyższej i zdarzeń losowych w szczególności zagrażających życiu lub zdrowiu ludzi albo grożących powstaniem znacznej szkody, w przypadku nie uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej na zmianę wskaźnika zatrudnienia w WCRS, a także zaleceń tej instytucji i innych organów kontroli lub organów Gminy Olsztyn. W takim przypadku oświadczenie o rozwiązaniu lub odstąpieniu od umowy Zamawiający złoży Wykonawcy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o przyczynie. W przypadku odstąpienia od umowy lub jej rozwiązaniu z przyczyn wskazanych powyżej Wykonawcy przysługiwać będzie jedynie wynagrodzenie za faktycznie świadczone usługi bez jakichkolwiek innych roszczeń. 16.Zamawiający zastrzega sobie ponadto prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie, bez wypowiedzenia w przypadku: 1)Likwidacji wykonawcy 2)Wydania nakazu zajęcia majątku wykonawcy - w terminie do 14 dni od daty powzięcia wiadomości o zaistnieniu w/w okoliczności. 17.W razie wystąpienia istotniej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 18.Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia lub odstąpić od umowy w przypadku naruszenia przez Wykonawcę obowiązków wymienionych w § 3, 4; w § 9 ust. 6-10 Umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13a, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Środki ochrony osobistej i odzieży ochronnej dla pracowników Lasów Państwowych
- Dostawa katalogowych gadżetów promocyjnych i odzieży promocyjnej wraz z wykonaniem oznakowania
- Wymiana sieci okablowania strukturalnego
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej scen Teatru wraz z niezbędnymi akcesoriami technicznymi.
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Modernizacja sieci okablowania strukturalnego w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych im. Erica Mendelsohna zlokalizowanego przy ul. Partyzantów 85 w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.