eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › opracowanie pięciu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wybór wykonawców robót dla pięciu zadań realizowanych w ramach Projektu Nr 2004/PL/16/C/PE/029 "Gospodarka ściekowa na terenie Zielonej Góry i Świdnicy" współfinansowanego z środków Funduszu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-12

POZYCJA 47296

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: opracowanie pięciu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wybór wykonawców robót dla pięciu zadań realizowanych w ramach Projektu Nr 2004/PL/16/C/PE/029 "Gospodarka ściekowa na terenie Zielonej Góry i Świdnicy" współfinansowanego z środków Funduszu spójności Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., do kontaktów: Krystyna Sterna, tel/fax nr 068 4519351, ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra, tel. 068 4519300, fax 068 4519351, e-mail: poczta@zwik.zgora.pl, www.zwik.zgora.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie pięciu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wybór wykonawców robót dla pięciu zadań realizowanych w ramach Projektu Nr 2004/PL/16/C/PE/029 "Gospodarka ściekowa na terenie Zielonej Góry i Świdnicy" współfinansowanego z środków Funduszu Spójności. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie: - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wybór wykonawców robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r, (Dz. U. Nr 19, poz, 177 z póżn. m), obejmujących: - Instrukcje dla Wykonawców (IDW) - Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego - Opis przedmiotu zamówienia - Ogłoszeń o zamówieniach (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2004r w sprawie wzorów ogłoszeń przekazywanych Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych oraz Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich), - Kosztorysów inwestorskich (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym), - W celu wykonania opisu przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań koniecznym jest opracowanie: - brakujących projektów wykonawczych dla każdego podzadania na podstawie posiadanych przez Zamawiającego projektów budowlanych, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - brakujących informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - Wyceny przedmiaru ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla pięciu zadań realizowanych w ramach Projektu Nr 2004/PL/16/C/PE/029 "Gospodarka ściekowa na terenie Zielonej GÓTy i Świdnicy" współfinansowanego z środków Funduszu Spójności. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Wykonawcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia został przedstawiony w p. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 24.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 30 000 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% ceny oferty bez VAT wnoszone w całości najpóźniej w dniu podpisania umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata wynagrodzenia następować będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę etapami za elementy opracowań w oparciu o załączony przez Wykonawcę Harmonogram rzeczowo-finansowy do oferty stanowiącej Załącznik nr C do Umowy. Podstawą wystawienia faktur przez Wykonawcę będą dokumenty wyszczególnione w Harmonogramie rzeczowo-finansowym - do oferty będącej Załącznikiem nr C do Umowy: a) I etap płatności - podstawą wystawienia faktur częściowych w wysokości 80% wartości zamówienia za dany element opracowania według Załącznika nr C do Umowy, będzie protokół zdawczo - odbiorczy zatwierdzony przez Zamawiającego; b) II etap płatności - podstawą wystawienia faktur częściowych w wysokości 10% wartości zamówienia za dany element opracowania będzie pismo Zamawiającego z informacją o zatwierdzeniu SIWZ przez Instytucję Pośredniczącą II i/lub I stopnia wystosowane nie później niż w dniu następującym do dniu, w którym Zamawiający powziął wiadomość o zatwierdzeniu SIWZ; c) III etap płatności - podstawą wystawienia faktur częściowych na pozostałe 10% wartości zamówienia za dany element opracowania będzie pismo Zamawiającego z informacją o zakończeniu postępowania przetargowego wystosowane nie później ni* w dniu nastającym po dniu, w którym Zamawiający zakończył postępowanie. Zamawiający będzie dokonywał płatności na rzecz Wykonawcy w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury Wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełnić niżej podane warunki uczestnictwa oraz udokumentować ich spełnienie w sposób określony w p. III.2.1.1), III.2.1.2),III.2.1.3). a) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności tub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póżn, zm.) Prawo zamówień publicznych, b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejsizego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). i. Wykonawca musi spełniać łącznic następujące warunki: a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie min. 10 pracowników; b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w liczbie min. 3 osób; c) posiadać co najmniej następujący sprzęt dla personelu przewidzianego do realizacji zamówienia: 10 komputerów z licencjonowanym oprogramowaniem inżynierskim (system operacyjny: Microsoft Windows XP- lub równoważne; pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office XP- lub równoważne, Microsoft Project- lub równoważne, AutoCAD - lub oprogramowanie równoważne), skaner format A3, drukarkę kolorową format A3, kserokopiarkę format A3; d) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a tak2e zakresu wykonywania przez nich czynności: I. min. 2 osoby, z których każda uczestniczyła w opracowaniu co najmniej 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dziedziny gospodarki wodno-ściekowej, zgodnie z ustawą z dn, 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (z późn. zm.), opracowywanej dla robót realizowanych wg FIDIC, tj. "Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno -budowlanych projektowanych przez Zamawiającego" pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDTC), P.O. Box S6, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 . II. min. 2 osoby z min. 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (doświadczenie należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień) III. min. 1 osobę z min. 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu oczyszczalni ścieków posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (doświadczenie należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień) IV. min. 1 osobę z min. 5 letnim doświadczeniem w projektowania obiektów gospodarki wodno-ściekowej w branży konstrukcyjno - budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (doświadczenie należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień) V. min. 1 osobę z min. 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu obiektów gospodarki wodno-ściekowej w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (doświadczenie należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień) VI. min. 1 osobę z min. 5 letnim doświadczeniem w kosztorysowaniu obiektów gospodarki wodno-ściekowej e) wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, - co najmniej 1 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia z dziedziny gospodarki wodno-ściekowej, zgodnie z ustawą z dn, 29.012004r Prawo zamówień publicznych (z późn, zm.) na wybór wykonawców robót realizowanych zgodnie z tzw. "Czerwoną Książką" FIDIC tj, z "Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego" pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), P.O, Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angiclsko-polskie 2004), która uzyskała akceptację Instytucji Pośredniczących II i/lub I Stopnia oraz wykonał - co najmniej 2 dokumentacje projektowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej zawierające projekty budowlane, wykonawcze oraz kosztorysy. c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ii Wykonawca musi spełniać łącznic następujące warunki: a) posiadać w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, obrót w kwocie min. 2.000.000 PLN (w przypadku konieczności przeliczenia z innej waluty, należy zastosować średni kurs walut NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych); b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 400.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 PLN (w przypadku konieczności przeliczenia z innej waluty, należy zastosować średni kurs walut NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych). c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 1.000,000 PUN (w przypadku przedstawienia dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia w walucie innej niż PLN, kwota ubezpieczenia musi wynikać z przeliczenia przy zastosowaniu średniego kursu walut NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem; b. Kserokopie uprawnień budowlanych dla osób wymienionych w p. III2.1)b) i. d) II., III., IV., niniejszego ogłoszenia, c. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. wystawione nic wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; d. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; e. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione me wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert; f. Oświadczenie (stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust, 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zyskm oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b. informacja o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową; c polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników; b. Informacja na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego; c. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, które posiada wykonawca; d. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (kserokopie uprawnień budowlanych), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Podstawą do weryfikacji spełnienia powyższych wymagań jest CV: e. Wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 54 - 52177 z dnia 17.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2004/PL/16/C/PE/029-08. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.10.2005, cena - 24,40 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.10.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.10.2005, godzina 12:00, "Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja" sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra, pokój nr 105 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, "Gospodarka ściekowa na terenie Zielonej Góry i Świdnicy" współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Nr 2004/PL/16/C/PE/029. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.