eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › kompleksowe sprzątanie obiektów II Oddziału ZUS w Łodzi

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-09-12

POZYCJA 47295

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zduńska Wola: kompleksowe sprzątanie obiektów II Oddziału ZUS w Łodzi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział Łodzi, do kontaktów: Andrzej Kiernakiewicz, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, tel. +48 43 8245656, 8234184, fax +48 43 8246166, e-mail: garczynski@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe sprzątanie obiektów II Oddziału ZUS w Łodzi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym: - pokoi biurowych, pokoi gościnnych - wykładziny dywanowe - toalet - płytki terakota - pomieszczeń socjalnych - płytki terakota / płytki PCV - sala konferencyjnych i narad parkiet / wykładzina dywanowa - korytarzy i klatek schodowych, składnic akt - wykładzina PCV / lastriko - sal operacyjnych płytki terakota / lastriko a) sprzątanie codzienne (w dniach pracy) - pokoje biurowe, korytarze, klatki schodowe, windy, pomieszczenia socjalne, toalety, sale operacyjne obejmujące: - odkurzenie wykładzin podłogowych - czyszczenie powierzchni podłogowych, poręczy, lamperii, glazury, płyt szklanych itp. - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego a także parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi, kratek wentylacyjnych, itp. - porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz środki dezynfekującej i zapachowe - wyposażenie koszy na śmieci w worki oraz ich opróżnianie i czyszczenie - sprawdzenie czystości lodówek i kuchenek i ich czyszczenie w miarę potrzeb b) sprzątanie jeden raz w tygodniu - składnice akt i piwnice, pokoje gościnne oraz sali konferencyjnej w bud. "A" obejmujące: czyszczenie powierzchni podłogowych, regałów, drzwi, mebli itp. c) wykonywanie na odrębne zlecenie w terminach wskazanych n/w prac: - myci otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i zewnątrz) technika mycia i używane środki powinny być dostosowane do rodzaju okna (PCV, drewno, ramy metalowe, folie), - mycie ścian strukturalnych szklanych (Zduńska Wola budynek "B" i Inspektorat w Sieradzu) - okresowa konserwacja powierzchni PCV przy użyciu środków konserwacyjno-nabłyszczających - mycie (pranie) żaluzji pionowych i poziomych - pielęgnacja trawników i zieleni - mycie glazury na zewnątrz budynku (elewacji) - zamiatanie i opróżnianie koszy na śmieci w otoczeniu budynków - odśnieżanie terenów w otoczeniu budynków d) zapewnienie w godzinach funkcjonowania placówek (w obiektach wskazanych w SIWZ) dyżuru pracownika w celu wykonywania bieżących czynności porządkowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, woj. łódzkie - Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11 (budynek "A") i ul. Kilińskiego 24 (budynek "B") - Sieradz, ul. Piłsudskiego 8 - Wieluń, ul. 3 Maja 6 - Łódź, ul. Łęczycka 70B - Pabianice, ul. Kościuszki 31 - Pajęczno, ul. Wiśniowa 10 - Wieruszów, ul. Fabryczna 6 - Poddębice, ul. Narutowicza 6A - Łask, ul. Kościuszki 14. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 215 000 PLN, tj. 300 237,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31.12.2005; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 15 000 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości nominalnej zobowiązania. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ww. ustawy oraz warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Posiadanie zdolności do występowania w obrocie prawnym potwierdzone aktualnym opisem z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnych zaświadzczeniem o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument powienien być przedłożony przez każdego wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia nie mniejsza niż cena oferty - aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (min. 3 kontraktów) z których każdy musi obejmować powierzchnię nie mniejsza niż 5 000 m kw. z załączeniem potwierdzających ich należyte wykonanie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: o18/390-1/NA-21/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.10.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.10.2005, godzina 12:15, ZUS II w Łodzi Zduńska Wola ul. Kilińskiego 7/11 sala 201A sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.