eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Przedm. zamówienia jest usługa- pełnienie funkcji asystenta koordynatora, logistyka projektu pn.Świetlica edukacyjno-terapeutyczna,współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywa. szans edukacyjn. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Żuromin: Przedm. zamówienia jest usługa- pełnienie funkcji asystenta koordynatora, logistyka projektu pn.Świetlica edukacyjno-terapeutyczna,współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywa. szans edukacyjn. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług
Numer ogłoszenia: 47294 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych w Żurominie , ul. Wyzwolenia 16, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 0-23 657 23 37, faks 0-23 657 23 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Specjalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedm. zamówienia jest usługa- pełnienie funkcji asystenta koordynatora, logistyka projektu pn.Świetlica edukacyjno-terapeutyczna,współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywa. szans edukacyjn. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa- pełnienie funkcji asystenta koordynatora, logistyka projektu pn.Świetlica edukacyjno-terapeutyczna,współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.Umowa nr UDA-POKL.09.01.02-14-075/11-00 Część nr 1: Pełnienie Funkcji asystenta koordynatora Obowiązki asystenta koordynatora: 1)Bieżące prowadzenie biura projektu i spraw organizacyjnych. 2)Organizacja i prowadzenie procesu rekrutacji uczestników projektu, w tym opracowanie dokumentacji rekrutacyjnej. Formowanie grup uczestników projektu. 3)Realizacja zapisów umowy o dofinansowanie projektu w zakresie ochrony danych osobowych, w tym przygotowywanie formularzy Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego (PEFS). 4)Opracowanie we współpracy z logistykiem harmonogramu zajęć edukacyjno-terapeutycznych (zwanych dalej zajęciami) i jego aktualizacja. 5)Opracowanie i wdrożenie instrukcji w sprawie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć. 6)Świadczenie usług informacyjnych dla osób prowadzących zajęcia, uczestników zajęć oraz ich rodziców/opiekunów. 7)Przekazanie uczestnikom projektu oraz ich rodzicom/opiekunom wiedzy na temat równości szans płci kobiet i mężczyzn. 8)Monitorowanie przebiegu zajęć, w tym: wizyty na zajęciach, kontrola dokumentacji, kontrola frekwencji uczestników projektu, kontrola umieszczenia logotypów. 9)Monitoring osiągnięcia celów projektu. 10)Sporządzanie narzędzi badawczych i analitycznych np. ankiet. 11)Sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu. 12)Bieżąca analiza odchyleń od harmonogramu projektu. 13)Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. 14)Raportowanie koordynatorowi projektu o zaistniałych nieprawidłowościach oraz współpraca w zakresie przygotowania ewentualnych działań naprawczych (dbałość o aktualne dane). 15)Dbałość o zabezpieczenie sal i sprzętu. 16)Przygotowywanie w części merytorycznej wniosków o płatność. 17)Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektu. 18)Zapewnienie zgodności realizacji projektu z ustawą prawo zamówień publicznych: przeprowadzenie postępowań na zakup towarów i usług (w ramach budżetu projektu) zgodnie z przepisami ww. ustawy oraz Zasadami dotyczącymi prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego finansowanych ze środków EFS. 19)Przygotowanie instrukcji/regulaminu dotyczącego udzielania zamówień publicznych określającego najważniejsze etapy/działania do realizacji w trakcie procedury udzielania zamówień publicznych wraz ze wskazaniem maksymalnych terminów dokonywania poszczególnych czynności oraz stanowisk odpowiedzialnych za ich wykonanie. 20)Obecność podczas kontroli projektu w okresie realizacji projektu jak również po jego zakończeniu. 21)Współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem. 22)Wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu wynikających z założeń projektowych. 23)Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, obowiązujących wytycznych, instrukcji oraz przepisów prawa krajowego i unijnego. 24)Wykonywane obowiązki w ramach projektu nie będą kolidowały z pełnionymi codziennymi rolami życiowymi. Forma zatrudnienia - umowa zlecenia w okresie od zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. Wykonawca wykonywał będzie swoją usługę 80 godzin w miesiącu, w Biurze Projektu zlokalizowanym w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Żurominie, w czasie trwania projektu. Wynagrodzenie będzie płatne w ciągu 30 dni po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur/rachunków i miesięcznych kart czasu pracy. Wszystkie koszty związane z dojazdami, delegacjami leżą po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do podania kwoty brutto za 1 godz. pracy oraz wyliczenia całkowitego kosztu usługi będącego iloczynem kwoty brutto za 1 godz. usługi i 80 godz. usługi (miesięcznie). Część nr 2: Pełnienie funkcji logistyka Obowiązki logistyka: 1)Zakup towarów i usług niezbędnych do realizacji projektu w oparciu o zasadę efektywnego zarządzania (w ramach budżetu projektu). 2)Organizacja transportu/dowozu uczniów, w tym: opracowanie we współpracy z kierowcą tras dowozu uczniów na zajęcia edukacyjno - terapeutyczne i ich aktualizacja. 3)Opracowanie we współpracy z asystentem harmonogramu zajęć i stała jego aktualizacja. 4)Nadzór nad działaniami kierowcy i opiekuna, w tym rozliczanie przebiegu kilometrów zużycia paliwa, czasu pracy. 5)Dokumentacja fotograficzna projektu. 6)Prowadzenie ewidencji kart drogowych. 7)Przygotowanie i wdrożenie instrukcji w sprawie obiegu materiałów zakupionych w ramach budżetu projektu. 8)Wydawanie materiałów informacyjno-promocyjnych oraz pozostałych materiałów, o których mowa w pkt 1 zgodnie z przyjętą procedurą postępowania. 9)Prowadzenie szkolnej tablicy informacyjnej projektu. 10)Nadzór nad dostarczaniem posiłków dla uczestników zajęć oraz organizacją integracyjnych spotkań okazjonalnych. 11)Przygotowywanie we współpracy z zespołem zarządzającym wniosków o płatność. 12)Sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu. 13)Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. 14)Raportowanie koordynatorowi projektu o zaistniałych nieprawidłowościach oraz współpraca w zakresie przygotowania ewentualnych działań naprawczych (dbałość o aktualne dane). 15)Obecność podczas kontroli projektu w okresie realizacji projektu jak również po jego zakończeniu. 16)Współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem. 17)Wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu wynikających z założeń projektowych. 18)Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, obowiązujących wytycznych, instrukcji oraz przepisów prawa krajowego i unijnego. 19)Wykonywane obowiązki w ramach projektu nie będą kolidowały z pełnionymi codziennymi rolami życiowymi. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2013r. Wykonawca wykonywał będzie swoją usługę 80 godzin w miesiącu , w Biurze Projektu zlokalizowanym w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Żurominie, w czasie trwania projektu. Wynagrodzenie będzie płatne w ciągu 30 dni po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur/rachunków i miesięcznych kart czasu pracy. Wszystkie koszty związane z dojazdami, delegacjami leżą po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do podania kwoty brutto za 1 godz. pracy oraz wyliczenia całkowitego kosztu usługi będącego iloczynem kwoty brutto za 1 godz. usługi i 80 godz. usługi (miesięcznie) Celem głównym projektu jest stworzenie warunków równych szans edukacyjnych dzieciom z wrodzonymi dysfunkcjami rozwojowymi, które ze względu na trudności o charakterze środowiskowym, ekonomicznym, geograficznym i zdrowotnym mają utrudniony lub niemożliwy dostęp do usług edukacyjnych. Przewidywana wartość projektu 1.575.639.80zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00-5, 79.50.00.00-9, 75.11.21.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 8 SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadania wiedzy i doświadczenia: Doświadczenie W zakresie Części I: Asystent Koordynatora -Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, tzn. co najmniej 1 usługą w charakterze asystenta koordynatora, koordynatora lub o zbieżnym charakterze zadań o wartości projektu w wysokości brutto 600.000,00 zł, którą realizowała/realizuje w ramach projektu współfinansowanego/ finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL w jednostkach sektora finansów publicznych. W zakresie Części II: LOGISTYK - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek 7.3., jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjału technicznego- w zakresie Części I i II Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek 7.3., jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Potencjał kadrowy- w zakresie Części I i II Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli składając ofertę wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą: - wykształcenie wyższe, - znajomość zasad i procedur realizacji i rozliczania projektów finansowych ze środków Unii Europejskiej, przede wszystkim EFS POKL, - znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych - umiejętność obsługi komputera i Internetu, w tym Generatora Wniosków Aplikacyjnych , Generatora Wniosków Płatniczych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej - w zakresie Części I i II Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek 7.3., jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy - Kserokopia dokumentu potwierdzająca wykształcenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstwie zapisów zawartych w SIWZ oraz we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych 09-300 Żuromin ul. Wyzwolenia 16 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych 09-300 Żuromin ul. Wyzwolenia 16 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa- pełnienie funkcji asystenta koordynatora, projektu pn. Świetlica edukacyjno-terapeutyczna, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie Funkcji asystenta koordynatora Obowiązki asystenta koordynatora: 1)Bieżące prowadzenie biura projektu i spraw organizacyjnych. 2)Organizacja i prowadzenie procesu rekrutacji uczestników projektu, w tym opracowanie dokumentacji rekrutacyjnej. Formowanie grup uczestników projektu. 3)Realizacja zapisów umowy o dofinansowanie projektu w zakresie ochrony danych osobowych, w tym przygotowywanie formularzy Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego (PEFS). 4)Opracowanie we współpracy z logistykiem harmonogramu zajęć edukacyjno-terapeutycznych (zwanych dalej zajęciami) i jego aktualizacja. 5)Opracowanie i wdrożenie instrukcji w sprawie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć. 6)Świadczenie usług informacyjnych dla osób prowadzących zajęcia, uczestników zajęć oraz ich rodziców/opiekunów. 7)Przekazanie uczestnikom projektu oraz ich rodzicom/opiekunom wiedzy na temat równości szans płci kobiet i mężczyzn. 8)Monitorowanie przebiegu zajęć, w tym: wizyty na zajęciach, kontrola dokumentacji, kontrola frekwencji uczestników projektu, kontrola umieszczenia logotypów. 9)Monitoring osiągnięcia celów projektu. 10)Sporządzanie narzędzi badawczych i analitycznych np. ankiet. 11)Sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu. 12)Bieżąca analiza odchyleń od harmonogramu projektu. 13)Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. 14)Raportowanie koordynatorowi projektu o zaistniałych nieprawidłowościach oraz współpraca w zakresie przygotowania ewentualnych działań naprawczych (dbałość o aktualne dane). 15)Dbałość o zabezpieczenie sal i sprzętu. 16)Przygotowywanie w części merytorycznej wniosków o płatność. 17)Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektu. 18)Zapewnienie zgodności realizacji projektu z ustawą prawo zamówień publicznych: przeprowadzenie postępowań na zakup towarów i usług (w ramach budżetu projektu) zgodnie z przepisami ww. ustawy oraz Zasadami dotyczącymi prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego finansowanych ze środków EFS. 19)Przygotowanie instrukcji/regulaminu dotyczącego udzielania zamówień publicznych określającego najważniejsze etapy/działania do realizacji w trakcie procedury udzielania zamówień publicznych wraz ze wskazaniem maksymalnych terminów dokonywania poszczególnych czynności oraz stanowisk odpowiedzialnych za ich wykonanie. 20)Obecność podczas kontroli projektu w okresie realizacji projektu jak również po jego zakończeniu. 21)Współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem. 22)Wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu wynikających z założeń projektowych. 23)Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, obowiązujących wytycznych, instrukcji oraz przepisów prawa krajowego i unijnego. 24)Wykonywane obowiązki w ramach projektu nie będą kolidowały z pełnionymi codziennymi rolami życiowymi. Forma zatrudnienia - umowa zlecenia w okresie od zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. Wykonawca wykonywał będzie swoją usługę 80 godzin w miesiącu, w Biurze Projektu zlokalizowanym w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Żurominie, w czasie trwania projektu. Wynagrodzenie będzie płatne w ciągu 30 dni po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur/rachunków i miesięcznych kart czasu pracy. Wszystkie koszty związane z dojazdami, delegacjami leżą po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do podania kwoty brutto za 1 godz. pracy oraz wyliczenia całkowitego kosztu usługi będącego iloczynem kwoty brutto za 1 godz. usługi i 80 godz. usługi (miesięcznie)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00-0, 79.50.00.00-9, 75.11.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest: usługa- pełnienie funkcji logistyka projektu pn. Świetlica edukacyjno-terapeutyczna współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji logistyka Obowiązki logistyka: 1)Zakup towarów i usług niezbędnych do realizacji projektu w oparciu o zasadę efektywnego zarządzania (w ramach budżetu projektu). 2)Organizacja transportu/dowozu uczniów, w tym: opracowanie we współpracy z kierowcą tras dowozu uczniów na zajęcia edukacyjno - terapeutyczne i ich aktualizacja. 3)Opracowanie we współpracy z asystentem harmonogramu zajęć i stała jego aktualizacja. 4)Nadzór nad działaniami kierowcy i opiekuna, w tym rozliczanie przebiegu kilometrów zużycia paliwa, czasu pracy. 5)Dokumentacja fotograficzna projektu. 6)Prowadzenie ewidencji kart drogowych. 7)Przygotowanie i wdrożenie instrukcji w sprawie obiegu materiałów zakupionych w ramach budżetu projektu. 8)Wydawanie materiałów informacyjno-promocyjnych oraz pozostałych materiałów, o których mowa w pkt 1 zgodnie z przyjętą procedurą postępowania. 9)Prowadzenie szkolnej tablicy informacyjnej projektu. 10)Nadzór nad dostarczaniem posiłków dla uczestników zajęć oraz organizacją integracyjnych spotkań okazjonalnych. 11)Przygotowywanie we współpracy z zespołem zarządzającym wniosków o płatność. 12)Sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu. 13)Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. 14)Raportowanie koordynatorowi projektu o zaistniałych nieprawidłowościach oraz współpraca w zakresie przygotowania ewentualnych działań naprawczych (dbałość o aktualne dane). 15)Obecność podczas kontroli projektu w okresie realizacji projektu jak również po jego zakończeniu. 16)Współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem. 17)Wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu wynikających z założeń projektowych. 18)Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, obowiązujących wytycznych, instrukcji oraz przepisów prawa krajowego i unijnego. 19)Wykonywane obowiązki w ramach projektu nie będą kolidowały z pełnionymi codziennymi rolami życiowymi. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2013r. Wykonawca wykonywał będzie swoją usługę 80 godzin w miesiącu , w Biurze Projektu zlokalizowanym w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Żurominie, w czasie trwania projektu. Wynagrodzenie będzie płatne w ciągu 30 dni po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur/rachunków i miesięcznych kart czasu pracy. Wszystkie koszty związane z dojazdami, delegacjami leżą po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do podania kwoty brutto za 1 godz. pracy oraz wyliczenia całkowitego kosztu usługi będącego iloczynem kwoty brutto za 1 godz. usługi i 80 godz. usługi (miesięcznie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00-0, 79.50.00.00-9, 75.11.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.