Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-04
Sitkówka: Przebudowa dróg gminnych ul. Grabowa (w części), ul. Bukowa, ul. Klonowa, ul. Wrzosowa, dróg gminnych działki nr ewid. 250/36 i 250/37, dróg gminnych w Osiedlu Pod Lasem, wraz z oświetleniem ulicznym dróg gminnych ul. Bukowa, w Osiedlu Pod Lasem i kanalizacją deszczową dróg gminnych w Osiedlu Pod Lasem, w msc. Zgórsko, Gmina Sitkówka - Nowiny, województwo świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 47280 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sitkówka - Nowiny , ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3475000, faks 041 3475011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych ul. Grabowa (w części), ul. Bukowa, ul. Klonowa, ul. Wrzosowa, dróg gminnych działki nr ewid. 250/36 i 250/37, dróg gminnych w Osiedlu Pod Lasem, wraz z oświetleniem ulicznym dróg gminnych ul. Bukowa, w Osiedlu Pod Lasem i kanalizacją deszczową dróg gminnych w Osiedlu Pod Lasem, w msc. Zgórsko, Gmina Sitkówka - Nowiny, województwo świętokrzyskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z kruszywa łamanego przy średniej grubości 15 cm-4.418,00 m2, 2.Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej i elementów betonowych-630,00 m2,3.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego przy średniej grub. nawierzchni 4 cm z odwozem na wysypisko-2.290,00 m2,4.Roboty pomiarowe dla wytyczenia elementów ulic-2.202,00 m2,5.Mechaniczne usuwanie warstwy ziemi urodzajnej przy średniej grubości warstwy do 15 cm-240,00 m3,6.Mechaniczne usuwanie warstwy ziemi urodzajnej przy grubości warstwy do 20 cm-630,00 m3,7.Mechaniczne karczowanie krzewów i poszycia średniego w ilości do 1000 szt./ha z odwozem poza budowę - usunięcie krzewów i samosiejek drzew kolidujących z projektowaną drogą, placem manewrowym i chodnikiem -0,035 ha,8.Mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i odwozem poza budowę, zasypka dołów gruntem piaszczystym zagęszczonym (śred. Pni do 20 cm, 22-35 cm, 36-65 cm)-34 szt.9.Roboty ziemne w gruncie kat. III-IV z przerzutem w obrębie odcinka- 17,50 m3,10.Roboty ziemne w gruncie kat. III-IV z odwozem na wysypisko- 4.217,10 m3,11.Roboty ziemne - wykonanie nasypów z gruntu pochodzącego z wykopów w obrębie odcinka- 117,50 m3,12.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie w gruncie kat. III-IV- 13.928,00 m2,13.Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 zagęszczanego mechanicznie, grub. 8 cm po zagęszczeniu-1.400,00 m2,14.Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 do stabilizacji mechanicznej, grub. warstwy po zagęszczeniu 10 cm- 1.420,00 m2,15.Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 zagęszczanego mechanicznie, grub. 15 cm po zagęszczeniu- 538,00 m2,16.Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 do stabilizacji mechanicznej, grub. warstwy po zagęszczeniu 15 cm-1.235,00 m2,17. Podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 zagęszczanego mechanicznie, grub. 20 cm po zagęszczeniu- 8.452,00 m2 18.Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 do stabilizacji mechanicznej, grub. warstwy po zagęszczeniu 20 cm- 2.135,00 m2,19.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem z dowozu,Rm=2,5MPa (piasku stabilizowanego cementem, wykonana i zagęszczana mechanicznie, grub. warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 11.108,00 m2,20.Mechaniczne wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym AC 16W 50/70, KR1 w ilości 25 kg/m2- 259,00 t,21.Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej, grub. warstwy wiążącej (KR1) po zagęszczeniu 4 cm-8.542,00 m2,22. Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (KR1),grub. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm -11.727,00 m2,23.Krawężniki betonowe 15x30 cm z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej- 4.712,00 m,24.Obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 3.101,00 m,25.Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm kolorowej, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4- 2.820,00 m2,26. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm szarej, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4- 1.773,00 m2,27.Wykopy liniowe o ścianach pionowych w gruncie kat. I-III z umocnieniem ścian i odwodnieniem wykopów, z odwozem gruntu na wysypisko- 196,20 m3,28.Wykopy liniowe o ścianach pionowych w gruncie kat. I-III z umocnieniem ścian i odwodnieniem wykopów,ze zmagazynowaniem na miejscu do wykonania zasypki- 375,30 m3,29.Wykopy liniowe o ścianach pionowych z umocnieniem Szalunkami w gruncie kat. III-IV, z odwozem na wysypisko-4.100,00 m3,30.Rozebranie istniejących studni kanalizacji deszczowej O 1200 mm- 31 szt.31.Rozebranie istniejących studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej O 500mm- 26 szt.32.Rozebranie istniejących kanałów sieci kanalizacji deszczowej z rur O 300 mm - 808,50 m,33. Rozebranie istniejących przykanalików sieci kanalizacji deszczowej z rur O 200 mm-153,50 m,34.Wykonanie studzienek ściekowych wpustu deszczowego wraz z osadnikiem i przykanalikiem-23 szt.35.Wykonanie modułu rozsączającego z 12 skrzynek,rozsączających systemu Azura firmy Wawin lub innego o takich samych parametrach, wraz z zabezpieczeniem skrzynek geowłókniną, montażem filtra w studzience sciekowej i połączeniem ze studzienką ściekową-22 szt.36.Drenaż wykonywany ręcznie w gotowym wykopie z węży drenarskich PCV O 200 mm owiniętych geowłókniną, sączek obsypany grysem z włączeniem rurami pełnymi do modułów rozsaczających, studni ściekowych i połączenie trójnikiem z drenażem w ul. Grabowej-642,00 m,37. Wykonanie studni kanalizacji deszczowej O 1200 mm z włazem zeliwnym D400-31 szt. 38.Wykonanie studzienek ściekowych O 500 mm - wpustu deszczowego z kratą żeliwną podłużną 600x400 mm klasy D400-36 szt. 39.Wykonanie kanałów z rur PEHD O 400 mm-125,00 m,40.Wykonanie kanałów z rur PEHD O 300 mm- 627,50 m,41.Wykonanie przykanalików z rur PEHD O 200 mm-185,00 m,42.Zasypanie wykpów nad modułem rozsączającym, wokół studzienek ściekowych i nad drenażem-375,30 m3,43.Zasypanie wykopów kanalizacji deszczowej na przepustach zjazdowych, wokół studzienek ściekowych z przykanalikami,studni rewizyjnych- 4.100,00 m3,44.Wykonanie oznakowania pionowego - znaki średnie odblaskowe słupki średnicy 70 mm-12 szt.45.Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych- 65 szt.46.Regulacja pionowa zasuw wodociągowych i hydrantów- 81 szt.47.Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego z wysięgnikami-16 szt.48.Ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat.III -1001,00 m,49. Układanie rur ochronnych Z PCV w wykopie-282,00 m,50.Ułożenie rur osłonowych Arota SRS 75- 65,00 m,51.Ułożenie rur osłonowych Arota DVK 75- 10,00 m,52.Układanie kabli wielożyłowych w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych- 457,00 m,53.Układanie kabli wielożyłowych układanych ręcznie w rowach Kablowych- 955,00 m,54.Mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych wraz z fundamentem- 44 szt.,55.Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego-44 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt. 2 lit. a) niniejszej siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów , że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. a) i b) siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt. 2 lit. a) niniejszej siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dla wykonania przedmiotowego zamówienia dysponuje osobami w tym do: - kierowania robotami budowlanymi - jako kierownik budowy w branży elektrycznej - posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia. - kierowania robotami drogowymi - jako kierownika budowy w branży drogowej - posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej, lub inne ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia. - kierowania robotami budowlanymi - jako kierownik robót - posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, lub inne ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. a), c) i d) siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres rękojmi - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji o których mowa w paragrafie 41 ust.3 i paragrafie 62 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nowiny.com.pl/ (Przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sitkówka-Nowiny
Referat Infrastruktury, Inwestycji, Nieruchomości i Ochrony Środowiska
26-052 Nowiny, ul. Białe Zagłębie 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sitkówka - Nowiny, ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Nowiny Sekretariat (I piętro), pokój Nr 27.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.