eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Konin w roku 2006



Ogłoszenie z dnia 2005-09-12

POZYCJA 47274

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Konin: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Konin w roku 2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne LP - Nadleśnictwo Konin, do kontaktów: Krzysztof Mrotek, Tomasz Anastaziak, Andrzej Kostiukow, Jarosław Musiał, Gajowa 2, 62-510 Konin, tel. +48 063 2424712, fax +48 063 2454818, e-mail: konin@poznan.lasy.gov.pl, www.konin.lasypanstowowe.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Konin w roku 2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Konin w 2006 roku. Zamawiajacy podzielił zamówienie na 9 zadań (części) zwanych dalej pakietami: Pakiet 1 - Leśnictwo Bieniszew, Głodów - zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna Pakiet 2 - Leśnictwo Kazimierz - zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna Pakiet 3 - Leśnictwo Kowalewek - zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna Pakiet 4 - Leśnictwo Belny, Skulsk - zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna Pakiet 5 - Leśnictwo Brzeźno, Żychlin - zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna Pakiet 6 - Leśnictwo Grąblin - zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna Pakiet 7 - Leśnictwo Lubstów - zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna Pakiet 8 - Leśnictwo Smólniki - zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna Pakiet 9 - Leśnictwo Tokary - zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: jak w punkcie II.1.6. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Każda oferta na część zamówienia (pakiet) musi być zabezpieczona wadium o wartości: - Pakiet nr 1 - wadium o wartości 2000 PLN - Pakiet nr 2 - wadium o wartości 1000 PLN - Pakiet nr 3 - wadium o wartości 700 PLN - Pakiet nr 4 - wadium o wartości 2000 PLN - Pakiet nr 5 - wadium o wartości 1200 PLN - Pakiet nr 6 - wadium o wartości 1500 PLN - Pakiet nr 7 - wadium o wartości 1500 PLN - Pakiet nr 8 - wadium o wartości 2000 PLN - Pakiet nr 9 - wadium o wartości 1500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Szczegółowe warunki finansowania i płatności określone we wzorze umowy załączonej do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy, - oferta musi być podpisania w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. Treść pełnomocnitwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - w miejscu na wpisanie wykonawcy należy wpisać dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Szczegółowe warunki określono w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 2. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (w przypadku konsorcjum), Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.2 ppkt 1, 2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne albo zaświadczenie o uzyskaniu przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Zaświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu do wykonania zamówienia. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich kwalifikacji zawodowych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZG-47-18/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.10.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek. Wpłata przelewem na konto zamawiającego na konto WBK 67109011990000000019004786 o/Konin, lub w Kasie Nadleśnictwa Konin. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.10.2005, godzina 11:30, siedziba zamawiającego (świetlica nadleśnictwa).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 1 - Leśnictwo Bieniszew, Głodów usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac w Leśnictwie Bieniszew, Głodów szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 2 - Leśnictwo Kazimierz usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac w Leśnictwie Kazimierz szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 3 - Leśnictwo Kowalewek usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac w Leśnictwie Kowalewek szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 4 - Leśnictwo Belny, Skulsk usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac w Leśnictwie Belny, Skulsk szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 5 - Leśnictwo Brzeźno, Żychlin usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac w Leśnictwie Brzeźno, Żychlin szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 6 - Leśnictwo Grąblin usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac w Leśnictwie Grablin szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 7 - Leśnictwo Lubstów usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac w Leśnictwie Lubstów szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 8 - Leśnictwo Smólniki usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac w Leśnictwie Smólniki szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 9 - Leśnictwo Tokary usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac w Leśnictwie Tokary szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.