eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa w 5 częściach akcesoriów, oprzyrządowania i sprzętu geodezyjnegoCzęść nr 1 - akcesoria geodezyjne, Część nr 2 - sprzęt geodezyjny, Część nr 3 -oprzyrządowanie pomiarowe, Część nr 4 - libelle elektroniczne -szt 8 Część nr 5 -łaty niwelacyjne -14 szt. Nr sprawy RAP.272.130.2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Wrocław: Dostawa w 5 częściach akcesoriów, oprzyrządowania i sprzętu geodezyjnego: Część nr 1 - akcesoria geodezyjne, Część nr 2 - sprzęt geodezyjny, Część nr 3 -oprzyrządowanie pomiarowe, Część nr 4 - libelle elektroniczne -szt 8 Część nr 5 -łaty niwelacyjne -14 szt. Nr sprawy RAP.272.130.2014
Numer ogłoszenia: 47267 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20725 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w 5 częściach akcesoriów, oprzyrządowania i sprzętu geodezyjnego: Część nr 1 - akcesoria geodezyjne, Część nr 2 - sprzęt geodezyjny, Część nr 3 -oprzyrządowanie pomiarowe, Część nr 4 - libelle elektroniczne -szt 8 Część nr 5 -łaty niwelacyjne -14 szt. Nr sprawy RAP.272.130.2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa w 5 częściach akcesoriów, oprzyrządowania i sprzętu geodezyjnego: Część nr 1 - akcesoria geodezyjne, Część nr 2 - sprzęt geodezyjny, Część nr 3 -oprzyrządowanie pomiarowe, Część nr 4 - libelle elektroniczne -szt 8 Część nr 5 -łaty niwelacyjne -14 szt CZĘŚĆ nr 1 Akcesoria geodezyjne 2. Wspólny Słownik Zamówień: 38296000-6 Przyrządy badawcze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.1 SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.1 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ nr 2 Sprzęt geodezyjny 2. Wspólny Słownik Zamówień: 38296000-6 Przyrządy badawcze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.2 SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.2 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ nr 3 Oprzyrządowanie pomiarowe 2. Wspólny Słownik Zamówień: 38300000-8 Przyrządy do pomiaru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.3 SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.3 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ nr 4 Libelle elektroniczne 2. Wspólny Słownik Zamówień: 38422000-9 Urządzenia do pomiaru poziomu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.4 SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.4 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ nr 5 Łaty niwelacyjne 2. Wspólny Słownik Zamówień: 38300000-8 Przyrządy do pomiaru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.5 SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.5 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. Termin wykonania zamówienia. Część nr 1, 2, 5 Termin dostawy: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy Wyżej wymieniony termin jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie - załącznik nr 5.1, 5.2, 5.5 (stosownie do Części, na która Wykonawca złożył ofertę) do SIWZ. Część nr 3 Termin dostawy: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy Wyżej wymieniony termin jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie - załącznik nr 5.3 (stosownie do Części, na która Wykonawca złożył ofertę) do SIWZ. Część nr 4 Termin dostawy: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy Wyżej wymieniony termin jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie - załącznik nr 5.4 (stosownie do Części, na która Wykonawca złożył ofertę) do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.60.00 - Przyrządy badawcze 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru 38.42.20.00 - Urządzenia do pomiaru poziomu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany dla projektu pt.: Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: XIII Infrastruktura i Środowisko, Działanie: 13.1 Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego w ramach umowy nr UDA POIS.13.01-050/08-00 z dnia 06.03.2012r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa w 5 częściach akcesoriów, oprzyrządowania i sprzętu geodezyjnego: Część nr 5-łaty niwelacyjne -14 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Geotronics Polska Sp. z o.o., ul. Konecznego 4/10u, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20116,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30873,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30873,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30873,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.