eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni osiedlowej przy ul. Kościuszki 21 w Woli Krzysztoporskiej w ilości do 330.000 litrów



Ogłoszenie z dnia 2005-09-12

POZYCJA 47258

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wola Krzysztoporska: dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni osiedlowej przy ul. Kościuszki 21 w Woli Krzysztoporskiej w ilości do 330.000 litrów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Nieruchomościami, do kontaktów: Andrzej Krasuń, ul. Kościuszki 25, 97-371 Wola Krzysztoporska, tel. (044) 616 35 03, fax (044) 616 35 03, e-mail: ugwolak@bazagmin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni osiedlowej przy ul. Kościuszki 21 w Woli Krzysztoporskiej w ilości do 330.000 litrów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa oleju opałowego w ilości do 330.000 l. (olej opałowy Ekoterm Plus produkcji Polskiego Koncernu Naftowego "ORLEN" S.A. w Płocku lub olej opałowy o równoważnych parametrach) Charakterystyka techniczna (WT) Wyszczególnienie Wymagania Wartość opałowa kJ/kg - n.n. 42 600 Zawartość siarki wagowo % - n.w. 0,2 Zawartość wody mg/kg - n.w. 200 Zawartość ciał stałych obcych mg/kg - n.w. 24 Pozostałość po spopieleniu wagowo % - n.w. 0,01. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Olej opałowy dostarczany będzie do kotłowni osiedlowej przy ul. Kościuszki 21 w Woli Krzysztoporskiej. Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie 72 godzin od daty zgłoszenia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: dostawa oleju opałowego w ilości do 330.000 l. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności: min 93 dni od daty złożenia faktury po dostawie zamówieonej ilości oleju opałowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca powinien spełniać warunki określone w art.22 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat min. 2 dostaw oleju opałowego w zakresie nie mniejszym niż 250000 l rocznie dla jednego odbiorcy, 2) zaoferowanie : - wykonania zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy; - 93-dniowego terminu płatności od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury po dostarczeniu zamówienej ilości oleju opałowego; 3) zaakceptowanie warunków przetargu, w tym określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) przedłożenie wymaganych przez zamawiającego dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporzadzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzedzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 latach dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją wielkością i zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZN-ZP/1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.10.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: oraz koszt wysyłki jeśli wystepuje. przelew nr rachunku bankowego Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Filia w Woli Krzysztoporskiej: 14 8973 0003 0010 0200 1403 0001 i lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.10.2005, godzina 12:30, Urząd Gminy w Woli Krzysztoporskiej, ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska, sal konferencyjna - pokój nr 5.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Odnośnie punktu III.2.: Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Szczegółowy opis warunków udziału w postepowaniu oraz wymaganych dokumentów zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.